Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

TUTORIAL-MAKE EASTER EGGS WITH SIMPLE MATERIALS


...Σας το εταξα...εεε?
...σας το εφτιαξααααα!
Ετσι σας ετοιμασα ενα οσο το δυνατον οργανωμενο tutorial 
(παραλληλα με τα ''βαψιματα'' στην κεραμικη   ουφφ!!!)
για να φτιαξουμε μονοι μας πασχαλινα αβγα απο γυψογαζα 
και να τα διακοσμησουμε με ενα σωρο φθηνα και απλα υλικα..




Τα απαραιτητα υλικα  για να φτιαξουμε τα καλουπια απο γυψογαζα  ειναι
  • πακετα σε διαφορα μεγεθη απο γυψογαζα-θα τα βρειτε στα φαρμακεια
  • διαφορα καλουπια απο πλαστικα αβγα,απο φελιζολ{το μεγαλο μεγεθος που εχω στην φωτο κοστιζει γυρω στα 2 . 20} .
  • πλαστικη μεβρανη  για να ντυσουμε τα καλουπια μας
  • μια λεκανιτσα με νερο για να βουταμε τα κομματια της γυψογαζας
  • κοφτη,ψαλιδι μεγαλο,ψαλιδακι μικρο

Ολα αυτα τα καλουπια ηταν τα πατρον μου  για τα κεραμικα αβγα
που εφτιαξα και για το μαθημα της κεραμικης.
 ...Ας αρχισουμε ομως να φτιαχνουμε τα δικα μας αυγα ....
Τυλιγουμε με πλαστικη μεβρανη τα καλουπια μας  και κοβουμε με το μεγαλο ψαλιδι σε κομματια ακανονιστα την γυψογαζα.[Εαν ειχαμε λεια επιφανεια θα κοβαμε τα κομματια σε ισιες λωριδες].Βουταμε την γαζα απαλα στην λεκανη με το νερο και πολυ προσεκτικα στραγγιζουμε το περισσιο νερο για να μην μας φυγει ο γυψος απο την γαζα.Αμεσως αρχιζουμε να απλωνουμε πανω στο καλουπι.Συνεχιζουμε να γεμιζουμε την επιφανεια μεχρι να στρωσουμε ομοιομορφα περιπου 4 στρωσεις απο γυψογαζα.
Τip: Σε καθε κομματι που στρωνουμε, αμεσως λειανουμε πανω με το χερι ωστε να γινεται ισια η επιφανεια και να μην φαινεται η γαζα.
Ελπιζω η παρακατω εικονα να σας κατατωπισει περισσοτερο :




Αφηνουμε λιγο να τραβηξει η υγρασια-περιπου κανα 10λεπτο[καντε αλλο ενα αυγουλακι με αλλο καλουπι εαν εχετε ,για να κερδισετε χρονο]
Αμεσως μετα πρεπει να κοψουμε το καλουπι μας...ααρα...κοπιδι και χαραζουμε την γραμμη που θα κοψουμε.Ειτε οριζοντια,ειτε καθετα,ειτε ακανονιστα σε γωνιες για κανουμε αυγουλακια που ανοιγουν.
..Για προσεξτε την επομενη εικονα :



Εχουμε βγαλει λοιπον το καλουπι,και τωρα ηρθε η ωρα να ενωσουμε ξανα το αυγο μας.Κοβουμε προσεκτικα μικρα λεπτα κομματακια και απλωνουμε την γυψογαζα ενωνοντας το καλουπι.Εαν θελησουμε να το αφησουμε 2 κομματια βαζουμε ενισχυση στις γωνιες που κοψαμε[δυστυχως δε εβγαλα φωτο οταν εκοψα σε γωνιες -θα δειτε το αυγο ολοκληρωμενο στο τελος.


Το α΄ σταδιο  της κατασκευης τελειωσε....
Τωρα ..κανουμε ενα διαλλειμααααα..και περιμενουμε τα αβγα απο γυψογαζα να στεγνωσουν....αργουυυυυυυυυν!!!!!!!!!!!!!!!
Εαν βιαζομαστε τα τοποθετουμε λιγο στο φουρνο στους 50 βαθμους να τραβηξουν λιγο πιο γρηγορα.
Μην βιαστειτε να περασετε τον στοκο πριν στεγνωσουν..γιατι μετα ενδεχεται να σκασει και να κανει ρωγμες...ναι ..ναι ..το παραδεχομαι απο την βιασυνη μου το επαθα!!!!
Στεγνωωωωσανε?.............ωωωωραιααααα!
Ειμαστε ετοιμοι να απλωσουμε το ακρυλικο στοκο νερου για να δημιουργησουμε μια πιο ομοιομορφη επιφανεια χωρις εξογκωματα εαν ειναι δυνατον!Αφηνουμε παλι να στεγνωσουν και μετα γυαλοχαρταρουμε μαλακα μεχρι να μας αρεσει το αποτελεσμα.
Μπορουμε να απλωσουμε και ενα μειγμα απο ''αμμο-ατλακολ-στοκο''.



Ετσι πλεον τωρα αρχιζει η δημιουργικη πλευρα  της κατασκευης των πασχαλινων αβγων μας!
Βαλτε την φαντασια σας να δουλεψει....


Πηλος,αλουμινοχαρτο,τσοφιλια αυγων,σκοινι,κλωστες,συρμα,μεταλλο,felt..
..χαρτοπετσετα για decoupage και συνδιασμο αυτων...και ποοοοολλα αλλααα!
Παιχνιδι με τα χρωματα,ακρυλικα,πατινες..και το φινιρισμα με ενα καλο σπρευ βερνικι.
...Σε αυτην την αναρτηση θα σας δειξω τα πιο μικρα  αυγουλακια ....



Κολλησα τα τσοφλια αυγων με ατλακολ ,περασα μια στρωση gesso,και μετα παιχνιδι με τα χρωματα και μετα πατινα  και λιγο bronze παστα για λιγο λαμψη!
Βερνικι απαραιτητως!



Αυτο ειναι το κομμενο μου κατακοκκινο αβγουλακι....
Αφαιρεσα μια καρδουλα με το ψαλιδακι και εκανα με ενα σουβλι λεπτο τρυπουλες ωστε να περασω ενα λεπτο μαλακο ροζ συρμα.Εβαψα με ακρυλικο χρωμα και περασα πατινα.Επλεξα με το συρμα ενα πλεγμα και ...οοοοοριστε...κερναω ζαχαρωταααααααα!!!!


Και τα τελευταια ..για σημεραα...εαν ζευγαρι αβγουλακια που τα εστρωσα απο αυτη την παστα με αμμο-στοκο-ατλακολ και μετα εφτιαξα 2 πεταλουδες απο βαρυ αυτοξηραινομενο πηλο.Εβαψα με ακρυλικα..πατιναρισα  και μετα βερνικι σπρευ.

Σας αφηνω προς το παρον..εχω τελειωμενα τα 2 απο τα τρια μεγαλα αβγα μου..το ενα το ειδατε πεταχτα σε μια απο τις προηγουμενες  φωτο..αλλα οχι ολοκληρωμενο...και το αλλο ειναι με την τεχνικη του αλουμινοχαρτου .
...Στην επομενη αναρτηση λοιπον.....τα υπολοιπα πασχαλινα αβγα για φετος!!!
αααααααα...εχω και τα κεραμικα......
 
 
Ελπιζω να σας κατατοπισα οσο γινοταν...εαν παλι εχετε οποιαδηποτε απορια...μην διστασετε να μου την πειτε...μπορει να εχω ξεχασει κατι που θα σας βοηθησει..ηταν πολυ μεγαλη αναρτηση..και μπορει να σας κουρασα!
...Και κατι τελευταιο και πολυ σημαντικο...συμφερουν πολυ τα καλουπια... ξοδεψα λιγο παραπανω απο μια μεγαλη  συσκευασια γυψογαζας και δειτε ποσα εκανα!!!!!!
Οτι χρειαστειτε στην διαθεση σας!!!!
Φιλακια ζουμεεεεραά!!!

                                                                 maria k
Pin It Now!

64 σχόλια:

  1. AYTO ME THN KAΡΔΙΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουαου!!!!! Είναι όλα πολύ ωραία!!!!!
    Και του χρόνου!!! Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία, δεν μπορούσες να μας κάνεις καλύτερο δώρο από αυτή την ανάρτηση! Θα προσπαθήσω κι εγώ!!! Ελπίζω να τα καταφέρω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα που είναι!!!!!!
    Να΄σαι καλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχα αυγά!!!!!!! και μάλλον εύκολα στην κατασκευή τους!!!!!!!! ευχαριστούμε για τις πολύτιμες οδηγίες σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω, φανταστικά! Ενθουσιάστηκα! Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια Καλαιτζη28/3/12, 10:14 μ.μ.

    Μαρακι μου γειασου!!!!!!!!!!!!!!!! πολυ ομορφη η αναρτηση σου!!! μου ανοιξες την ορεξη για κατασκευες και εχω απο περιση αρκετες γυψογαζες. να εισαι καλα!!! πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα!!!ωραία ιδέα για να τα κάνουμε με τα αστεράκια μου!!Σ'ευχαριστώ!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα έγιναν!!
    Μπράβο πολύ ωραία ιδέα!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες κατασκευής τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμ γι αυτο μας εκανες και περιμεναμε....
    ΑΥΓΑΑΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΑΡΙΑααα!!!οχι εργα τεχνης !!!χαχαχαχα
    ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!!φοβερη ιδεα και το αποτελεσμα ειναι το κατι αλλο!!!!
    Μας πηρες τα sculls xaxaxa
    Θα το προσπαθησω και το κριμα στο λαιμο σου!
    Δε μας φτανει το διαγωνισμα στην γυψογαζα...θα πρεπει να κανουμε και την πεταλουδα???????
    Περιμενω την συνεχειααααα!!!!
    Τα υπολοιπα σε μειλ!!φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια, καταπληκτικά, υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο Μαρία!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΑ ΓΥΨΟΓΑΖΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΕΣ ΟΜΩΣ, ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΟΛΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ;
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ , ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΕΞΑΛΛΟΥ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

      Διαγραφή
  13. Μαρία μου πολύ όμορφα είναι όλα!! Αυτό με την καρδιά όμως το ζήλεψα. Θα το προσπαθήσω και βλέπουμε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ αγάπησα αυτά με τις πεταλούδες!Έπεσα στα δύσκολα;Άσε θα κάτσω στα αυγά μου μάλλον!!!Φιλιά Μαράκι...τέλεια όλα και οι οδηγίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζι θα καθήσουμε Κυρία να εκκολάψουμε τα ωά...Ανεπίδεκτη.
      Αλλωστε αμα έχεις τέτοια κομψοτεχνήματα, που πας ρε Καραμήτροοοοοοοοοο (εμένα φωνάζω, μην ακούς εσύ)

      Διαγραφή
  16. Πανεμορφα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι.... απίθανα!!!!! Τη γυψόγαζα τη λατρεύω γιατί είναι ένα υλικό που σου δίνει άπειρες δυνατότητες, θα τα φτιάξω οπωσδήποτες. Μου αρέσουν όπως τα τελείωσες, δεν είναι μόνο πασχαλινά, είναι έργα τέχνης, ειδικά το κόκκινο και αυτά με τις πεταλούδες. Μπράβο σου Μαράκι, φιλάκια πολλάααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ όμορφα!!!Ευχαριστούμε για το tutorial!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι πεταλούδες και τα αυγότσοφλα μου πήραν την καρδιά..... Ευχαριστούμε για τις οδηγίες,,,, Τέλειο υλικό η γυψόγαζα!!!!
    Ό,τι φτιάχνεις, τέλος πάντων, είναι ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ, πώς να το κάνουμε!!!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι φανταστικά αυγουλάκια!!αυτο με την καρδούλα και με τις πεταλουδίτσες μου αρέσουν πολυ!!μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα υπέροχα έγιναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!! ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ!!

    ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ.. ΠΟΣΟ ΜΆΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΣΦΙΞΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ....

    ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλώς σε βρήκα Μαράκι στο σπιτάκι σου!!!Είναι πανέμορφο!!!Τα αυγουλάκια σου φανταστικά,αυτό με την καρδούλα το λάτρεψα!!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tέλεια,Μαράκι,η δουλειά σου!
    Πάντα υπέροχες δημιουργίες,είσαι αστέρι!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες-δεν έχω δοκιμάσει ποτέ γυψόγαζα,δεν έχω καλούπια κλαψ...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ!ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΔΩΡΟ!ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολυ κατανοητες οδηγιες και ενα αψογο αποτελεσμα!Δεν εγω ασχοληθει με γυψογαζα καθολου και με ξεσηκωσες!!!!Θα σου ξαναρθω για πιο πολυ μελετη!!!Ευχαριστουμε που μοιραστηκες μαζι μας το τροπο!!!!!!Να σαι καλα Μαρια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφες και δημιουργικές ιδέες! Μπράβο! Αξίζει να τις προσπαθήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη δουλειά, μπράβο!!Μπράβο για το οτι μοιράζεσαι μαζί μας τις οδηγίες βήμα βήμα και μπράβο για τη δημιουργικότητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΑΡΑΚΙΙΙΙ
    ευχαριστουμεεεε!!!
    ειναι υπεροχα!!!
    συχαρητηριαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑ ΟΛΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟΟ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχα αυγά!!! Όλα είναι όμορφα, αδυναμία μου όμως αυτό με την καρδιά....πραγματικά εξαιρετικό!! Μπράβο κούκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΨΟΓΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ .ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΥ-ΓΚΛΟ-ΝΙ-ΣΤΙ-ΚΑ!!!!! Δεν ξέρω αν θα το τολμήσω, αλλά οι οδηγίες σου είναι πολύ δελεαστικές στο να το κάνω!
    Τα δικά σου αυγά δεν περιγράφονται!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΥΓΟ!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!
    ΛΕΡΩΣΑ ΠΑΝΤΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ!!!!!
    ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΟΛΛΗΣΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΚΟΨΑ, ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΗ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ , ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολυ ομορφα τα αυγα σου.Οι οδηγιες κατανοητες και χρησιμοτατες, να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαρία καλό μήνα ! Υπέροχα τα αβγά σου ..εχω πολύ καιρό να φτιαξω ..με εβαλες στα αίματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαρια πολυ ομορφα και ιδιεταιρα τα αυγα
    καλο μηνα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο,τι κάνεις είναι μοναδικό και στο εχω πει κατ επανάληψη. Είσαι πολύ μπροστά και όλο το εξελίσσεις.Εγω προτιμώ να σε κοιτάζω παρά αντί για αυγά να κάνω πατάτες. Εκαστος στο είδος του!
    Αλλωστε που να χωρέσει άλλο tutorial το καμένο;εχει και μία Αλφα ηλικία, λυπήσου το!
    Σε θαυμάζω & σε φιλώ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πολύ όμορφα!!!θα τα δοκιμάσω κι εγώ...σου έχω ένα βραβείο στην προηγούμενη ανάρτησή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ομορφη μου εισαι θεαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!πολυ ωραιες οι κατασκευες σου και σ ευχαριστω πολυ που τα λες τοσο ωραια κ αναλυτικα..ελπιζω καποια φορα να συναντηθουμε κ να τα πουμε απο κοντα πολλα φιλιαααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θαυμάσια δουλειά και πολύ κατατοπιστικό tutorial!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μaria καλησπέρα ...τι όμορφο εργαστήριο είναι αυτό εδώ μέσα??
    Πολύ πρωτότυπα τα αυγά σου!!!!
    Πολύ αναλυτική η ανάρτηση σου!!!!αυτό είναι πολύ καλό..για κάποιον που θέλει να μάθει....
    σου αρέσει να μοιράζεσαι...και μου αρέσεις!!!! Θα τα λέμε συχνά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι πραγματικά υπέροχα και το tutorial εξαιρετικό. Με την πρώτη ευκαρία θα το δοκιμάσω και εγώ. ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όλα αυτά που φτιάχνεις, με δέος τα βλέπω! Θέλω να ξεκινήσω να φτιάξω κάτι τέτοιο, οι οδηγίες σου άλλωστε είναι εξαιρετικές, αλλά διστάζω...πολύ τα φοβάμαι όλα τούτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλυτερα να το παρω ετοιμο απο εσενα γιατι εγω δεν θα κανω αυγο αλλα μια παοτυχια μπραβο στα χερια σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ωραία ιδέα!! Έτσι γίνονται και ανοιγόμενα!! Φιλιά και καλή Μ.Εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΘΕΣ...ΕΤΟΙΜΑΖΑ Τ ΑΥΓΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ!!!!!ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΙΛ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΥΣΙΤΣΑ ΜΟΥ (ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΑ) ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. καλημεραα καλη μεγαλη εβδομαδα !!με εβαλες σε δουλεια τωρα μεγαλοβδομαδιατικα (τωρα ειδα την αναρτηση λογω φορτου εργασιας)καταπληκτικη δουλεια !!μπραβο !!παω για την συνεχεια της αναρτησης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημέρα και καλή Μεγάλη εβδομάδα! Μετά από ένα αποτοξινωτικό Σαβ/Κυρ στην ύπαιθρο, επέστρεψα στις κακές συνήθειες πρω-πρωί. Άνοιξα τον υπολογιστή και όπως πάντα καθηλώθηκα. Απίστευτα τα αυγουλάκια, λεπτομερής περιγραφή! Έχω γυψόγαζα, αλλά δεν ξέρω αν έχω τον χρόνο. Θα το προσπαθήσω ίσως κάποια στιγμή. Πολλά φιλιά κι σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια πολλά Μαρία μου γλυκιά!!Χριστός Ανέστη!!με υγεία και χαρά και του χρόνου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Изумительные яйца! Так легко создавать шедевры - надо иметь мастерство рук! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ....ΛΕΩ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαράκι μου χάθηκες και ελπίζω να είσαι καλά!Εγώ είμαι πιστή σου μαθήτρια και έρχομαι συχνά στο σπιτάκι σου να πάρω ιδέες.Έλα να δεις την δική μου προσπάθεια με την γυψογάζα που έφτιαξα κι εγώ αυγουλάκια!Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είναι πραγματικά έργα τέχνης! Οι οδηγίες λεπτομερείς και κατανοητές! Ευχαριστούμε πολύ πολύ. Κάποια στιγμή θα τα δοκιμάσω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ουαουυυυυ και απο εμένα!!!!!!!!!!! καλα η καρδούλα ειναι ολα τα λεφτά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλώς σε βρίσκω... Είναι πραγματικά τέλεια! Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαράκι μου είσαι τέλεια!!τι όμορφες κατασκευές τι χεράκια ευλογημένα είναι αυτά!!σε φιλώ θα τα πούμε την Κυριακή!φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή