Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΔΙΩΝ




Ελάτε να φτιαξουμε γιορτινα στολιδια απο πηλο για το δενδρο,γούρια,χριστουγεννιατικες μπαλες,αγγελακια,ροδια μεγαλα τρισδιαστα..που μπορειτε να διακοσμησετε μια ολοκληρη πιατελα η ροδακια μικρα για δημιουργησετε στεφανακια η πεταλα


''Ρόδι απο πηλο μεσα σε πιατελα απο λωτους και ροδια φρεσκα''

Ηδη εχει γινει το ενα μινι σεμιναριο χριστουγεννιατικων κατασκευων το προηγουμενο Σαββατο..γιαυτο αποφασισαμε να ξαναδημιουργηθει και σας προσκαλουμε να το παρακολουθησετε...πηλος-συρμα-ξυλα-στοκος-χαντρες-κορδελες-πολυ ορεξη-φαντασια-χαλαρη διαθεση και πολυ εμπνευση!

Η πρωτη συναντηση θα γινει το επομενο Σαββατο στις 24 Νοεμβριου να πλασουμε με τον πηλο τις χριστουγεννιατικες δημιουργιες μας και στην επομενη συναντηση αφου στεγνωσουν θα τα βαψουμε και θα τα διακοσμησουμε......

Σας περιμενουμε 
στο εργαστηρι της Ανθουλας ''Χρώματα και παραμύθια''
Αλλατινη 5 
τερμα Χαριλαου
τηλ επικοινωνιας για κρατηση θεσης
Ανθουλα 6948570466
Μαρια 6944740545


Υ.Αγαπημενη μου παρεα ...φιλοι...και φιλοξενα blogoσπιτακια...σιγουρα θα εχετε καταλαβει οτι δεν επισκεφτομαι συχνα την γειτονια μας...και στεναχωριεμαι πολυ γιαυτο...που χανω πολυ ωραια πραγματα..
Ειμαι υπευθυνη της οργανωσης μαζι με τον συλλογο γονεων  και καποιες πολυ τρυφερες μανουλες,ενος χριστουγεννιατικου μπαζααρ στο νηπιαγωγειο του γιου για να μπορεσουμε να τους αγορασουμε air condition και να ειμαστε σιγουροι ολοι εμεις οι γονεις οτι τα παιδια μας θα εχουν ζεστη το χειμωνα που ερχεται.Ετσι τρεχω τρεχω τρεχω...να κανω δειγματα..να παρω υλικα και εχω οργανωσει συναντησεις για να φτιαχνουμε ομαδικα τις κατασκευες μας....Ειμαι πολυ υπερηφανη φετος για τις μανουλες γιατι ξεκλεβουν απο τον χρονο τους και με βοηθουν οσο μπορουν.....
Οι κουμπαραδες μου με περιμενουν μισο τελειωμενοι...σνιφ
..μια ξυλινη κατασκευη που εχω αρχισει για τo bazaar των ζωγραφων σε δραση για τα παιδια..
ελπιζω να την τελειωσω....
αχ...να χε η μερα 48 ωρες....ααααυτο θα παραγγειλω φετος απο τον Αη Βασιλη χαχα
Σας αφηνω τωρα με μια ευχη...να προσφερουμε  με αγαπη οσο μπορουμε!
Η ομαδικη βοηθεια ειναι πολυ σημαντικη....ευτυχως εμεις εδω ''μεσα'' το ξερουμε ολες και το πραττουμε στο μεγιστο!!!!!!!!!!!!


                                                maria kantzali
Pin It Now!

18 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, Μαρία! Τι κρίμα που είμαι μακριά... θα ήθελα πολύ να μπορούσα να έρθω στο σεμινάριο... από τη μία γιατί δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ κάποιο -είμαι αυτοδίδακτη- και από την άλλη γιατί θαύμασα τόσο πολύ αυτά που είδα... Τα στολίδια είναι υπέροχα, το ίδιο και το ρόδι!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στο bazaar που διοργανώνετε... είναι τόσο άσχημο στην εποχή μας τα παιδάκια να μη μπορούν να ζεσταθούν και τα σχολεία να είναι σε αυτή την κατάσταση!! Συμφωνώ όμως μαζί σου, η ομαδική βοήθεια και αλληλεγγύη είναι πολύτιμες. Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ax!!!!!!!!!!ΓΙΑ ΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ?θελουμε και εμεισ η αθηνα δεν εχει ψυχη?!!!!!!!!!!!!!!!!!τιΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Η ΜΑΝΑ ΜΕ ΤΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΡΙΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΚΟΖΑΝΗ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΤΩΡΑ ?......ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ρε κατζαλη!!!!γιατι να μην ειμαστε κοντααααα!!!!ποσα θα μαθαινα!!!
    Καλα ψαχνω τοση ωρα να βρω ποιο ροδι ειναι πηλινο και ποιο αληθινο χαχαχαααααα!
    απιστευτη εισαι!
    Σε φιλωωωω και τα υπολοιπα θα τα πουμε τηλεφωνικως!ολεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία Μαράκι μου στο μπαζάρ.Αχ να μπορούσα νάρθω και γω στο σεμινάριο!!!
    Φιλάκια κουκλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι, δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω το πήλινο ρόδι από τα αληθινά !!! Τέλειο είναι! Καλή επιτυχία στο σεμινάριο. Τυχερούλες αυτές που θα έρθουν! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άχ και νάμουνα Σαλονικιά.... τι όμορφα πράγματα θα μάθαινα!!!!!!
    Μπράβο Μαράκι... για όλα τρέχεις! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι σίγουρη ότι θα φτιάχνετε αριστουργήματα σ΄αυτές τις καλλιτεχνικές συναντήσεις. Μακάρι να μπορούσα να παρευρεθώ κι εγώ. Γουστάρω αφάνταστα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α μου φαίνεται έχετε βάλει σκοπό να με μετακομίσετε όλες εσείς οι χρυσοχέρες Θεσσαλονικιές!!!Τι κουκλίστικα είναι όλα!!!
    Μπράβο σου!!!!
    Να έχουν καλή επιτυχία τα bazaar γιατί ο κόσμος έχει ανάγκες!!!
    Φιλάκια και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρειάζεται να πω πόσο θάθελα...;Μπααααα
    Τυχερές Θεσσαλονικιές,εκμεταλευτείτε την ευκαιρία!!!!
    Φιλάκια πολλά ταλαντούχα κοριτσάρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kalimera loli omorfa ta xristoyceniatikasoy zileyfona isai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Μισιρλούκα μάλλον θα ψάχνει πολύ ακόμα για το ψεύτικο ρόδι....εκτός αν της το μαρτυρήσεις!!!!!!! Και λέω εγώ τώρα... μήπως ένα έκτακτο σεμινάριο το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου και για μας τα κακόμοιρα που μένουμε μακρυά και εκείνη την ημέρα θα είμαστε Θεσ/νίκη!!!!!!!! Σαγαπώ και σε θαυμάζω!!!!! Καλή συνέχεια στις υπέροχες δημιουργίες σου..... εύχομαι να τα προλάβεις όλα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΧ!!!!! Θελω κι εγωωωωωωωωωω....ζηλευωωωωωωωωωω!!! σνιφ! κανε κανένα διαδικτυακό σεμινάριο, δεν γίνεται??? επι πληρωμη , δεν εχω πρόβλημα.... ζηλεψα τα σπιτακια, τωρα βλεπω τα χριστουγεννιάτικα και ποσο τα λαχταράω! αχχχχχχ!!!
    Φιλακια και καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα πράγματι τα ζηλευω αυτα τα σεμινάρια!
    Καλη επιτυχία στο μπαζαρ σας και τα καλλιτεχνήματα σου όπως πάντα σουπερ!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρήκα το σπιτάκι σου και δεν προλαβαίνω να τρέχω από δω κι από κει και να θαυμάζω ! Πωπωωωω, έβγαλα κάλους από το τρέξιμο πέρα δώθε ! Πολύ όμορφες δημιουργίες και γενναιόδωρες πληροφορίες ! Καλή Συνέχεια, θα σε παρακολουθώ ανελλιπώς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίτσι μου μάλλον πρέπει να μετοικήσω!!!
    Αστέρι μου είσαι καταπληκτική!
    Πόσο χαίρομαι για σένα!!!!!!!
    Αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο ιστολόγιο!!! Άψογα οργανωμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΡΟΔΙ ΧΑ ΧΑ Σ ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΕΓΩ!!!ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΗΗΗΗΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απίθανο τραπέζι ζηλευτό για του χρόνου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή