Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΠΡΙΝ...ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ.. ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ...first update

Μια βδομαδα πριν το σεμιναριο...
ετοιμασιες,ψωνια,διευθετηση χωρου..και πολυ τρεξιμο...
Ομως αποφασισα να φτιαξω κι αλλα σπιτακια,για να εχουμε πιο πολλα δειγματα  και να δειξω οτι οι επιλογες ειναι απειρες ,μπορουμε να διακοσμησουμε τα σπιτακια με οτι υλικο βαλει ο νους μας!
Ετσι  ξεκινησα πρωτα με αυτο το φωτεινο....





Σπιτακι απο γυψογαζα και παστα απο αμμο,στοκος,
λεπτομερειες απο πηλο συρμα και κορδελα



......και με την βοηθεια και επιβλεψη της Ανθουλας ολα τα διαδικαστικα ηταν under control
...και ετσι....αποφασισα να κανω κι ενα ακομη ζευγαρακι....






Σπιτακια απο γυψογαζα,στοκο,παστα με αμμο,
πηλος ,stencil,decoupage



.....και εφτασε εκεινo το Σαββατο και το εργαστηριο γεμισε ομορφα και χαμογελαστα προσωπα...
Με λενε Φαιδρα  και ειμαι καλααα χιχιχι,ειμαι η Πετρούλαααα...
......καλαααα η  Ρένα δεν χρειαζοταν να συστηθει...χαχα..
Εγω ειμαι η Λουλα...δεν εχω μπλογκ αλλα σας παρακολουθω ολες σας,η Χρυσουλα   γεματη απο ενα μπουκετακι φρεσκα λουλουδια για ολες μας,η  Σάσα η κοριτσαρα της Ρενας,...τρεχατη και η Κική μας αρτι αφιχθεισα απο την Πτολεμαιδα,η Μαγδούλα μας ,η Λιζέεετα και φυσικα εγω και η Ανθουλα!!!
Το εργαστηριο πηρε ''φωτια''...αναψανε τα αιματα...χαχαχα
μαλλον απο τη ζεστη-ειχε αρχισει ο καυσωνας-
αλλα εμεις απτοητες!
Τα κοριτσια μου ηταν εξαιρετικα..και ας τις μαλωνα και λιγο...ξερουν οτι τις αγαπω...ονοματα δεν λεμε..οικογενεις δε φιγουμε...
οι ωρες κυλουσαν δημιουργικα ευχαριστα...με απειρες ερωτησεις οπως ηταν αναμενομενο!
Ενα  θα σας πω....
και θα κλεισω εδω το πρωτο μερος της αναρτησης σχετικα με το σεμιναριο...τις εβαλα να τρεξουν Μαραθωνιο με tempo για 100αρι σπριντ..[δεν εχουμε τελειωσει  ακομη].....εχουμε ραντεβου ξανα την Παρασκευη!
Ομως τα κοριτσια ηταν αξια...ολα ηταν εκπαιδευμενα στο να αντεχουν!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ ΟΛΕΣ
ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ
ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ !!!!

Y....καντε λιγη υπομονη...ερχεται το 2ο μερος ...και φυσικα το καλυτεροοοοοοο!
Φιλιααααα ποοοοοοοολλα...ααααα και δροσεραααααααα!

                                           maria kantzali
Pin It Now!

87 σχόλια:

  1. Άντε καλή συνέχεια! Και τα δυο σπιτάκια είναι έργα τέχνης! Τρελάθηκα με το δεύτερο. Είναι το κάτι άλλο!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!
      ΦΙΛΙΑ!ΖΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΟΟΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ!!!!!!!!
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιιιιιιιιιιιιι αυτο θελω να δωωωω!!!!!χαχαχαχα
      Για δειξε μας καντζαλη πως ηταν το εργαστηρι μετα τις γυψογαζες!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    2. ΑΠΑΠΑ ΒΙΑΣΥΝΗ...ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΕΙΠΑΜΕ...ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΣ!ΧΑΧΑΧΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΕΝΑΚΟ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    3. ΜΙΣΙΡΛΟΥ..ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΛΛΛΛΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?ΕΕΕΕΕΕΕΕ ??????ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ..ΕΝΤΑΞΕΙ...ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΦΟΒΑΜΑΙ?????ΧΑΧΑΧΑΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
    4. ΕΙΠΕΣ ΣΤΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΟΤΙ ΟΛΟ ΜΑΣ ΜΑΛΩΝΕΣ;

      Διαγραφή
    5. ΤΑ ΠΑ ΤΑ ΕΙΠΑ!ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τώρα πλάκα με κάνεις βραδιάτικα??? Δεν ξέρω τι να πρωτοζηλέψω... τα σπιτάκια που είναι το ένα πιο όμορφο από το άλλο... ή την υπέροχη παρέα που μαζευτήκατε στο εργαστήρι της Ανθούλας??? Πότε είπαμε ότι έρχεσαι Αθήνα???? Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ.ΕΧΕΙΣ ΞΙΦΥΥΥΥΥΥΓΕΙ!!!!!!!!!!!!!!...ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.....ΧΙΧΙ
      ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ.....ΕΣΩ ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΩ...ΛΙΓΟ ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  4. Αχ Μαρακι μου απο που να ξεκινησω!!Ας ξεκινησω απο τις δημιουργίες που ηταν απερίγραπτες, αξιοζήλευτες!Δεν ξεραμε ποιο να επιλέξουμε για να φτιάξουμε!Το ενα καλύτερο απο το άλλο!Για τις οικοδέσποινες τι να πώ...ειστε ηρωίδες!Σας τρελάναμε, πηγαιν'έλα κι έρχομαι σας είχαμε!Ολα ηταν άψογα, ειχαμε τα πάντα στα πόδια μας, απο υλικά, ποδιές, μεχρι και μπουφες στήθηκε!!Ανθούλα και Μαρια σας ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο και δημιουργικό διήμερο!!
    Περιμενουμε και τη συνέχεια!(Μονο να εχω κανει καλύτερες συνεννοησεις, γκουχου γκουχου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ...ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΟΡΙΤΣΙ 3 ΜΕΤΡΑ ΠΟΔΙ...ΧΑΧΑΧΑ!ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ...ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΑΤΑΚΤΕΣ...ΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΕΣ...ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ...ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Μαράκι...τα'μαθα τα κατορθώματά σου!!! Τι έτσι νόμιζες,χωρίς κατάσκοπο θα σ'άφηνα;Κι έμαθα τα καλύτερα! Μπράβο κοριτσάρα μου!!! Τα σπιτάκια σου ονειρικά.Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια.Πρόσεχε μη σου πάρουν τον αέρα όπως οι δικές μου...χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΚΟΥΚΛΑΡΑ ''ΣΠΙΟΥΝΟΣ'' ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ?ΧΙΧΙΧΙΧ...ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΕΝΟ?
      ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΜΤΣΙΚΙ...ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΞΕΦΕΥΓΑΝ...ΕΔΩ ΕΣΤΡΩΝΑ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ Σ.Σ.Α.Σ ΙΤΕΣ ...ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΞΕΦΕΥΓΑΝ...ΧΙΧΙΧΙ
      ΜΩΡΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΦΙΛΙΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    2. Εσύ όλο παράπονα είσαι από τις μαθήτριες σου!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Να και το παράπονο της μαθήτριας...εδώ βρε ήρθες να τα πεις; Αυτό ήταν για την Βίκυ...Μαράκι την ''κουκλάρα σπιούνο'' και τα μάτια σου...τα'παμε αυτά!!!

      Διαγραφή
    4. κι ΕΓΩ ΤΑ ΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΠΙΟΥΝΟ...(καημένο μου παιδί που κατάντησες μ αυτές που έμπλεξες!)αλλά εγω έμαθα τα καλλίτερα!Οχι οτι δεν ήξερα...
      Τυχερές μαθήτριες! αλλά μάλλον σου έβγαλαν το λάδι,γιατί για να γράψεις το "θίγουμε", "φίγουμε" μάλλον ακόμα τρέχεις!!!!χαχαχαχα εκτός κι αν σε κόλλησε (ανορθογραφία) η κολεγιά με την ΑΘηναία!!!χαχαχαχα
      Ξέρεις οτι είσαι μέλος θιάσου,ε; Οχι για να δεις οτι δε σε ξεχνάμε και δεν σε βγάζουμε απόξω απο τις άνομες δραστηριότητές μας, κι άντε μετά εσύ φτιάχνε ΘΕΙΚΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΓΥΨΟΓΑΖΑ!
      ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και ΚΑΡΔΟΥΛΟΣΧΗΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πως το διασκεδάσατε πολύ! Τέλεια τα σπιτάκια σου Μαρία, περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα του σεμιναρίου!
    Φιλιά και πάντα τέτοια να γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!ΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  7. Πράγματι!...είμασταν μια πολύ-πολύ όμορφη παρέα.....σ`έναν πολύ-πολύ όμορφο χώρο.... με μια υπέροχη δασκάλα!!!....χαρά στην υπομονή της!... μας άντεξε....και μας προλάβαινε όλες.... απορίες...ερωτήσεις...λάθη... Όλα λύθηκαν!... Κυρία....κυρία...δεν μας έβαλες μόνο εσύ να τρέξουμε....αλλά σε τρέξαμε κι`εμείς!...για να μας προλάβεις όλες... Εμένα το σεμινάριο με ξετρέλανε!!!...με συνάρπασε!!!... και περιμένω πως...και πως....να δω τελειωμένα
    τα σπιτάκια μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΛΑΣΜΑ.....ΤΙ ΝΑΠΩ....ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΥΜΦΩΝΩ!ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Μαρία.Τέλεια τα σπιτάκια...τι πανέμορφα τα έκανες...Οσο για το χώρο της Ανθούλας όνειρο.Είμαι σίγουρη οτι το ευχαριστηθήκατε όλες....Μπράβο και πάλι μπράβο!! Αυστηρή δασκάλα ήσουν ε;χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΚΑΡΕΙΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ..ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΥΡΑΑΑΑΑΑ....ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
      Υ.ΗΜΟΥΝ.....ΝΑΙ ΝΑΙ!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΤΕΡΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  9. Αγπημένη μου πολλά φιλιά και μια αγκαλιά να δέσει με τη χαρά σου!
    Ξέρω πόσο υπέροχο πλάσμα είσαι!!!!!
    Πάντα να ανταμώνεται με κέφι για δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!ΦΙΛΙ!

      Διαγραφή
  10. Για μένα ήταν η πρώτη συνάντηση, το πρώτο εργαστήρι που πήρα μέρος και παρά την υπέροχη 'τρέλα' που αναφέρετε όλες... δεν βλέπω την ώρα να έρθει η Παρασκευή!!!! (Μόνο να θυμηθώ να μην κλείσω κανα ραντεβού για το βράδυ χιχιχι)
    Μαρία ευχαριστώ πολύ που έκανες το πρώτο μου αυτό μάθημα αξέχαστο!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ...ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΧΑΧΑΧΑ!ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ....ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΤΣΙ..ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...ΜΕ ΧΑΡΑ...ΜΗΝ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙΣ..ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΙΧΙΧΙ!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  11. Изумительные дома! Хочется взять в руки и рассматривать! Очень красиво и креативно! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ότι και να γράψω θάναι λίγο για το πόσο υπέροχα διδαχτήκαμε και περάσαμε!!!
    Ο χώρος σκέτη έμπνευση δεν θέλεις να φύγεις από εκεί, η Ανθούλα μοναδική στην φιλοξενία, η δασκάλα μας
    καταπληκτική, η παρέα μοναδική!!
    Τα σπιτάκια από κοντά είναι χίλιες φορές πιο όμορφα!!
    Μαρία μου θέλω να σε ευχαριστήσω για την υπομονή σου μαζί μου και να σου πω ότι
    ανυπομονώ να έρθει η Παρασκευή μας!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΓΔΟΥΛΑ ΜΟΥ...ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ ΠΛΑΣΜΑ....ΟΜΟΡΦΑ ΕΕΕΕΕ ΗΤΑΝ!ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ...ΝΑ ΣΚΑΝΕ ΜΕΡΙΚΕΣ...ΧΙΧΙΧΙ!ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ

      Διαγραφή
  13. Καλή συνέχεια!!!Τα σπιτάκια σου είναι φανταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  14. Περιμένω πως και πως να δω τα κατορθώματά σας κούκλες μου.....αλλά με τέτοια δασκάλα δε μπορεί παρά να είναι πανέμορφα!!! Χαίρομαι που "έδεσε" αυτή η δημιουργοπαρέα σας, εύχομαι Μαράκι μου να συνεχιστεί με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Είμαι δε σίγουρη ότι αυτό το εργαστήρι θα αναδείξει κρυφά ταλέντα!!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΕΤΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑΑΑΑΑΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ!ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ....ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΧΕΡΙΑ..ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  15. ΟΥΟΥΑΑΑΟΥΥΥ!!!Τελεια !!αλλα τα 2 τελευταια ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!
    Θεοπαλαβη!!! ποσα σπιτακια εφτιαξες!!!χαρας το κουραγιο σου ανθρωπε μου!!!!
    Τουλαχιστον περασατε ομορφα και ολοι εχουν να πουν τα καλυτερα για το μαθημα σου!!!
    μουυυτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΆΡΕΣΑΝ
      ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ......ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΕ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑ ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΡΟΣΙΣΕΙ....ΚΑΙΓΟΟΟΟΟΜΑΣΤΕ!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    2. ΠΕΣ ΤΙ ΩΡΑ ΣΧΟΛΑΣΑΜΕ ΚΥΡΙΑ!!!!!!!!!!!
      ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΠΡΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ!!!!!

      Διαγραφή
  16. Άξια,η δασκάλα,Μαράκι!
    Τα σπιτάκια σου μοναδικά-διαλέγω το φωτεινό λόγω χρώματος.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/6/12, 1:46 μ.μ.

    Πανέμορφα τα σπιτάκια!!!! Έχουν γίνει φανταστικά!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΡΕΣΑΝΕ...ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  18. Καλή συνέχεια σας εύχομαι! Γίναν τόσο όμορφα τα σπιτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΡΟΣΕΡΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  19. Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ...ΑΥΤΟ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!
    ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ !ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΛΑ..ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα και αυτά τα σπιτάκια Μαρία . Όταν θα έχουν στεγνώσει και τελειώσει και τα υπόλοιπα-των μαθητριών σου- φυσικά και θα μας τα δείξετε όόόόλα μαζί.Μια γειτονιά!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕΟΛΑ!ΧΙΧΙΧΙ!ΦΙΛΙΑ ΣΩΣΩΚΑ ΜΑΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  21. Τί όμορφα όλα!! Θα περάσατε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΟΥ!ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑΑΑΑΑΑ!ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  22. Καλή συνέχεια στο σεμινάριο!! Τα δικά σου σπιτάκια είναι τέλεια!! Περιμένω και τις δημιουργίες των μαθητριών όμως!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΝΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!ΦΙΛΙΑΑΑΑ

      Διαγραφή
  23. Αντε μας ξελιγωσατε!!! πως και πως τα περιμεναμε!!1 ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!! Ζηλεψα! Εκεινο το Σ/Κ επρεπε να λειπω ?Περιμενουμε με αγωνια και το δευτερο μερος και αν μπορειτε φωτογραφηστε τα ολα μαζι δημιουργωντας ενα κουκλιστικο χωριουδακι!1 Τα φιλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΙΝΕ ''ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ''...ΟΤΙ ΠΕΙΣ!ΧΑΧΑΧΑ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  24. Υπεροχα, καταπληκτικα, πανεμορφα!!!!!!!!
    Αχ κανε κι ενα on-line μαθημα για μας που ειμαστε μακρια!!!!!!!!!!
    Μπρβο σας! Να περνατε ολες καλα!!! Περιμενουμε και τη συνεχεια!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΔΙΝΕΙΣ...
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος13/6/12, 10:14 μ.μ.

    υπεροχα !!!!συχαρητηρια!πειραζει..που ζηλεψα λιγο????κλαψ!!!
    καλη συνεχεια ...μεσα απο την καρδια μου!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟΟΟΟΟΟ!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  26. Κοριτσάρα μουυυυυ!!!! Δεν έχω λόγια για σένα!!! ΔΑΣΚΑΛΑ με τα όλα της!!! Τα σπιτάκια σου μας έκαναν να χάσουμε τον ύπνο μας και να ονειρευόμαστε πώς θα είναι τα επόμενα!!! Χα χα χα!!! Περιμένω πώς και πώς το επόμενο μάθημα!!! Ζηλεύω που θα λείπω την Παρασκευή...!!!! Και πώς σου πάει η καρδιά να κάνεις μάθημα χωρίς εμένα απορώ!!!! Χα χα χα!!! Σε φιλώ, καλό βράδυυυυυυυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΕΤΡΑ..ΤΟΟΟΟΟΟΣΟΕΣ ΜΕΡΕΣ!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩΩΩΩ...ΟΧΙ ΠΕΣ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΕΕΕΕΕ...ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΑΘ...ΧΑΧΑΧΑ...ΤΟ ΕΧΩ ΚΡΥΦΟ ΑΚΟΜΗ...ΧΑΧΑΧΑ!!!!'
      ΣΜΟΥΑΤΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ....ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ..ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΔΟΟΟΟΤΡΑΑΑΑΑ...ΧΙΧΙΧΙ!

      Διαγραφή
    2. Βρε με κοπάνες ξεκίνησες; Αχ...με τι μούτρα θα δω τη δασκάλα σου...

      Διαγραφή
  27. Καλά για το πως περάσατε δεν έχουμε καμια αμφιβολία!
    Τα έργα πάλι, αν κρίνουμε απο τη δασκάλα, θα είναι εξαιρετικά και πετριμένουμε να τα δούμε!
    Τι ωραία κι αυτα τα σπιτάκια, ειδικά το ζευγαράκι είναι μια γλύκα!
    Μπραβο Μαρία μου, καλή συνέχεια σε όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!
      ΕΥΧΑΑΑΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΟΟΟΟΛΛΑ!

      Διαγραφή
  28. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ!!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,,,ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΖΗΛΕΨΑ ΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΣΑΣ!!ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΕΝΕΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΕΡΑΣΑΑΑΑΑΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
    2. ΝΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΧΙΧΙ!

      Διαγραφή
  29. Εχεις χάρη που είμαι μια γιαγιούλα με υποχρεώσεις,αλλιώς.... (Σαν απειλή ακούγεται)χαχα
    Πιστεύω ότι είσαι η καλύτερη και η ομορφότερη δασκάλα !!!!
    Καλή αρχή κούκλα μου και κυρίως καλή συνέχεια !!!Σου εύχομαι τα καλύτερα!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΓΙΑ....ΑΛΛΙΩΣ.....ΧΑΧΑΧΑ!ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ...ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΠΕΛΙΑΑΑΑΑΑ......ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ...ΕΡΕ ΜΑΖΩΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!
      ΦΙΛΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΕΕΕΕΕΕΝΗ ΜΟΥ!
      ΕΥΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

      Διαγραφή
  30. καλημέρα Μαρία μου,
    Μπράβο πραγματικά ζηλεύω, ήθελα να μπορούσα να έρθω αλλά....
    πολύ όμορφα τα σπιτάκια αναμένουμε φωτο και από τα υπόλοιπα κορίτσια!
    Χαίρομαι που περάσατε όμορφα
    Φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ ΣΟΦΙΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ..ΤΕΕΕΕΕΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  31. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ.ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ.ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΛΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!ΝΑΙ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  32. oooooooooooooooooooo τι να πρωτογραψω εεε????καταρχας τελεια τα σπιτακια στο γραψαμε ολες νομιζω αυτο οποτε πρωτοτυπησα εγω τωρα...
    επειτα καταπληκτικη η ιδεα για αυτα τα μαθηματα σασ συγχαίρω ολες σας πολυυυυ ομορφος ο χωρος σας ...
    πολυυυυ θα θελα να σε ειχα και γω δασκαλα Μαρια μου και φυσικα παλι ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωω κλαψ κλαψ
    παντα τετοιααααααα καλα να περνατε και καλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΒΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΑΑΑΑΛΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Πολυ ομορφα τα πολυτροπα σπιτακια και παντα με στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΔΟΧΟΥ.Τ0 0ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΦΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ,ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος15/6/12, 9:30 π.μ.

    Ο χωρος υπεροχος η Ανθουλα τελεια οικοδεσποινα τα σπιτακια ονειρεμενα η Κυρια Μαρια τα ειδε ολα !!!!!!!!!!!!
    Μπραβο μαρακι εισαι καταπληκτικος Ανθρωπος!!!!!!!!!!
    Αυριο Παρασκευη ετοιμασου
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλα φιλια!!!!!!!!
    FAIDRA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχα... φανταστικά τα σπιτάκια σου, φαντάζομαι και των μαθητριών σου να είναι ωραία με την καθοδήγηση σου!!!! Περιμένω την επόμενη ανάρτηση και φυσικά το χώρο "μετά"!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτη τη στιγμη, ειλικρινα σου μιλαω μου 'ρχεται να βαλω τα κλαματα για το ποσα πραγματα χανω! Τα σπιτακια σου, ειναι -τι να πω τωρα!- το ενα καλυτερο απο τ'άλλο, ειναι απιστευτα!!!
    Δεν εχω λογια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τώρα που έχουμε ιδιωτικό εργαστήρι και στας ΑΘήνας,κατέβα και κατά κει μπας και ξεστραβωθούμε κι εμείς! ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ τρέχοντας (θα λυσσάξουν οι άλλες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...τα'χουμε ξανακούσει αυτά...Μη την πιστεύεις Μαράκι...σ'όλες τα ίδια λέει!

      Διαγραφή
  39. Ποσο ομορφες δημιουργιες μαρια μου...παραμυθενια σπιτακια!!! φανταζομαι ηταν πολυ ομορφη και δημιουργικη η βραδια σας!!! ελπιζω στο επομενο σεμιναριο να ειμαι κι εγω...!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μαρία ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο blog μου Χαίρομαι που μία τόσο ικανή και δραστήρια blogger με αποδέχθηκε Οι δημιουργίες σου υπέροχες και είναι τυχερές όσες παρακολουθούν τα σεμινάρια σου και άτυχες οι μακρινές σου funs...Μου άρεσαν τα σπιτάκια και αν θελήσω να κάνω κι εγώ ,θα πρέπει να μαντέψω τον τρόπο.... Να 'σαι καλά και πάντα να δημιουργείς όμορφα έργα φτιαγμένα με πολύ-πολύ μεράκι.Καλό σου βράδυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Που είμαι εγω η άσχετη???!!!!! Πως δεν τα είδα αυτά τα πανέμορφα σπιτάκια! Εν μέρει καλά έκανα, γιατί προς το παρόν το γλύτωσα το εγκεφαλικό!!!! Μαράκι, είναι κουκλιά !!! Σαν από παραμύθι βγαλμένα! Μπράβο, και πάλι μπράβο !!!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΑΣΧΕΤΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΠΗ. ΠΡΩΤΑ ΕΙΔΑ ΤΗΣ ΒΙΚΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ...ΜΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ;;;;ΠΟΥ ΖΩ;;;; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΖΗΛΙΑ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΑΚΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό μήνα, στην πιο χαρούμενη, χαμογελαστή και έξυπνη κυρία του κόσμου!!!!! Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή