Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

                                                         Λεπτομερια εργου '' Αναγεννηση''
                                                                    Μαρια Καντζάλη     
                     
                                             
Tην  Πεμπτη 1 Δεκεμβριου σας προσκαλω....



...στα εγκαινια της εικαστικης συναντησης 100 και καλλιτεχνων 
στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ του δημου Αθηναιων στο Γκαζι!
Παραλληλα θα υπαρχει  και εκθεση αφιερωμενη στην μερα κατα του AIDS 
που καθε καλλιτεχνης θα παρει μερος με ενα εργο...


Αν λοιπον  επιθυμειτε να παρευρεθειτε στην εκθεση αυτη
θα χαρω πολυ να σας γνωρισω απο κοντα .
θα μπορειτε να με βρειτε εκει κυριως τις απογευματινες ωρες :
πεμπτη 8-10(απογευμα)
παρασκευη κ σαββατο 6-9 (απογευμα)
Κυριακη 11 -1 (πρωι)
Αν χρειαστειτε οποιαδηποτε αλλη πληροφορια 
μπορειτε να μου στειλετε mail..


Φιλια πολλαα

 Μaria Kantzali



Pin It Now!

40 σχόλια:

  1. Θα είναι υπέροχα!!! Καλό μήνα εύχομαι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακάρι να είμασταν εκεί να απολαυσουμε τα έγα σας
    καια απο ότι βλέπουμε έδώ θα πρέπει να είναι ακροσ ενδιαφέρον.. έκθεση...σ αυτή την λεπτομέρια που έχεται βάλει με τα τριαντάφυλλα...φαινεται καταπλικτική δουλεια..σας ευχωμαι κάθε επιτυχία
    στην έκθεση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΣ,

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Είμαι σίγουρη γι' αυτό αλλά θέλω οι εγκάρδιες ευχές μου να σε ακολουθούν.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία σας ευχομαι!Φοβερό το μπλογκόσπιτο σας!Ολα ,όσα έχετε κάνει,είναι έργα τέχνης!Καλή συνέχεια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η επιτυχία θα είναι δεδομένη! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα θα πάνε καλά και πολύ τυχεροί όσοι μπορέσουν να έρθουν εκεί σίγουρα.... αφού θα συμμετέχεις και εσύ με τα υπέροχα έργα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έργο σου φαίνεται εξαιρετικό!Μακάρι να προλάβαινα να επισκεφθώ την έκθεση!Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!ΑΝ ΜΠΟΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩ ΕΚΕΙ.ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα καλό μήνα καικαλή επιτυχία
    είμαστε μακρυά και δεν θα μπορέσουμε να έρθουμε να σας θαυμάσουμε
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΕΛΘΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα έρθω μάλλον το Σάββατο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό μήνα!!! στη σωστή μερα και ώρα...χιχι!!
    σου...χρωστάω συγνώμη ...για την...χιχι..αναστάτωση...
    καλή επιτυχία!!! μικρή μου!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία!!!!! (είναι σίγουρη) Θα προσπαθήσω να πέρασω!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Επιτυχία ΚΑΙ αυτή την εκδήλωση!

    Μια που σήμερα είναι τα εγκαίνια, πήρα ΑΥΤΗ (κλικ) την πρωτοβουλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύχομαικάθε επιτυχία γιατί την αξίζεις πραγματικά!Λογικά θα έρθω να σε γνωρίσω και από κοντά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή επιτυχία αν και δεν τι χρειάζεσαι με τόσο ωραία πράγματα που κάνεις...
    Καλό μήνα!!!!
    Την όμορφη καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία Μαράκι!!! Θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω κι εγώ αλλά με χωρίζουν κάποιες λίιιιιιιγα χιλιόμετρα παραπάνω...
    Φιλάκια πολλά κι ευχομαι να πάνε όλα καλά στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΙΛΙΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύχομαι επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Να πάνε όλα τέλεια και να το απολαύσετε!

    Καλό μήνα.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαράκι μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που θα σε γνωρίσω από κοντά!!! Καλώς να ορίσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα !! Καλή επιτυχία και στις δυό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Prekrasne ruže i boja, jako lijepo!

    Veliki pozdrav i kiss:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ....
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή επιτυχία!Την άλλη εβδομάδα θα είσαι? Φευγω για Υδρα και θα στεναχωρηθώ αν δεν μπορέσω να σε γνωρίσω.Φιλιά και να σκίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου γλυκό σου εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!Είμαι σίγουρη ότι θα προκαλέσεις το ενδιαφέρον των επισκεπτών!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και στις δυό σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία μου, καλή επιτυχία!! Είμαι σίγουρη οτι θα τους εκπλήξεις ευχαριστα με τα εργα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλη επιτυχια να εχεις, καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είδα τη γωνίτσα με τα έργα σου και έτυχε να είμαι δίπλα σε κάποιες κυρίες που έλεγαν πόσο όμορφα και πρωτότυπα ήταν. Έλεγαν, δηλαδή, το προφανές.
    Βρέθηκα στο Γκάζι το βράδυ του Σαββάτου καθώς υπήρχε παράλληλα και μία έκθεση με αφίσες της Διεθνούς Αμνηστίας (ελπίζω να πήγες) και έτσι είπα να έρθω να σε δω. Αλλά μου είπαν ότι είχες φύγει (ήταν κατά τις 8).
    Δεν πειράζει, κάποια άλλη φορά ίσως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπημένα μου κορίτσια Μισιρλού και Μαρία,
    Υπέροχα όλα τα καλλιτεχνήματα σας!
    Μακάρι να ήμουν κοντά, να παραστώ στην έκθεση, που σίγουρα θα σημειώνει μεγάλη επιτυχία!
    Σας το εύχομαι ολόψυχα και σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή επιτυχία στην έκθεση και σε ότι άλλο κάνετε στη ζωή σας. Τι κρίμα που μερικές από εμάς δε ζούμε στην Αθήνα να σας δούμε κι από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Επισκέπτηκα την έκθεση Σάββατο μεσημεράκι. Όμορφη έκθεση με πολλά αξιόλογα έργα. Μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαράκι, είδα την πρόσκληση στην Γιαγιά Αντιγόνη, η οποία μου έστειλε με μέηλ φωτογραφίες απο τα έργα σου. Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη να σου γράψω προσωπικά και να σε συγχαρώ για τα πολύ ωραία πράγματα που δημιουργείς. Σου εύχομαι νάχεις πάντα επιτυχία σε ότι κάνεις. Η Γ.Αντιγόνη ήταν ενθουσιασμένη και απο την γνωριμία σας, πράγμα που αποδεικνύει, ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο.
    Όλο και καλύτερα εύχομαι λοιπόν και σε σένα και στην ..... συγκάτοικό σου εδώ, τη Μισιρλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή