Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΠΟΨΗ . . ..

Μέχρι τώρα οι αναρτήσειs μου ειχαν σχέση πάντα με τιs κατασκευέs μου.
Σήμερα ΄΄επεσε΄΄ στα χέρια μου ενα αφιέρωμα που έκανε η εφημερίδα
ΤΟ ΒΗΜΑ στον Δήμο Μούτση,μια κασετίνα με 3 cd.
Mου έκανε μεγάλη εντύπωση κάποια λιγα λόγια που περιέχονται στο
εσωτερικό τηs κασετίναs γιαυτο και σαs τα παραθέτω.
   
    >>Tραγούδια γράφω.Απλά κι ωραία τραγούδια,προσπαθώνταs
         να μιμηθώ μια θαυμάσια μουσική που δεν εμαθα ποτέ αν υπα-
        ρχει.Που δεν διεκδικούν καμιά θέση στον κόσμο των
          ΄΄ολοκληρωμένων έργων΄΄.Τέτοια κάνουν αυτοί που περιμέ-
        νουν να τουs επιχορηγήσει το κράτοs.Mη σαs  φανεί παράξενο.
       Αρκετά απο τα τραγούδια μου,θα ΄λεγα πωs σήμερα μ΄αρέσουν
      όπωs αρέσουν  στον καθένα που τα ακούει,τα θυμάται η τα
      τραγουδάει.Κι άκομα θα ΄λεγα πωs μου ανήκουν τωρα πια...
      όσο ανήκουν και σ΄αυτον.
       Το ΚΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ δεν θα χαθεί ποτέ,έστω κι αν η
        υστεροφημία σήμερα,κατάντησε επιταγή  χωρίs αντίκρισμα!...>>
                                                                         -Δήμοs Μούτσηs



    Pin It Now!

4 σχόλια:

  1. Όμορφα τα τραγούδια... .ευχαριστώ για το βραβείο το βάζω στη συλλογή μου με πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Μεγάλοι Δημιουργοί είναι και ταπεινοί, Μαράκι μου.
    Πάλι καλά που υπάρχουν κι αυτοί και ξεκουράζουμε τ αυτάκια μας,απο τα σουξέ της μιας σεζόν,που την επόμενη δεν θυμάσαι λέξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηρθα από τον ΔΥΣΠΙΣΤΟ για να συναντήσω μαγικές εικόνες και ένα σπίτι που με θάμπωσε.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή