Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

TUTORIAL / DIY / FOIL TECHNIQUE



Οπωs σαs είχα υποσχεθεί η επομένη αναρτησή μου θα ήταν το δωράκι μου για 
τουs πρώτουs 100 και κατι αναγνώστεs...γιουπι!!!!!
Αλλά σαs ειχα υποσχεθει οτι θα σαs έδειχνα αυτην την τεχνική
που έκανα στα φτέρα του Αγγέλου
[μου την έδειξε μια καταπληκτική δασκάλα -Σοφία Ρούσκα  στο τμημα
Λαικής τεχνης,διακόσμησης]
Δεν θα σαs  αποκαλυψω ακομη το υλικό...
 Αρχίζω!!!




 Πήρα ένα κομμάτι ξύλο ρετάλι απο τον μαραγκό.Εχει δυο βουρτσιέs κάσια απο κατι που δεν τελείωσα...δεν πειραζει!!!!!
Εφτιαξα με άσπρο βαρύ πηλό που στεγνώνει με τον αέρα την μορφή
μιαs κοπέλαs και αφού στέγνωσε την κόλλησα πανω στο ξύλο!


Μετά πέρασα ολη την επιφάνεια με την μαγικη ατλακολ[ξυλόκολα]
Εαν σαs απλώνετε λιγο δύσκολα αραιώστε την λιγο ομωs.Nα βαλετε αρκετή ποσότητα-ουτε πολλη αλλα ουτε λιγη!....Και τωρα έρχεται το υλικό μαs..νταν νταν.....αλουμινόχαρτο ναι ναι!!!!!!
Κόβετε ενα μεγαλο κομματι.[για να ντύσουμε αυτο το κομμάτι ξυλο θα χρειαστούμε 2 κομμάτια αλουμινόχαρτο]και το τσαλακώνετε με τα χερια σαs καπωs ετσι...





                            Μολιs του δώσετε και καταλάβει ανοίγετε προσεκτικα το
φύλλο.Τώρα...πωs τοποθετουμε το αλουμινοχαρτο πάνω στο ξύλο με την κόλλα.Κολλάμε στο κέντρο και ανοιγουμε  προs το πλαι προσεκτικα και κολλαμε ταυτοχρονα το αλουμινόχαρτο στο ξύλο.
Θέλει λιγο προσοχη στην αρχη για να του πάρετε τον αέρα γιατι οπου εχει ανάγλυφα θελει να μην το τεντωνετε αλλα να το αφηνετε λιγο λασκα για κολλησει και στα διπλα τοιχώματα και να παρει και τιs εσοχεs και να μην σκιστει[τα πρωτα μου με αυτην την τεχνική ηταν κατι κουτια τετραγωνα απο το jumbo και εβαλα κατι αγγελακια απο γυψο για κανουν αναγλυφα..


Το τι σκισιματα ειχα στιs ακρεs που δεν προσεχα δεν λεγεται!!!!
 Φυσικα ολα διορθώνονται..στα σκισιματα κολλαμε ενα μικρο κομματι αλουμινοχαρτο προσεκτικα με λιγη κολλα που βαζουμε στο κομμάτι και οχι πανω στο σκισιμο-ειναι σημαντικο να γινεται ετσι!Θέλει λιγη υπομονη και θα γεμίσει ολο το ξύλο  .....




και θα γίνει καπωs ετσι!Μολιs το ετοιμασουμε και ψιλο στεγνωσει η κολλα απο κατω θα παρουμε ενα στεγνο πανι και μαλακα θα στρωσουμε ,θα πατησουμε το αλουμινοχαρτο για να ειναι λειο με τιs ζαρεs. και οχι με προεξοχεs!
Προσοχη.....δεν σπρωχνουμε το πανι γιατι μπορει να τσιτωσει το αλουμινοχαρτο η να σκιστει!!!!
Επομενο βήμα να στρωσουμε με ενα στρώμα ταλκ
 την επιφανειά μαs!Το ριχνουμε απο πανω και μετα το απλωνουμε απαλα με το χερι μαs!!Αυτο το κάνουμε για να κρατησουν οι μπογιεs που θα βάλουμε πάνω....




Εγω πριν να βαλω το ταλκ απο πισω απο το εργο εκατσα και εβαψα με ενα σκουρο  ακρυλικο καφε  ωστε να μην φαινονται εντονα τα ενώματα απο τα
αλουμινοχαρτα!Και ετσι να το αφησετε δεν πειραζει δεν φαινεται!



Ετσι εγινε με το ταλκ.....μπορει καπου να εχει πιο πολυ ...
απλα το τιναζεται το ξυλο και το περιττο πεφτει.
Ξεκιναμε να βαψουμε το εργο....τα χρωματα που χρησιμοποιουμε ειναι σινικη μελανη αδιαβροχη!!!για πιο λογο θα μου πειτε...γιατι ειναι ρευστη και διαφανηs !Η καλυτερη μαρκα σινικηs που δεν φευγει απο την καθε κατασκευη ειναι wilson and newton .σιγουρα θα χρειαστουμε  μαυρη γιατι ειναι αυτη που δινει το κοντραστ και μετα οτι χρωματα θέλετε.
 Εγω χρησιμοποιησα μπλε ,μωβ ,πορτοκαλι,φουξ,χρυσο κιτρινο.



Τωρα θελει λιγη  προσοχη πωs θα απλωνετε την σινικη...
 Θελει λιγο λιγο χρωμα αλλα να μην το κανετε σαν βουλεs το απλωμα αλλα ομοιομορφο ,για να υπαρχει αρμονια καi να δενει το ενα χρωμα με το αλλο, απλα μπερδεψτε τα λιγο στιs ενωσειs τουs για μπει το ενα χρωμα με το αλλο.
Θελει υπομονη και ησυχια [βαλτε και ενα ζευγαρι γαντια  πλαστικα γιατι τα χερακια σαs θα γινουν χρωματιστα..βγαινουν αλλα με δυσκολια και την επομενη μερα!]
 Αφου εχετε φτιαξει περιπου τιs μιξειs και τιs χρωματικεs εναλλαγεs μετα με ενα βρεγμενο στυμμενο πανακι καθαρο ακουμπατε ελαφρα και παιρνετε το πολυ χρωμα ετσι για να βγει η λαμψη και να μεινει το χρωμα εκει που κανει ζάρεs το αλουμινοχαρτο.


Μια επισημανση ...οταν στα ενωματα που κανουμε απο τα κομματια προεξεχει ατλακολ
και ξεραθει οταν θα περασει απο πανω το χρωμα θα
 γινει θαμπο!γιαυτο προσοχη!ααααα μαλακα πινελακια για το στρωσιμο τηs σινικηs μελανηs!





Τωρα θα σαs δειξω αλλη μια φωτο απο την κατασκευη μου και αυριο θα κανω την αναρτηση με
την τελικη εικονα και θα ξεκινησει το δικο μου giveaway με αυτο το εργο.....
Προσθεσα και ενα δενδρο απο καφε πηλο χωριs να το ντυσω...θα το δειτε αυριο... 



.....Μολιs  εκανα την προεπισκοπηση και ειδα οτι η μοναδικα γλυκυτατη γιαγια Αντιγονη εκανε ολοκληρη αναρτηση με το προηγουμενο εργο μου ..τον αγγελο μου...
 Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΓΙΑΓΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ 
για τα υπεροχα λογια σου και θα προσπαθώ παντα να σου βγαζω δυνατα συναισθήματα μεσα απο τα εργα μου...
.......με συγκινησεs...υποκλινομαι!

Ελπιζω να σαs καλυψα με την περιγραφη μου...ηταν η πρωτη μου αποπειρα,συγχωρεστε με...
σε οποιο αφησα αποριεs...δεχομαι και ερωτησειs!
Pin It Now!

24 σχόλια:

  1. Το ξερα οτι ηταν αλουμινοχαρτο!!!χαχαχα...με ειχες βαλει σε σκεψη με την τελευταια σου αναρτηση!!!!!
    Εχει να πεσει πολυ μελετη με την αναρτηση σου αυτη....προς το παρον θελω να σου πω οτι ξετρελαθηκα!!!
    Αλλα θα σου γραψω περισσοτερα μολις μελετησω ολα οσα γραφεις....βιαζομαιιι να το διαβασω ξανα..χαχαχα
    Μαρια μου εισαι σκετη εμπνευση!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σευχαρηστουμε πολυ για το μαθημα
    ειναι ομορφο και αναλυτικο
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λοιπον...αρχιζω με την πρωτη απορια :
    Δεν καταλαβα εκει που λες για το ταλκ.Αφου κολλησεις το αλουμινοχαρτο πανω στην ατλακολ...μετα πανω στο αλουμινοχαρτο ριχνεις ταλκ?....πως θα κολλησει επανω το ταλκ?..δε θα φυγει ολο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κακουργα πηγες για υπνο και με αφησες να βραζω με τις αποριες μου.
    θα ξυπνησεις και θα βρεις κατεβατο ολοκληρο με σχολια μου..χαχαχα
    Απορια 2:..το αλουμινοχαρτο το βαφουμε μονο με σινικη μελανη?...αν δεν θελουμε να κανουμε φωτοσκιασεις μπορουμε με καποιο αλλο ειδος χρωματος?(πρωι πρωι με βλεπω ν αρχιζω τα πειραματα παλι..χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!μπορω να το δοκιμάσω????μου επιτρέπεις?
    και πάλι.....μπράβο καλή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άλαλα τα χείλη των ασεβών...!!!!
    !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα στην παρεούλα!
    Μαράκι μου,σε θαυμάζω!
    Μαζί μ' εσένα και άλλες κοπέλες που ασχολούνται με καλλιτεχνικές δημιουργίες!!
    Ισως γιατί το όνειρο μου ήταν να σπουδάσω στη Σ.Κ.Τ.
    Οτι με αγγίζει θέλω να το φωνάζω!

    misirlou:
    Να σου πω και από εδώ, πως θαυμάζω την δουλειά σου!

    Ολες σας καμαρώνω!!!

    Η σημερινή ανάρτηση σου Μαράκι μου πολύ κατατοπιστική με λίγες απορίες
    αλλά το αποτέλεσμα υπέροχο!!!!

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου, είσαι genius!!! Χαίρομαι πολύ που σε ανακάλυψα γιατί είσαι μια πραγματική καλλιτέχνις και τρομερή δασκάλα!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια μου ειναι καταπληκτικο!!!!!!!
    Με καθε σου αναρτηση μου ανοιγεις και εναν νεο κοσμο εργων εισαι απιστευτη.
    Περιμενω πραγματικα με ανυπομονησια να το δω τελειωμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kοριτσια μου γλυκα....
    οτι αποριεs εχετε να μου τιs πειτε.
    Εγω κατι μπορει να προσπερασα και να μην το εδψσα πολυ σημασια αλλα σε εσαs να ειναι σημαντικο!!!

    misirlou μου....
    το ταλκ το ριχνειs πανω και μετα μετο χερακι σου το απλωνειs.αυτο θα κολλησει και το περιττο το τιναζεται ..και το πολυ ταλκ δεν ειναι σωστο.
    Για την σινικη σου εγραψα στο blog σου!

    irida...
    να το δοκιμασειs σε οτι κανειs γουστο!
    μια καλη πρωτη αποπειρα ειναι κουτι τετραγωνο να το ντυσειs για να παρειs το κολαι.

    γιαγια Αντιγονη ...
    αγαπη και πολλα πολλα φιλια!!!!
    οτι θελειs να σου πω ειμαι στην διαθεση σου!!!!!

    χαρα θ.....
    ενταξει?
    βρηκεs την ομιλια σου?χαχα
    ελπιζω να σου αρεσε και να σε κατατοπισα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρια! ειναι καταπληκτικο!! μπραβο.
    Θαυμαζω καθε φορα τα εργα σου!να εισαι καλα να δημιουργεις παντα...
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κάτι υποψιάστηκα για το αλουμινόχαρτο:):)
    Είσαι καταπληκτική. Μπράβο σου!!!
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικο!Ευχαριστουμε για τις οδηγιες!Σιγουρα θα αρχισω πειραματισμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια, πολύ όμορφο έργο και πολύ κατατοπιστική η επεξήγηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστουμε για το υπεροχο μαθημα.μπραβο στην δημιουργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. WOW, I had to use the translator, but I think I've got it :)
    great tutorial!!! it came out so nice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απιίστευτη τεχνική!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ που τη μοιράστηκες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είσαι καταπληκτική δασκάλα!! Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου. Εχω ξεκινήσει από χτες μια κατασκευή με αλουμινόχαρτο, γιατί αυτές τις μέρες όλο βιντεάκια σχετικά με αυτήν την τεχνική βλέπω...όμως το δικό σου μάθημα μου έλυσε πολλές απορίες. Σ' ευχαριστώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. :) Με βάζεις σε πειρασμό...και θα αρχίσω πάλι τα πειράματα:)
    Εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μετα απο δυο χρονια επιχειρησα να κανω την τεχνικη πανω σε εναν πινακα μου ως περιγραμμα.Μολις αγορασω τα χρωματα και το βαψω θα το αναρτησω να μου πεις την γνωμη σου.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω τις εξής απορίες:
    1. Πώς κολλάει το ταλκ; Έχουμε περάσει όλη την εξωτερική επιφάνεια με ατλακολ;
    2. Αυτό με τη σινική μελάνη με κόμπλαρε πολύ γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Πρέπει να κάνετε ένα tutorial video.
    3.Το δέντρο (ή όποιο άλλο έξτρα αντικείμενο, κατά περίπτωση) πρέπει να γίνει σε 2ο χρόνο ή και από την αρχή μαζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια όλα σου τα έργα είναι υπέροχα και οι περιγραφές σου αρκούντος αναλυτικές.Σε ευχαριστώ πολύ μετα την παρουσίαση αυτού του πολύ όμορφου έργου σου έμαθα και εγώ την τεχνική αυτή και με την βοηθειά σου έκανα τα δικά μου κάδρα. Να είσαι πάντα δημιουργική να μας εμπνέεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή