Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

SKETCH UP GIRL ON A CLAY


Καποιους μηνες  πριν, η  φιλη μου Γρηγορια, μου εδειξε μια διαφημιση ενος μεγαλου καταστηματος στην Θεσσαλονικη που την ειχε κοψει απο ενα περιοδικο.....Αφου πηρα την ''συγκαταθεση'' της...χαχαχα ....απλωσα βαρυ πηλο αυτοξηραινομενο...χρησιμοποιησα τα εργαλεια πηλου και εφτιαξα το ''σκιτσο της κοπελας''....








Ευκολο σχετικα .....σε σχεση με καποια αλλα που εχω κανει...
Στεγωνε και παραλληλα πηγα και πηρα ενα κομματι ξυλο για να τοποθετησω....


Βαψιμο με ακρυλικα χρωματα και αφου στεγωσαν το περασα με  βερνικι σπρευ...
Το ξυλο το περασα με ακρυλικο στοκο νερου και αφου στεγνωσε το γυαλοχαρταρησα και το εβαψα με ακρυλικα χρωματα....


 Μια απο τις ευκολες κατασκευες μου αλλα νομιζω οτι ειναι αξια προσοχης...



 Σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας και για την συμπαρασταση....Ναι... ειχα κερδισει το φλουρι την πρωτοχρονια...και Οχι ακομη δεν εχω παιξει τζοκερ....χαχαχα!
Blogoγειτονια μου...περναω απο τα σπιτακια σας...την βολτιτσα μου οσο μπορω την κανω....δικαιολογηστε με εαν δεν σας αφηνω σχολιακια...
Μια  μεγααααλη  αγκαλια για ολους σας!


                                                                                            

Pin It Now!

38 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν είναι απλό, αλλά είναι τόσο ιδιαίτερο!
    Δρ.Βρακατορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου,εύκολο,απλό,αλλά αυτό δεν του στερεί από το καλλιτεχνικό σου άγγιγμα!
    Μ΄αρέσει πολύ γι΄αυτή την απλότητά του.
    Εύχομαι να είναι όλα καλά!
    Φιλιά!
    eleni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...
    foufoula89

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πάρα πολύ σαν σύνολο. Μού αρέσει το ξύλο όπως το επεξεργάστηκες για να τοποθετήσεις πάνω την κοπέλα σου.... Και το σχέδιο πολύ όμορφο....
    Παίξε, παίξε τζόκερ!!! χαχαχαχα
    konstantina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου ρε Μαρία με τις όμορφες δημιουργίες σου.

    Καλή συνέχεια να έχεις.
    KANTHAROS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τίποτα δεν είναι εύκολο αν σου λείπει το ταλέντο και η έμπνευση!
    Είσαι αστέρι Μαράκι μου!
    Πολλά φιλιά και αγάπη!
    Γιαγια Αντιγονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ Μαρακι μου εγω θελω να εισαι εσυ καλα κ δεν με νοιαζει αν σχολιαζεις η οχι,με νοιαζει να περναω απο το σπιτακι σου κ να σε βλεπω χαρουμενη ευτυχισμενη με ομορφες δημιουργιες σου.Σου στελνω ενα μεγαλο φιλι κ ευχομαι σιγα σιγα ο πονος να αλαφρυνει...
    Ρεβεκκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλό αλλά τόσο όμορφο!!!
    Μπράβο Μαράκι!!!!
    Marianna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΟΝΟΚΟΝΤΥΛΙΑ τόκανες;;;;;
    Βαρέθηκα να σου λέω όλα τα ίδια και τα ίδια, θα ψάξω νέες λέξεις στο λεξικό.
    Για την ώρα...ΜΟΝΑΔΙΚΟ! σαν κι εσένα
    μικρή μου πρασινομάτα μάγισσα (φαίνεται το μάτι κάνει τη διαφορά!)
    Απειρα φιλιά.
    XΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι αυτή η δημιουργία σου είναι καταπληκτική! Μπράβο Μαρία!
    Dizzy Button

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πράγματι άξιο προσοχής!!!Τα φιλιά μου!!!
    Maria-decoupage addict

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια πολυ ομορφη δημιουργια
    να εισαι καλα
    Ειρηνη Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άξιο θαυμασμού θα έλεγα εγώ!!!
    Είναι υπέροχο Μαράκι μου, πρωτότυπο όπως όλα όσα φτιάχνεις!!
    φιλιά
    Anthivolon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαγικό Μαρία μου!Πάλι μεγαλούργησες!
    ΝΑΝΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. MOY AΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ....ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΜΟΥ!..
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΥΚΟΛΟ..
    ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΑΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΚ!!!
    lourdi lourdaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εχει μια ιδιαιτεροτητα!!πολυ καλο
    το κοκκινο φουστανι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Wonderful and especially
    Tatjana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και το πιο απλό σχέδιο, αν είναι από τα δικά σου χέρια, αποκτά άλλη αξία!!!! Μπράβο κοριτσάκι μου!!!!
    kiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον!!!!!!!!
    Την αγάπη μου!!!
    Xρυσανθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ ομορφη δημιουργια!!καλη σου μερα!!!
    katia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. It is very interesting and especially.Like it a lot!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κοινότυπο το σχόλιο μου, αλλά τι κάνουμε...αφού κάνεις θαύματα με τον πηλό. Είτε το σχέδιο και η εφαρμογή είναι απλή, είτε πιο σύνθετη. Είναι πανέμορφο!!!
    ΕVAGELIA VRETTOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ότι είναι απλό δεν το κάνει λιγότερο θαυμαστό! Μπράβο!
    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΑ .ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΏΝΟΥΝ .ΜΉΠΩς ΕΊΣΑΙ ΜΑΓΙΣΣΟΎΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;
    pitsina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου, δεν ξερω αν είναι απλό ή όχι, για μένα την ... άσχετη μου φαίνεται ότι ποτέ δεν θα μπορούσα να φτιάξω κάτι τέτοιο!
    Καλό απόγευμα!
    ΕΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου είσαι υπέροχη!!! Αν αυτό το θεωρείς απλό τότε να ξέρεις οτι ακόμα και τα απλά τα ανάγεις σε κομψοτεχνήματα και έργα τέχνης! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου
    Μaria z

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΛΟ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!! ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!
    ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απλό και ευκολο??? Αλλη μια παρα πολύ ωραία δημιουργία!!! Μπράβο Μαράκι!!!
    Κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ουαου!!!!!! τελειο ...
    xadimas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολυ ιδαιτεροκομματι,Θα το χαρακτιριζα πιο minimal.απ'οσα μας εχεις δειξει εως τωρα,αλλα εξισου πανέμορφο.Για μια ακομα φορα,μπραβο Μαρια.kisses!!
    anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευκολο οπως λες εσυ,αλλα πολυ ντελικατο οπως το βλεπω εγω.
    Δημιουργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλορίζικο το καινούριο μπλογκοσπιτάκι σας!
    Φανταστική όπως πάντα η δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπράβο κορίτσια! Καλή συγκατοίκηση!! Με τις υπέροχες ιδέες σας θα πάει μια χαρά - το ξέρω ήδη!! (ανάμοικτα βέβαια τα συναισθήματα όταν κλείνουν blogόσπιτα...αλλά είναι μια νέα αρχή και πάντα αυτό είναι χαρά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. γειά σας κορίτσια μου!Σας ακολούθησα και εδώ!περιμένω δημιουργίες όπως πάντα πανέμορφες!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλησπέρα και καλορίζικο το καινούργιο σας μπλογκοσπιτάκι κορίτσια.Έκανα μια τσάρκα στην μπλογκογειτονιά και σας βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα, καλορίζικο το νέο σας μπλογκοσπιτάκι !
    Απλή και υπέροχη η δημιουργία.
    Σας καλώ στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι για ένα κέρασμα ! Tantekiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή