Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Μυστικα......Πολυχρωμα και πανεμορφα βραβεια!

Μυστικα....7...αλλα ελπιζω οχι θανασιμα....


Προσκαλεστηκα απο την ταλαντουχα και γλυκιτατη Ολυμπία και δεν μου μενει παρα να ''παιξω'' κι εγω....αχ παιχνιδι ,παιχνιδακι μου!
  1. Ειμαι υπερβολικα  ευσυγκινητη...κλαιω με την πρωτη ευκαιρια...απο τοτε που εγινα μητερα ...εεεεεεε εχω ξεφυγει...δεν μετριεται!
  2. ..Αν και ειμαι πολυ κοινωνικο ατομο...καποιες λιγες στιγμες εχει τυχει να θελω να βρισκομαι στην μοναξια μου...στον δικο μου κοσμο...
  3. Καποια πολλα χρονια πριν...στα μαθητικα μου..και οταν ειχαμε τελειωσει την προπονηση, καποιο βραδυ με τους συναθλητες μου...''ταραξαμε'' το ψυγειο με τα παγωτα απο το περιπτερο εξω απο το κολυμβητηριο...δεν φταιμε εμεις που ξεχασε να το κλειδωσει!!!!![Ευτυχως περσανε πολλα χρονια..εχει παραγραφει το αδικημα...]
  4. Στεναχωριεμαι παρα πολυ οταν λεω σε καποιον.. -οχι.... δεν μπορω-....παλια....δεν μπορουσα καν να το πω...τωρα εχω κανει προοδο!
  5. Εαν κανω καποιο λαθος η εχω πει κατι αποτομο σε καποιον και το εχω μετανιωσει...ειμαι ικανη να το σκεφτομαι για πολυ καιρο...και οταν λεω πολυ...εννοω παρα πολυ...που χαλιεμαι στην τελικη περισσοτερο εγω!
  6. ...Μπορει ομως και να εκνευριστω και ευκολα...γιατρε μου....θα ζησω??????χαχαχαχαχα!
  7. Ουφ......τελευταιο και φαρμακεροοοοοοοο ...υπαρχει στην ζωη μου  ενα ατομο...που με κανει να γελαω παρα πολυ...μεχρι δακρυων.....[υπαρχουν και πολλα αλλα....αλλα αυτο ...ειναι ενευ συναγωνισμου!!!!!!!!!]
 .......Τωρα οι κανονες ειναι διαλεξω...αλλα θα τους παραβω...αααααακομα ενα μυστικοοοο μου......στα 7 παιρνετε και 1 δωρο.....παραβαινω στους κανονες...ενιοτε!!!!!!!!
Οποιος θελει εας παρει την σκυταλη...με χαρα θα διαβασω τα δικα του μυστικαααααα!


Αργησα αλλα δεν λησμονησα...καποια υπεροχα blogoσπιτακια μου χαρισανε το πολυχρωμο βραβειο!


Θα ηθελα να ευχαριστησω μεσα απο την καρδια μου ...
Καντο με αγαπη
Νοστιμες συνταγες της Γωγως
Ετσι χωρις προγραμμα
Κeep thinking
Κατι δικο μου
Icon-art
MB Decouplace
Κρυμμενος Μονοκερος

Θελω να με συγχωρεσετε εαν ξεχασα καποιο..και εαν οντως ξεχασα..δεχομαι επιπληξη!!!
...Τωρα που θα ηθελα να το χαρισω????????
Δυσκολοοοοοοοο.......αλλα θα κανω μια προταση εστω και αργαααα......
Το χαριζω σε ολα τα  υπεροχα blog μαγειρικης που ειμαι αναγνωστρια και  ''οπαδος''
Να ειστε παντα νοστιμοι  με υπεροχα χρωματα και ....ευκολοφαγωτοι!!!!!!!!!!!!χιχιχι

 ...Και τελευταιο αλλα πολυ σημαντικο βραβειο...


 Το ''ομορφο'' βραβειο που μου χαρισε η υπεροχη Ρένα απο τις Χειροκατασκευες
Ευχαριστω πολυ Ρενα μου...ησουν απο τα πρωτα blogoσπιτακια που βρηκα οταν μπηκα σ΄αυτον το υπεροχο κοσμο!
 Οσο αφορα τωρα στην επιλογη των 10 ...δυσκολο......και θα ακολουθησω την παραβιαση του κανονα[βλεπε 7 + 1 μυστικααα...χαχαχα]
Θα το χαρισω σε ολα τα υπεροχα σπιτακια...γιατι ειναι ολα ομορφα και μοναδικα!

 Σας ευχαριστω ολους για την τιμη που μου κανετε .....
και καθε επισκεψη σας μου δινει απιστευτη χαρα!

Καλο τριημερο...οπου και να πατε....εμεις θα παμε στους γονεις μου...


Pin It Now!

29 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Τα αξίζεις. Από τα 7+1 μυστικά επιβεβαιώνεται πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι! Nα περάσετε όμορφα, να ξεκουραστείτε, να επιστρέψετε ανανεωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.ΠΟΛΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ.
    ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το πιστευω!!!!!Το μυστικο Νο3 ηταν ενα απο τα ονειρα μου οταν ημουν πιο μικρη!!!!!Να βρω ενα ψυγεια με παγωτα ξεκλειδωτο!!!!!!!!:D
    Να περασεις ενα τελειο 3μερο και αν βρω ποτε μου κανεναν ψυγειο ξεκλειδωτο θα σε φωναξω!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mαρίαααααααα!!! χα χα χα απολαυστικά τα μυστικά σου!!!
    Και τα βραβεία σου μοναδικά....σου αξίζουν όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περάσετε Μαράκι μου, να έχετε ένα χαρούμενο τριήμερο και καλή Σαρακοστή!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μεις πήραμε γάλατα ΑΓΝΟ, που μόλις τα είχε αφήσει το φορτηγό, αλλά αφήσαμε τα λεφτά στα διπλανά μπουκάλια.
    Και αυτό προϊστορικά, κάποια χαράματα, βολτάροντας μετά από ολονύχτιο διάβασμα, περίοδος Ιουνίου.

    Congrats για τα βραβεία. Αξίζεις άλλα τόσα!!

    Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι μου, καλό Τριήμερο.Να περάσετε πολύ όμορφα ,να ξεκουραστείς στην μανούλα σου και να μας ξανάρθεις με γεμάτες μπαταρίες και καλόγουστες ιδέες!!!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Μάλλον τα μυστικά σου δεν πρόσθεσαν τίποτα στην αίσθηση που έχω για το πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό τριήμερο να περάσεις και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΕΙΑ...ΚΑΛΕς ΑΠΟΚΡΙΕς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι τόσο χαριτωμένο να διαβάζεις μικρά πραγματάκια για τους μπλογκο-φίλους! Και ειδικά όταν είναι έτσι ζουζουνιάρικα! Φιλιά, κι άλλα βραβεία εύχομαι και καλά να περάσετε αυτές τις μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έχουμε ένα κοινό μυστικό κι εγώ δυσκολεύομαι να πω οχι δεν μπορω αλλα το παλεύω να περάσεις όμορφα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα έχεις γράψει τόσο όμορφα που συγχωρούνται όλα!! :) Αλλά μεταξύ μας 4, 5 και 6 η απόλυτη ταύτιση! Οπότε μην αγχώνεσαι! Δεν είσαι η μόνη! Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ πήρες πιο πολλά βραβεία και από εκείνους στα Όσκαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το πρώτο σου μυστικό είναι και δικό μου, μπορώ να κλάψω για τον πιο απλό λόγο, για ταινία δεν το συζητάμε... Καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος5/3/11, 6:49 μ.μ.

    μαρακι μουυυυυυυυυυυυυυυ.... συγχαρητηρια για τα βραβεια σου...

    και τα μυστικα σου ομορφα...

    οσο για το βραβειο εγω θα το παρω.. δεν εχω τετοια κολληματα..χαχαχαχαχαχα

    ε δεν θελω και να σε προσβαλω..

    καλα να περνας...

    το ατομο που σε κανει να γελας.. ειναι τυχερο...

    φιλακια πολλαααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5/3/11, 10:53 μ.μ.

    felicidades entonces por tu premio, aunque el traductor no traduce bien, mas o menos lo he entendido, un saludo sincero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παντα χαρες και βραβεια.Καλη αποκρια και καλη σαρακοστη να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα πάρω τη σκυτάλη από σένα και θα τρέξω -όχι κατοστάρι καθότι και βαρυκόκαλη- μόλις επιστρέψω, για τα 7 μυστικά...της αμαρτίας!!!!
    Καλά να περάσετε!!! Πάντα χαρούμενη και γελαστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλα να περάσεις ...καλη Σαρακοστήηηη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια Μαράκι μου!πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Μαρία μου,πραγματικά τα αξίζεις όλα!!
    Καλή συνέχεια και με ακόμα περισσότερα βραβεία!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι μου,ευαίσθητο,μπράβο για τα βραβεία!
    Καλή Σαρακοστή να έχετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ αυτό το 5 με τυρανάει χρόνια τώρα,δεν έχω βρει τρόπο να το αποτάξω,μόλις βρώ θα σου πω κι εσένα γιατί είναι πραγματικά ιδιαίτερα ενοχλητικό ,εχω χάσει τον ύπνο μου για πράγματα που μπορεί και να μην τους έδωσε σημασία κανείς παρά μόνο εγώ!!Ναι ναι!
    Γλυκό μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σ εχω βραβειο για παρτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος9/3/11, 11:43 π.μ.

    xaxa αυτο με τα παγωτα φοβερο ε??χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέρασα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας, να περνάτε καλά με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απόλυτη ταύτιση στα 1,2,4 και 5!!! Απίστευτο πώς μοιάζουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρία μου καλημέρα, επειδή τελικά δεν βρεθήκαμε στην έκθεση σου έχω το δωράκι σου που σου είχα ετοιμάσει.λοιπόν αφού ήμαστε στην ίδια πόλη θα χαρώ όποτε μπορέσεις να βρεθούμε να σου το δώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή