Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΜΟΥ


                                                  ΑΝΤΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ....
                                            ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΖΕΙ
                                                                             
                                                                  Σ΄ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

                                                             

                                                           ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ

                                                                                           maria 




Pin It Now!

110 σχόλια:

  1. τα λόγια είναι περιττά. καλό ταξίδι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΛΥΠΗΤΗΡΙΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συλλυπητήρια, Μαρία... Τελικά ήταν σοβαρά τα προβλήματα που είχε. Να ζήσετε να τον θυμάστε...
    Κουράγιο Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΛΥΠΗΤΗΡΙΑ...κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαρια μου πολυ λυπαμαι...δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα...εχασα κι εγω τον μπαμπα μου πριν λιγα χρονια...αλλαξε ολη μου η ζωη απο τοτε..
    συλληπητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συλλυπητήρια και κουράγιο,δεν έχω λόγια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ .....ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΑ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. My sincere condolecences, Maria... May you find peace and strength in your heart. Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι μου αγαπημένο
    φαντάσου πόσο πολύ βασανίστηκε,εσύ υπέφερες που τον έβλεπες. Ησύχασε καμάρι μου. Νάστε καλά να τον θυμάστε με αγάπη,όπως του άξιζε.
    Εμείς είμαστε όλες εδώ ΚΟΝΤΑ σου.Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να είστε γερά όλα τα αγαπημένα του πρόσωπα και να τον θυμόσαστε... τα συλλυπητήρια μου μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συλλυπητήρια...καλό του ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου τα συλλυπητήρια μου...Καταλαβαίνω τι νιώθεις, εχω χάσει κι εγω τους γονείς μου πριν λίγα χρόνια, η πληγή δεν κλείνει ποτέ αλλά πίστεψε με αυτός ο τρομερός πόνος κάπως γλυκαίνει με τον καιρό,συνεχίζουν και ζουν μέσα μας και μέσα απο εμάς.Καλό του ταξίδι, σε φιλώ και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συλληπητηρια Μαρία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ......συλληπητήρια και από εμένα..... έχω νιώσει την απώλεια πριν λίγα χρόνια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ.ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα θερμά μου συλλυπητήρια. Να ζήσετε να τον θυμάστε. Μπορεί να ακούγεται κοινότοπο αλλά πίστεψέ με, φέρνει γαλήνη η ανάμνηση! Καλό του ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συλληπητήρια και κουράγιο... καλό του ταξίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Να ζήσετε να τον θυμάστε. Μπορεί να ακούγεται κοινότοπο αλλά πίστεψέ με φέρνει γαλήνη η ανάμνηση. Καλό του ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συμφωνώ με την foufoula..καλό ταξίδι να έχει..και εκεί που θα πάει τα πράγματα θα είναι αληθινά και πολύ πιο όμορφα απο ότι εδώ....Καλό ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΚΟΥΡΑΓΙΟ..
    ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ..
    ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο μπαμπάς σου θα είναι πάντα δίπλα σου και θα σε βοηθάει όταν τον χρειάζεσαι.Δεν είναι λόγια για να σε παρηγορήσω...το 'χω ζήσει.. θα το νιώσεις κι εσύ.Θα σου δίνει δύναμη και θα είναι σαν να μην έφυγε ποτέ, όσα χρόνια κι αν περάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαράκι μου , τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια!!!Η απώλεια γονιού ειναι ..σκληρό πράγμα, το εχω ζήσει και ξέρω τον πόνο!Κουράγιο γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαράκι μου πολύ λυπάμαι...Καλό του ταξίδι.Να ζήσετε να τον θυμόσαστε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τα συλλυπητηρια μου . υπομονη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχω λόγια η απώλεια μεγάλη....το μόνο παρήγορο είναι ότι θα υπάρχει πάντα μέσα στη σκέψη σας!!κουράγιο Μαρία μου η σκέψη μας μαζί σου...Συλλυπητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λυπάμαι πολύ.. είναι σκληροί οι αποχωρισμοί πόσο μάλλον του πατέρα.
    Καλό του ταξίδι και κουράγιο σε σένα Μαρία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρία μου τα θερμά μου συλλυπητήρια! Να είναι αναπαυμένος εκεί που πηγαίνει. Ο Θεός να σου δίνει δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συλλυπητήρια...καλό ταξίδι στον μπαμπάσου και καλό κουράγιο σε σας, να αντέχετε την απώλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να είσαι γερή να τον Θυμάσαι...
    Συλλυπητήρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαρία κουράγιο... δεν ειμαι καλή στα λόγια...
    η σκέψη μου κοντά σου κι ας μη γνωριζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό του ταξίδι…. Θα ζει πάντα μέσα στην σκέψη σου … και πίστεψε με όποτε τον χρειαστείς θα είναι δίπλα σου… Θερμά συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συλλυπητήρια σε σένα και στην οικογενεια σου, καλη δυναμη ...ειναι πολύ δύσκολη η περίοδος του πένθους...κουράγιο Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συλλυπητήρια Μαρία μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι,λυπάμαι πάρα πολύ. Δυστυχώς τα λόγια είναι πολύ φτωχά για να μαλακώσουν τον πόνο... Θα είναι πάντα κοντά σου μέσα στην καρδιά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συλλυπητήρια...ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει..Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συλλυπητήρια Μαρία μου....... στιγμές σαν και αυτή τα λόγια είναι φτωχά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή μου κουράγιο,η απώλεια του γονιού είναι βαρύ πλήγμα.Οσες το βιώσαμε σε καταλαβαίνουμε.Κλάψε, ξέσπασε,μοιράσου το και να τον θυμάσαι πάντα με τρυφερότητα και αγάπη.Καλό του ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συλλυπητήρια Μαρία μου.
    Να είναι αναπαυμένος κι εσείς να είστε καλά και να τον θυμάστε πάντα με αγάπη. Κουράγιο στις δύσκολες ώρες!
    Χρυσούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θερμά συλλυπητήρια... Η ανάμνηση, θα τον φέρνει πάντα κοντά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα πιο θερμά συλληπητήρια και από μένα!!!!! Λυπάμαι πάρα πολύ που περνάς μια τόσο μεγάλη δοκιμασία :(...... Καλό του ταξίδι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συλληπητήρια Μαράκι! Να ζήσετε να τον θυμόσαστε! Κουράγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπορω να καταλαβω τον αβασταχτο πονο Μαρακι μου,γιατι πριν 4 χρονια εχασα κι εγω τον μπαμπα μου,και πιστεψε με,δεν περναει μερα που να μην τον σκεφτομαι..Μου ΛΕΙΠΕΙ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ και δεν προκειται να τον ξεχασω οσο υπαρχω στη ζωη..
    Τα θερμα μας συλλυπητηρια,να ζησετε να τον θυμοσαστε,ελαφρυ το χωμα που θα τον σκεπαζει.
    ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό ταξίδι κι από μας...
    Μαράκι μου ,μακάρι να ήμουν εκεί και να μπορούσα να σε πάρω μια μεγάλη αγκαλιά.Να είσαικαλά,να τον θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μαρία μου μέσα απο την καρδιά μου σου στέλνω τα θερμά μου συλληπητήρια!!! Να ζήσετε να τον θυμάστε! Εξάλλου δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε οτι οι άνθρωποι πεθαίνουν όταν τους ξεχάσουμε!!! Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα ζεστό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αχ Μαρία μου ... πριν από 4 χρόνια στις 9 Μαίου έχασα και γω τον μπαμπάκα μου στα 49 του ..ο πόνος αβάσταχτος κάποιες στιγμές αλλά η απώλεια ήταν ακόμα πιο δυνατή ιδιαίτερα τις χαρούμενες στιγμες της ζωής μου...Να χεις δύναμη ,το να πονάς είναι φυσιολογικό μα να το βγάζεις να ξεσπας..Καλό κουράγιο κοριτσάκι μου και εύχομαι να αναπαυθεί η ψυχούλα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ακριβώς 14 χρόνια πριν έχασα κι εγώ τον πατέρα μου, αλλά όπως λένε τα παιδιά μου ο παππούς είναι κάπου κοντά μας με τα λόγια του τις πράξεις του κι ότι άλλο μας έχει αφήσει στην ζωή μας αλλά και στην ψυχή μας. Συλλυπητήρια, να ζήσετε και να τον έχετε πάντα στην ψυχή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συλλυπητήρια Μαρία μου. Είναι πολύ μεγάλη απώλεια αλλά στην σκέψη και στην καρδία σου δεν φεύγει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οι ψυχές των αγαπημένων μας που έφυγαν από αυτόν τον κόσμο, είναι πάντα κοντά μας όσο εμείς τους θυμόμαστε και τους μελετάμε.
    Η σημερινή σου θλίψη μέσα στον χρόνο θα γίνει τρυφερή ανάμνηση, γλυκό γέλιο για τις όμορφες στιγμές που έζησες με τον πατερούλη σου.
    Κουράγιο καλή μου Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μαράκι μου λυπάμαι τόσο πολύ!
    Τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια!
    Καλό ταξίδι στον πατερούλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα λόγια είναι περιττά.
    Συλλυπητήρια σ'εσένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Λυπάμαι πολύ...
    Τα ταπεινά μου συλλυπητήρια!
    Καλό Παράδεισο να έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τα ειλικκρινή μου συλλυπητήρια!!!Το έχω ζήσει και ξέρω τον πόνο !!Να ζήσετε να τον θυμόσαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαρία μου γλυκιά τα συλληπητήριά μου! Να είσαι γερή και δυνατή να τον θυμάσαι τον γλυκό μπαμπάκα σου... Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τα συλλυπητηρια μου γλυκεια Μαρια ! Νιωθω τον πονο σου, κι εγω εχασα τον πατερα μου νωρις και φετος εφυγε η γιαγια μου ! Ευχομαι να βρεθουν εκει που πηγαν ! Να ζησετε να τους θυμαστε ! Η αγαπη σας θα τον κραταει για παντα ζωντανο στην μνημη σας και στην καρδια σας ! Σου στελνω πολλες αγκαλιες και φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. συλλυπητήρια!!! δεν έχω κάτι άλλο να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αχ Μαράκι μου, μπήκα να δω τι καινούργιο κομψοτέχνημα έχετε φτιάξει και βρίσκω μια τέτοια θλιβερή είδηση...Τι να πω; Λυπάμαι πολύ πολύ για τον πόνο σου!! Να είστε καλά να τον θυμάστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τα λόγια περιττεύουν μπροστά στον πόνο που βιώνεις...Ο χρόνος είναι γιατρός!Η σκέψη μου μαζί σου...Είμαι σίγουρη πως θα καμάρωνε πολύ για σένα!Ας αναπαυθεί εν ειρήνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Συλληπητήρια! Δυστυχώς κάποια στιγμή συμβαίνει..και είναι πολύ οδυνηρό! Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ... ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΜΝΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Σε αυτές τις περιπτώσεις δε νομίζω ότι υπάρχουν λόγια. Ο πόνος είναι μεγάλος, πολύ μεγάλος και ο χρόνος το μόνο που θα κάνει είναι να σε μάθει να ζεις με την απώλεια. Η απώλεια του γονιού είναι σας ακρωτηριασμός και θα πρέπει να ζήσεις με αυτό. Απλά να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνη σου. Τα πέρασα και ήταν δύσκολα. Κουράγιο Μαρία. Να σκέφτεσε ότι οι άνθρωποι που φεύγουν δε χάνονται. Συνεχίζουν να ζουν και να είναι "κοντά μας". Κουράγιο και πολλά φιλάκια. Καλό του ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Θερμά συλληπητήρια. Μπορεί ο πατερούλης σου να έγυγε από αυτό τον κόσμο, αλλά πάει σε άλλον καλύτερο και από εκεί θα σας προσέχει και θα είναι πάντα δίπλα σας.
    Κουράγιο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μόλις το είδα και γω .Έχεις την σκέψη όλων μας μαζί σου....όσο μπορεί να σε βοηθάει αυτό!!!Συλλυπητήρια Μαρία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ειλικρινα στενοχωρηθηκα μολις το διαβασα και σε νιωθω γιατι δυστηχως το εχω ζησει και γω δεν ηξερα τι να σου γραψω μπηκα βγηκα τα λογια δυσκολα τα συλληπητηρια μου μαρακι καλη δυναμη και κουραγιο ο χρονος θα σε βοηθησει να απαλυνεις το πονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Συλλυπητήρια, Μαρία! Να είσαι πάντα καλά να τον θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μαράκι μου!! Τι να πω, λυπάμαι...
    Να είστε καλά και να θυμάστε όλες τις ωραίες στιγμές που περάσατε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τα θερμά μου συλληπητήρια κορίτσι μου, Πράγματι όταν χάσεις τον πατέρα σου, όπως έχω χάσει και εγώ την μητέρα μου, γκρεμίζεται ο κόσμος γύρω σου. Οτι και να σου πούμε εμείς οι άλλοι θα είναι περιττό. Αυτές τις ώρες ξέρεις όσο κανείς άλλος το πως είσαι. Το κουράγιο και την δύναμη είμαι σίγουρη πως θα την βρεις με τον χρόνο. Ζωή σε όλη την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΕΧΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΝΑΩ

    ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Συλληπητήρια... Να είστε καλά να τον θυμάστε... Είμαι σίγουρη ότι θα σας νοιάζεται, απο 'κει ψηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Θερμά συλληπητήρια και από εμένα !!!
    Καλό του ταξίδι και κουράγιο σε αυτούς που αφήνει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μαρακι μου τα συλληπητηρια μου!Καλο του ταξιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Να έχετε υγεία και πολλά χρόνια να τον θυμάστε..Στιγμές σαν κι αυτή..τα λόγια είναι περιττά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Θερμά συλλυπητήρια και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καταλαβαινω πως νιωθεις...τα περασα σχετικα προσφατα.Φανταζομαι κ ποσο δυσκολοι θα ηταν οι μηνες που προηγηθηκαν.Την ευχη του να εχετε.Σου στελνω μια αγκαλια κ ενα φιλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Συλληπητήρια Μαράκι!Τα λόγια είναι φτωχά και τις περισσότερες φορές δύσκολο να ειπωθούν,ο πόνος είναι μεγάλος όταν χάσεις έναν άνθρωπο δικό σου...Οι αναμνήσεις σου μαζί του τον κρατούν ζωντανό στο μυαλό και την ψυχή σου!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Νομίζω πως δεν είμαι ικανή να πω πολλά πράγματα...Κανείς άλλωστε τέτοιες στιγμές...Λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Σου στέλνω όλη τη θετική μου σκέψη!!!
    Να 'σαι καλά να τον θυμάσαι...

    Υ.Γ. Ρίξε μια ματιά... μακάρι να σε βοηθήσει!
    http://www.powerhealth.gr/gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=85&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=125

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Mαράκι μου....συλλυπητήρια κοριτσάκι μου :(
    Φαντάζομαι πόσο αβάσταχτος είναι ο πόνος σου...αλλά να ξέρεις ότι όοοολες εμείς εδώ είμαστε κοντά σου έστω και νοερά...
    Να είσαι δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Στην ψυχη σου,στην καρδια σου ...σου ευχομαι να φυλαξεις καλα σαν φυλαχτο τις γλυκιες και ομορφες στιγμες του μπαμπα σου..να μην ξεχασεις ποτε τις αγκαλιες,τα φιλια και οση τρυφεροτητα εισεπραξες...οι αναμνησεις ειναι ο μονος τροπος για να ειναι λιγοτερο αισθητη η απουσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. συλλυπητήρια...αν καθολου βοηθαει κι αυτο...κουραγιο και ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος...εχουμε την δυναμη μεσα μας να το αντιμετωπισουμε,ετσι μας επλασε ο Θεος...κουραγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Λυπάμαι Μαρία.
    Να ζήσετε να τον θυμάστε.
    Κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Μαρια μου να εχει καλο ταξιδι
    θα ζει στην καρδια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. oti kai na pw einai ligo kai den tha se voithisei!!!exasa ton mpampa m prin apo 5 mines molis 48 etwn...o idios tha s dwsei dynamh apo ekei pou einai gia na synexiseis thn zwh sou...oti kai an xreiasteis rwtise ton kai me kapoio tropo tha pareis apantish....o theos na anapayei thn psyxoula tou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΘΕΡΜΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ .... ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ....ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ..

    ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τα θερμά μου συλλυπητήρια να ζήσετε να τον θυμάστε.
    Και να ξέρεις ότι είναι πάντα κοντά σας ποτέ δεν θα φύγει
    και πάντα θα σας προσέχει από εκεί ψηλά.
    Εγώ τώρα κοντά έχασα τέσσερεις δικούς μου ανθρώπους και σε καταλαβαίνω απόλυτα.Κουράγιο κουκλίτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καταλαβαίνω τη θλίψη σου.
    Πιστεύω πως για έναν άνθρωπο που είναι πολύ δεμένος με τους γονείς του και οι σχέσεις τους είναι φανερές σε καθημερινή βάση, είναι δύσκολο και να τους αποχωριστεί. Ειναι σα να φεύγει ένα κομμάτι της ζωής του & της ψυχής του..............
    Να σε συντροφεύει πάντα με τη σκεψη σου και με τις αναμνήσεις σου.....σε όλες τις καλές και στις δύσκολες στιγμές να είναι δίπλα σου!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μαρία μου, συλλυπητήρια... ότι και να πει κανείς, ειναι λίγο.... η απώλεια, ειναι απώλεια...αλλά όπως λένε, οι άνθρωποι πεθαίνουν πραγματικά όταν τους ξεχάσουμε...
    να είστε γεροί να τον θυμάστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μαράκι μου, γλυκό... ξέρω πόσο πολύ σου λείπει και πόσο πολύ πονάς, αλλά να θυμάσαι ότι ο μπαμπάκας σου θα ζει για πάντα μέσα από εσένα... είναι μέσα σε κάθε κύταρρό σου... και κανένας, μα κανένας, δεν θα μπορέσει ποτέ να σου στερήσει τις στιγμές που έζησες μαζί του και την αγάπη του που θα σε περιβάλει για πάντα!!!! Μακάρι να μπορούσα να απαλύνω τον πόνο σου έστω και λίγο...
    Καλό του ταξίδι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Να είσαι καλά να τον θυμάσαι. Οι άνθρωποι που αγαπάμε ζουν μέσα μας............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Να θυμάσαι καθημερινά όλες τις γλυκές στιγμές που έζησες μαζί του και να σκέφτεσαι πως με κάποιον τρόπο εκείνος είναι ακόμα δίπλα σου, γιατί θα είναι, αν το πιστεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. μαρακι μου γλυκο μολις τωρα τοδα, να ξερεις οτι οι αν8ρωποι που αγαπαμε δεν φευγουν ποτε απο κοντα μας,ειναι παντα μαζι μας !!!
    συλληπητηρια μαρακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Den ksero ti na po mprosta stiin apoleia kapoiou. Ta xano ligo... Prospathise na kaneis kouragio Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. αχ καλη μου, τωρα το ειδα... τι να πω..συλληπητηρια σου ευχομαι μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου. ευχομαι να θυμασαι ολες τις ομορφες στιγμες και να χαμογελασ συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Λυπάμαι πάρα πόλυ. Να είσαι πάντα καλά να τον θυμάσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Kathysterimena irtha ki egw, na symmeristw ti thlipsi sou Maria mou..Therma syllypitiria gia to hamo tou baba sou, efhomai o Theos na sou dwsei kouragio na to antimetwpiseis...XX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Να ζήσετε να τον θυμάστε Μαρία. Συλληπητήρια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Συλλυπητήρια... από τα πιο άσχημα πράγματα που μπορούν να συμβούν στη ζωή ενός ανθρώπου... το έζησα στην ηλικία των 11 ετών... κουράγιο, Μαρία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ..ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. συλλυπητήρια και κουράγιο
    τίποτα άλλο
    ο χρόνος γιατρεύει λένε αλλά το πόσος χρόνος θα χρειαστεί είναι στην κρίση του καθενός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Mαράκι μου, τα συλληπητήριά μου.....λυπάμαι πολύ, δυστυχώς δεν το είχα μάθει όσο ήμουν στην Κύπρο.
    Είμαι σίγουρη ότι ο χρόνος θα γιατρέψει την ψυχούλα σου.....κουράγιο!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου και μια μεγάαααλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μαράκι μου γλυκό , μόλις το διάβασα και αισθάνομαι την ανάγκη να σου εκφράσω τα θερμά μου συλληπητήρια !!!Πιστεύω ότι όσο ήταν εν ζωή έκανες το καθήκον σου και έφυγε ικανοποιημένος!!!Νάστε καλά να τον θυμάστε!!!Την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Kαλησπέρα Μαρία μου καλώς σε βρήκα, ξέρω τι σημαίνει να χάνεις τον πατέρα σου το ένιωσα και εγώ 3 χρόνια πριν, να ξέρεις όταν χρειάζεται ο μπαμπάς σου θα έρχεται και θα είναι κοντά σου!!!
    Και επειδή και ο δικός μου έφυγε με πολλούς πόνους ο πνευματικός μου, μου είπε ότι ο θεός των γέμισε δώρα για να πάει κατευθείαν κοντά του σε φιλώ Βαλάντη (αλόη η βασίλισσα των φυτών)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Οτι και να σου πω δεν θα σου απαλύνω τον πονο.......τον ένιωσα δυνατα και εγω πριν 2 χρονια και τωρα που πλησιάζει ο καιρος παλι με ποναει.
    Θα τον θυμασαι ομως παντα και θα σε φυλάει οσο εσυ θα τον εχεις στην καρδια σου, εκει ζουνε πια οι μπαμπαδες μας και η μυρωδιά του θα γεμιζει παντα τος αισθησεις σου....θα δεις θα μαλακώσει ο πονος σου και τοτε καθε φορα που θα τον φαιρνεις στο νου σου θα χαμογελας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή