Κυριακή 15 Μαΐου 2011

BODIES OF A BLASTER..ΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΓΥΨΟΓΑΖΑ


Να μαι κι εγωωω....

 Προχθες που μιλουσα με την μισιρλουκα μου..της ειπα οτι θελω να κανω αναρτηση....σωωωωωπα...μου απανταει!Με στηριξε παρα πολυ την προηγουμενη περιοδο ..και ασφαλως με στηριζει και τωρα!Ειμαι σε καλο δρομο,μετα απο μια διακοπη . . και επανηλθα,με την προτροπη της,για να τελειωσω την εκθεση στην Λαρισα και καποιες αλλες εκρεμμοτητες...
Ας ξεκινησουμε ομως να σας πω λιγα πραγματα για την συγκεκριμενη κατασκευη..



Ειχα φτιαξει αυτα τα σωματα απο γυψογαζα...θα αναρωτιεστε φυσικα...απο τι καλουπια!Χμμ....ειναι τα μπουκαλια κολονιας, επωνυμης μαρκας, που εχουν σχημα το ανδρικο και το γυναικειο σωμα...
Επειδη ομως το ειχα φτιαξει στο μαθημα του πολιτιστικου...δεν μπορεσα να  τραβηξω φωτο για να σας δειξω πως γιναν..Εχω βαλει λυτους και δεμενους για την ανευρευση παλιων αδειων μπουκαλιων για να τα εχω μονιμα και τοτε θα σας κανω ενα tutorial!
Περασα  τα μπουστα με ξυλοστοκο,
 γυαλοχαρταρισα και εβαψα με ακρυλικα χρωματα....



Ειχα φτιαξει με την τεχνικη παλαιωσης αυτη την κορνιζα απο το γνωστο σουηδικο πολυκαταστημα.Ηταν ''ετοιμοπολεμη'' για καποια κατασκευη μου...νομιζα οτι ειχε ερθει η ωρα...ομως τα πραγματα πολλες φορες δεν γινονται οπως εμεις τα εχουμε στο μυαλο μας.....



Εντυσα τα σωματα μου με κομματια  μεταλλου...απο χαλκο,ορειχαλκο....αλπακα και εκανα τις
ενωσεις με συρματα απο χαλκο και αλπακα...τελος οξειδωσα τον χαλκο με πρασινη οξειδωση!
Τοποθετησα στο κενο του σωματος γυψο και εμπειξα ενα κομματι χοντρο συρμα....γιατι σκεφτομουν να τα τοποθετησω μεσα στο κενο της κορνιζας...ομως οταν υλοποιησα την ιδεα....
....δεν μου αρεσε καθολου η εικονα.
Πολλες φορες οι ιδεες που εχουμε στο μυαλο μας και νομιζουμε οτι θα βγουν ομορφες...στην πραξη  δεν μας ικανοποιουν...
Αλλα...μην ''μασατε'' αφηστε την φαντασια σας ελευθερη και η εμπνευση θα ερθει συντομα να χτυπησει την πορταααα!





Για την βαση εκανα τα εξης:
Ειχα παρει ενα κομματι A block απο το Leroy Merlin..ηταν ξεχασμενο στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινητου....Το πηρα ...και ιδου....ενα υπεροχο βραχακι, μετα απο κοψιμο με το πριονι και επεξεργασια με τον κοφτη!
Βαψιμο με ακρυλικα χρωματα και ..μμμμμ well done...






Εκανα τρυπες με το τρυπανακι... και κολλησα με ατλακολ τα συρματα  για να τα στερεωσω
 τα σωματα στο βραχακι...
Νομιζω οτι αυτη η κατασκευη μου αρεσει περισσοτερο...τι λετε?








( Στην κορνιζα που δεν χρησιμοποιησα....τοποθετησα κομματι ξυλο..και επενδυσα με σπαγγο για να δημιουργησω ενα ομορφο καδρακι..ομως αυτο..σε μια επομενη αναρτηση....)

Σας ευχαριστω ολους  που δεν με ξεχνατε και που παντα ρωτατε για μενα!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!

                                            maria kantzali
Pin It Now!

48 σχόλια:

  1. ΑΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!
    Μπράβο Μαράκι! Έχεις πολύ ΦΑΝΤΑΣΙΑ και τα δυο έγιναν υπέροχα. Κάπου εχω ενα ξεχασμένο ενα τέτοιο μπουκάλι! Αν το βρω ευχαρίστως στο στέλνω!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιστροφή Μαράκι. Ωραία η κατασκευή σου. Το βραχάκι όλα τα λεφτά.Κι εγώ πολλές φορές ξεκινάω απ'αλλού κι αλλού καταλήγω, ειδικά στις τοιχογραφίες. Ευχαριστώ για τα ενθουσιώδη, πάντα, σχόλιά σας. Με κάνετε να νοιώθω πολύ σπουδαία!!! Στην έκθεση στη Λάρισα θα πάνε και πολλοί φίλοι ζωγράφοι(μάλλον για την ίδια πρόκειται). Καλή επιτυχία σας εύχομαι και περιμένουμε υλικό όταν τελειώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, μ' αρέσουν πάρα πολύ και τα δύο και τα προτιμώ πάνω στο α μπλοκ!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, είναι καταπληκτικά!!! Μπράβο!!! Εύχομαι στην Έκθεση στην Λάρισα να σκίσεις, αν και το θεωρώ βέβαιο. Είμαι πολύ περίεργη να δω όλα αυτά τα όμορφα που ετοίμασες για εκεί.....μακάρι να μπορούσα να τα δω και να τα θαυμάσω από κοντά.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχα, όντως τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!!Πολύ όμορφα τα δικά σου και πολύ προχώ..καμία σχέση με το δικό μου που είναι απλό!Μου άρεσε πολύ και το βραχάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό......
    Μαράκι μου , δεν έχω λόγια, ενθουσιάστικά πολύ! Ήταν απλά ... καταπληκτική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μας,
    μας έλειψες.Χαίρομαι πολύ που ...επανήλθες. Και με μια κατασκευή που όχι μιλάει αλλά φωνάζει.Όσο για την στήριξη από το ...έτερον ήμισυ, τι σόι έτερον ήμισυ θα ήταν αν δεν σε στήριζε.Φιλιά και στις 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικα υπέροχα μαρακι.......κ σε συνδιασμο με το βραχακι αριστουργηματα,περιμενουμε και την κορνιζα,καλη επιτυχια στην εκθεση,αν και είναι σιγουρο οτι θα σκισεις.μακια καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή και πολλή επιτυχία στην έκθεση πρώτα-πρώτα,κι έπειτα να σου πω πως το ζευγαράκι σου είναι ιδιαίτερο....!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άξια θαυμασμού!!Εύχομαι καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έκθεση στη Λάρισα διαβάζω.....περιμένω οπωσδήποτε ιντερνετική "επίσημη"πρόσκληση που σημαίνει ημέρα , τόπο και ώρα....
    Φιλιά
    Αααα και οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ έξυπνο να χρησιμοποιήσεις τα συγκεκριμένα μπουκάλια,έγιναν καταπληκτικά,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρομαι πολύ που βρήκες και πάλι την διάθεση για αναρτήσεις και δημιουργίες... Τα σώματα και το βραχάκι έγιναν τέλειο έργο τέχνης!!! Με το καλό η έκθεση που ετοιμάζεις! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οοοο καλως την την μαρια μας μας ελειψες πραγματικα αλλα ας μη μιλαω στον πληθυντικο μου εελειψες μαρακι και χαιρομαι που ξαναεπεστρεψες
    οσο για την δημιουργια σου τι να πω τα λογια ειναι περιττα τελειο και αυτο ειστε πολυ δυνατο διδυμο παντως μπραβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ενα μπραβο για την καταπληκτικη δημιουργια !!το ζευγαρι κλεβει εντυπωσεις.κι ενα ακομα μεγαλυτερο μπραβο που βρηκες τη ζωντανια σου και το κεφι για δημιουργια ξανα...να σαι καλα!!!καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρομαι που άρχισες πάλι να δημιουργείς και να κάνεις αναρτήσεις... Το ζευγάρι σου υπέροχο!!! αληθινό γλυπτό και φυσικά τέλειο πάνω στ Α Block!!!! Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!! Καλή και δημιουργική Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι γλυκό καλώς επέστρεψες. Πολύ δυναμικό come back! Καλή επιτυχία στην έκθεση, είμαι σίγουρη θα τους καταπλήξεις. Φιλιά και στις 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΑΡΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ!!!
    ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κριμα που ειμαι μακρια κ δεν μπορω να ερθω!!!πολυ ωραια τ σωματα!!!δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο!!ευγε!!!!

    υ.γ. welcome back!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στην ενεργό δράση! Καλή επιτυχία στην έκθεση και φυσικά δε χρειάζεται να σου πω πόσο όμορφα είναι τα δύο μπούστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα, χαίρομαι που σε βρήκα. Πολύ καταπληκτικά αυτά που φτιάχνεις. Εύχομαι καλές και πολλές επιτυχίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλως ηρθες και παλι κοντα μας Μαρακι μου...οσο για την φαντασια σου τα εργα σου τα λενε ολα!!!
    Καλη σας μερα και καλη εβδομαδα να εχετε κοριτσια,φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαρια,τι ομορφη και ιδιαιτερη κατασκευη...πριν λιγο καιρο πεταξα το αντρικο σωμα,που να το ξερα...αλλα υποσχομαι στο επομενο αν δεν εχεις βρει μεχρι τοτε να σου το κρατησω...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρια καλη σου μερα...πολυ ομορφη κατασκευη!!!το...βραχακι μου αρεσε πολυ σαν ιδεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς την Μαρία μας ξανά με πολύ δυναμική και ευφάνταστη ανάρτηση! Καλή επιτυχία στην έκθεση.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραίο!!! Μπράβο! Καλή επιτυχία με την έκθεση σου!!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή σου μέρα Μαρία. Μου αρέσει πάρα πολύ η δημιουργία σου.

    Είναι σαν να έδωσες ζωή, σε δύο σώματα άψυχα και παρόλο που χρησιμοποίησες γύψο, μέταλλο και πέτρα, υλικά σκληρά και ψυχρά, τα ζέστανες τόσο πολύ με τα χέρια και την όρεξη που είχες... που προσωπικά, τα βλέπω σαν ένα ερωτευμένο ζευγαράκι επάνω στο βράχο...

    Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό...μπράβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ πολύ όμορφη η δημιουργία σου!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση, καλή βδομάδα, με χαμόγελα και θετική ενέργεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστικό, υπέροχο,άριστο! Έχεις ιδέες φοβερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Μαράκι. Μου είχε διαφύγει η προηγούμενη ανάρτηση σου. Δεν έχω λόγια. Λυπάμαι πολύ και κουράγιο. Καλή επιστροφή και πολύ δυναμική από ότι βλέπω. Πάρα πολύ ωραίο το ζευγάρι σου, πολύ ωραία δουλειά όπως πάντα άλλωστε. Μου αρέσουν πάρα πολύ πάνω στο βραχάκι. Πρέπει να έχω ένα αντρικό και ένα γυναικείο μπουκάλι, αν θέλεις πες να σου στείλω. Καλή επιτυχία στην έκθεση. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όπως πάντα εξαιρετική δουλειά Μαρία μου! Μπράβο, συνέχισε και καλή επιτυχία στην έκθεση!
    Καλή εβδομάδα ευχομαι και στέλνω όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς ήρθες Μαρία μου και καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία στην έκθεση που είναι σίγουρη, φυσικά, με τέτοιο ταλέντο. Καταπληκτικά τα bodies!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Hi there, are you from greece???I love Greece,...and i like your blog, i`m going to folow you...
    By, greetings Marieke from Holland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου και πάλι. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Τέλεια η ιδέα σου με το αντρικό και γυναικείο κορμί..Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ Μαράκι, τι καλά που έκανες ανάρτηση!!!! Μού είχες λείψει στ'αλήθεια!!! Τέλειο το έργο σου!!! Μπράβο!!! Κι εγώ έκανα στο πολιτιστικό τα δυο σώματα, αλλά από τότε στέκονται άφτιαχτα μόνο με ξυλόστοκο περασμένα και με κοιτούν. Έφτιαξα και το τεράστιο, αλλάκι εκείνο είναι σε μια γωνία. Εσύ το μεταμόρφωσες σε ένα όμορφο εικαστικό έργο! Φιλιά! Να τα πας πολύ καλά στη Λάρισα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χάρηκα πολύ που επανήλθες και μάλιστα τόσο δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Περιμένω με ανυπομονησία το tutorial !!!! Είναι καταπληκτικά όλα και όταν η έμπνευση σου χτυπά την πόρτα κάνεις θαύματα!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οντως μας έλειψες Μαρία....
    αξιοθαύμαστη η ιδέα με το βραχάκι, και πολύ καλό το δούλεμα των μεταλλικών στοιχείων....
    εύχομαι να πάνε όλα καλά και με την έκθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρία μου είσαι φοβερή !!!Τέλεια !!!Σου εύχομαι ότι καλύτερο στην έκθεση !!Τόχεις κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!!
    ΕΙΔΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΑ ΑΔΙΚΟΥΝ.
    ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είναι απλά τέλεια! Σαν εκθέματα μουσείου!!!
    Μαράκι πολύ χαίρομαι που είσαι καλύτερα!
    Φιλάκια κορίτσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολυ καλη και κουραστικη δουλεια!!!Φοβερο το αποτελεσμα!!!Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αξιοθαύμαστο το αποτέλεσμα!
    Πολύ ωραία !Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στην έκθεση σου..!

    Κάτι σας περιμένει στη γειτονιά μου..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συγχαρητήρια! εξαιρετική δουλεια , πανέμορφο αποτέλεσμα :) καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. φανταστικα μπραβο μαρακι!! πολυ εξυπνη ιδεα!! και φοβερο αποτελεσμα!!
    μπραβοοοο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μια βολτούλα στο blog σου και έμεινα άφωνη.Τι ιδέες φοβερές και πόση φαντασία??? Μα και τίποτα δεν πάει χαμένο!!! Τέλεια... Όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ χαίρομαι που έκανες ανάρτηση! Και τι ανάρτηση!! Έξοχη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή