Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

SUMMER CLAY CRAFTS - PART 1

Να μαι και εγω...οπως τα σαλιγκαρια μετα απο βροχη...
Ελπιζω να μου ειστε καλα...ειτε στο σπιτι δημιουργωντας 
ειτε στα εξοχας να απολαμβανετε τον ηλιο και την θαλασσα..
Οτι και να κανετε σας ευχομαι τουλαχιστον να το ευχαριστιεστε...



                                 Ειναι μια περιοδος που κανω  μια παυση απο το blog...
δινοντας αβαντα σε καποιες αλλες υποχρεωσεις.....αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι παροδικη θα επανελθω δριμυτερη και πιο ''σωστη'' γειτονισσα στην blogoγειτονια μας!...
Μου λειψατε πολυ και εχω και μια εκρεμμοτητα με το giveaway μου
-να ναι καλα η φιλη που μου το επισημανε-.
αλλωστε δεν αργησα πολυ, 2 αναρτησεις βρε κοριτσια ...μην βαρατε!χαχαχα...
Ομως τα αποτελεσματα θα τα αφησω τελευταια ετσι...για το σασπενς....

Ομως θελω να σας δειξω καποιες ευκολες καλοκαιρινες κατασκευες και ελπιζω να παρετε ιδεες και να φτιαξετε καλυτερες!
Τι θα χρειαστουμε ?
.....μονο λαχταρα για δημιουργια ...πολυ χαμογελο...
και ενα ανεμιστηρα....χαχαχα για την ζεστη βρε κουτα...
{Ρενα εσυ θα τον κανεις ρολοι...χιχιχι}
εκτος και εαν δουλευετε τις μικρες ωρες που εχει δροσια.....




Επιτοιχια ψαρακια απο πηλο  με  καλοκαιρινα χρωματα
και διαθεση για χαμογελο!




Επιτραπεζια συνθεση με γυαλοξυλο,συρμα και πηλο





Κρεμαστα mobile με ενα η δυο ψαρακια απο πηλο
αναλογα με τα γυαλοξυλα που εχετε!







''Πλακακια'' απο πηλο συνδυασμενα με γυαλοξυλα και συρμα
και διαφορες αυτοσχεδιες σφραγιδες


Πηλος ,γυαλοξυλα,συρμα,μεταλλα,πετρουλες,αμμος και πολυ μερακι μπορουνε να συνθεσουν ομορφες κατασκευες!Ευχομαι να παρετε ιδεες απο αυτες  τις απλες κατασκευες που σας εδειξα.
Ερχονται και αλλες!
Οτι χρειαστειτε ειμαι στην διαθεση σας !



Ας τελειωσω την αναρτηση  μου με την κληρωση του love giveaway
Ξερω ειμαι απαραδεκτη...αλλα νιωθω οτι θα μπορεσετε να με συγχωρεσετε λιγουλακι....
Τα κιτρινα χαρτακια με τις συμμετοχες σας μπηκανε στο καθιερωμενο μπωλ...και αυτη την φορα τα χερακια του Ευαγγελου διαλεξαν την kiki
Ευχομαι να ειναι παντα γερη και τυχερη...και τωρα με την ελευση του μικρου τους βασιλια..να ειναι παντα χαμογελαστη και γεματη αγαπη!

Σας ευχαριστω πολυ που διαβασατε μεχρι τελους την αναρτηση μου...επανερχομαι με part 2 απο καλοκαιρινες κατασκευες..δεν θα αργησω..αλλωστε..τωρα πρεει να τις δειτε..και οχι τον χειμωνα...χαχαχα!

Φιλακια πολλα δροσερα..καλοκαιρινα...

και αισιως εκανα και το post μου για το bloglovin


                                                                          maria kantzali

Follow my blog with Bloglovin



Νεα ενημερωση....εαν παρατηρησατε ενα χαμο στον μπλογκ μου με τις φωτογραφιες..ειναι γιατι χθες καθως εφτιαχνα κατι...τρομαρα μου...εστειλα ολες τις φωτο μου στο picassa στο καδο απορριματων...εεεε...πολυ ωραια..τωρα ειμαι λιγο πανικοβλημενη...και τρεχω....και με περιμενουν υποχρεωσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ευχαριστω για την καταννοηση!
Pin It Now!

18 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα, Μαρία μου!!!!!! Πανέμορφες και
    καλοκαιρινές όλες οι δημιουργίες σου !!!!Λάτρεψα
    τα χαμογελαστά ψαράκια !!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικά όλα! ιδίως τα πρώτα ψαράκια πολύ τα ζήλεψα!
    καλή συνέχεια και περιμένουμε και άλλες κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφιές είναι πάλι αυτές που μάς "σερβίρεις"!!!! Γλύκα τα ψαράκια αλλα και οι υπόλοιπες καλοκαιρινές συνθέσεις! Μου αρέσουν τρελά! Με ξεσήκωσες !!
    Καλή εβδομάδα να'χεις, γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, Μαράκι, όπως πάντα!!! Αλλά και εύκολες!!!! Ειμαι σίγουρη ότι θα ξεσηκωθούν όλες να σε μιμηθούν. Νά'σαι καλά και καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικά όλα!!!! μεγάλη έμπνευση μας προσφέρεις αλλά πολύ φοβούμαι ότι εγώ δεν θα τα καταφέρω και πολύ.... Γι' αυτό θα μείνω να θαυμάζω τα δικά σου έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στην τυχερή νικήτρια!!Είναι υπεροχότατες οι νέες σου δημιουργίες!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοριτσάκι μου αγαπημένο να είσαι σύγουρη οτι αυτοί που πραγματικά σ αγαπούν σε καταλαβαίνουν απόλυτα!!! Μάθαμε όλες πάρα πολλά από σένα,μας ξεστράβωσες και μας ενέπνευσες , και στο ξαναείπα είσαι σταθερή αξία!!!!Μας έλλειψες πολύ, είχες όμως υποχρεώσεις και άλλες προτερεότητες και το καταλαβαίνουμε.Εύχομαι να ξεκουραστείς και να γυρίσεις ανανεωμένη με τις πανέμορφες κατασκευές σου.Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ αλλα αυτά τα πλακάκια αχχχχχχχχχχχχχχχ τέλεια με τόσο όμορφα χρώματα απαλά και τόσο καλοδουλεμένα!!!!!!
    συγχαρητήρια και στην κικίτσα!!!!

    υγ.Μαράκι μου ολες λίγο πολύ περνάμε μια κρισάρα και η κάθε μια το βγάζει με τον τρόπο της σωστό η λάθος δεν έχει σημασία
    το θέμα είναι τελικά να κάνουμε αυτό που μας αρέσει !!! ξεκουράσου κι εδω είμαστε !!!!ΦΙΛΆΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου, σε θαυμάζω το ξέρεις!
    Εχω δει έργα σου, έχω "αποθηκεύσει" συμβουλές σου και ότι μοιράζεσαι απλόχερα και ΣΩΣΤΑ μαζί μας!
    Το να λείπεις είναι ένα σημάδι πώς έχεις ιδέες και δημιουργείς.
    Εδώ θα περιμένουμε!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε καλώς το Μαράκι! Μπράβο βρε θηρίο, πως κατάφερες να τα πετάξεις όλα στον κάδο; χαχα...Θα τα βρούμε μην ανησυχείς, θα ψάχνουμε μέρα νύχτα στα σκουπίδια...χιχι... Όσο για τις καλοκαιρινές σου δημιουργίες είναι υπέροχες κοριτσάκι μου! Έτοιμες να στολίσουν και να ομορφύνουν τα σπιτάκια μας! Χάρηκα που κέρδισε και το Κικίδι! Είναι η τυχερή της χρονιά!!! Φιλάκια και περιμένουμε και άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλύκαααα όλα σαν εσένα!!!
    Πολύ όμορφα και δροσερά!!!
    Νάσαι καλά Μαρία μου και καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι σας!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι αν λες και 'συ ότι "κάνεις μια παύση" απο τη γειτονιά μας, εγώ τι να πω;;;;;;; χαχαχα!!!! που έχω εξαφανιστεί τελείως. Έτσι είναι ρε παιδιά. Περνάμε τις φάσεις μας....... Εξ' άλλου μας έχεις αφήσει αρκετή "προίκα" ......... χαχαχα!!!!!
    Απίθανα τα ψαράκια και τα γυαλόξυλα, ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες σου, (τις παίρνω μαζί μου στην Κρήτη). Να είσαι καλά, φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες δημιουργίες!! Τις θαύμασα!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.
    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Συγχαρητήρια στη νικήτρια του giveaway σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΠΩ ΤΕΛΕΙΑ;
    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!!!
    ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφα ολα, αλλα τα πρωτα ψαρακια μου αρεσαν πααααααρα πολυ!!! φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΡΙΑ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!
    ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία καλές διακοπές να γυρίσεις ανανεωμένη με νέες ιδέες-εμπνεύσεις στη βαλίτσα για να εμπνέεις και εμάς!Θαυμάσιες,κεφάτες, χαρούμενες οι ψαροκατασκευές σου στο πνεύμα της εποχής!Ειναι κατασκευασμένες με air dry clay ή με cold porcelain?Δεν έχω πολυασχοληθεί (αλλά είσαι ξεσηκόστρα χα- χα) και δεν ξέρω τις διαφορές που έχουν στο τελικό αποτέλεσμα!όταν βρείς χρόνο μπορείς να με διαφωτίσεις?Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mπραβο και παλι μπραβο! τα ψαρακια σου ειναι μια γλυκα και ο συνδυασμος με τα θαλασσοξυλα, υπεροχος!Θα σε περιμενουμε να επιστρεψεις απ' τις διακοπες με πολλες ιδεες, να περασεις τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες δημιουργίες από τόσο απλά υλικά!!!! Ό,τι κάνεις έχει τόση έμπνευση και καλαισθησία που με κάνουν να πρασινίζω απ' το κακό μου!!!! Γιατί εγώ όχι;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Τι φταίω εγώ και δεν μου βγαίνουν έτσι;;;;;;;;;;
    Καλά να περνάς......... Σε φιλώ
    ΥΓ. Συγχαρητήρια στην τυχερή Κικίτσα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή