Τρίτη 17 Απριλίου 2012

CERAMIC EASTER EGGS

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ  ΚΑΙ  ΠΑΡΕΑ!
 Παντα Υγεια,Αγαπη
και η Ανασταση του Κυριου να μας δωσει φωτιση για να γινουμε καλυτεροι ανθρωποι!



Τα πασχαλινα αβγα μου βγηκαν απο τον φουρνο της δασκαλας μας!
Βρηκαν την θεση τους για το στολισμο του σπιτιου μου.
 ..ελπιζω να μην αργησα πολυ για να σας τα δειξω!
Ειμαι μεσα στις γιορτινες μερες...εεεεε?
 







Φθανει ομως με τα πασχαλινααααα!
Ετοιμαζεται η κολοκυθο-οικογενεια μου..
την θυμαστεεεε???
Σας στελνω πολλα εορταστικα φιλιααα!!!


                                                             maria kantzali
Pin It Now!

40 σχόλια:

  1. Πασχαλινες ευχες απ΄την καρδια βγαλμενες, ολες οι μερες της ζωης να ειναι Αναστημενες.
    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/4/12, 8:08 μ.μ.

    XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη Μαράκι μου! Τι πανέμορφα κατακόκκινα αυγά είναι αυτά!
    Περιμένουμε την οικογένεια!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΤΙ ΑΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ... ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ! ΧΑΧΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ!!!ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα δανειστώ κάποιο για του χρόνου...θα τους τσουγκρίσω και θα τους κερδίσω ΟΛΟΥΣ!:)
    Φιλιά πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!!! Τι είναι τα ωραία σου!!! Πολύ ομορφα όλα!!!! Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. επιτελους!περιμενα,περιμενα την αναρτηση.......
    Τι να πω......δε λεω τιποτα!!!!αφου ειναι τελεια!!!!
    φτιαξε και κατι κατω του μετριου να σου πω χαχαχαχαχα.
    ιιιιιιιιι ειχα ξεχασει τις κολοκυθες!!!!(στειλε φωτο....αμεσωωωωως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
    ΥΠΕΡΟΧΑ; ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΟ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ 5-6 ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ!!!!!!!
    ΕΙΧΕΣ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!1111111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός ανέστη! Πανέμορφα είναι τα κεραμεικά αβγά!!!!! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!! Μπράβο!!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά σου εύχομαι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι υπεροχα που ειναι!!!!! πωωωω μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος17/4/12, 10:17 μ.μ.

    Χρόνια πολλά! Αληθώς ο Κύριος!
    Είναι πάρα μα πάρα πολύ ωραία τα αυγουλάκια!!!!
    Για την ακρίβεια είναι εκπληκτικά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου χρόνια πολλά κι από δω!!! Τα αυγουλάκια σου είναι έργα τέχνης!Είπαμε έχεις φύγει πολύ μπροστά...μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελεια τα κεραμικα σου αυγα!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΑΚΙ,ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι φανταστικά!!! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΙ ΤΕΛΕΙΑ ....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΓΥΑΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη! Τέλεια Μαρία μου! Υπέροχα! Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΛΑΜΠΕΡΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΒΓΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΓΕΥΕΙΣ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ,ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα Μαρια τα αυγα ειναι πολυ ομορφα !!!!!!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρονια Πολλά,Χριστός Ανέστη! Τώρα θα σου πω ότι ζηλευωωωωωωωωωωω αυτα τα κατακόκκινα αυγά! Εμείς στην κεραμική δεν εχουμε πολλα υλικά δυστυχώς και δεν μας εχουν πετύχει έτσι όμορφα τα πραγματα που φτιάχνουμε.... σνιφ! :-( Μπράβο Μαράκι!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. υπεροχα αβγα,κατακκοκινα,γυαλιστερα!!!
    Χριστος Ανεστη Μαρια και χρονια σου πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ξερω απο που τα μαθαινεις ολα αυτα αλλα μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά!Πανέμορφα τα κεραμικά αβγά σου!!!Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλούμαι να σχολιάσω έργα τέχνης!!!! Ποιος; Εγώ!!! Τι να σου πω, Μαρία μου, πώς να σε "πλησιάσω"; Έχεις "φύγει", κορίτσι!!!! Πας πολύ μπροστά και με ταχύτητα....
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!! (λίγο είναι)
    Χρόνια Πολλά...... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΑΡΑΚΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩΩΩ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΡΑΒΟΟΟΟ ΥΠΕΡΟΧΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρια μου χρονια πολλα ,Χριστος Ανεστη!!!Πανεμορφα τα αβγα σου αλλα κολλησα στο τελευταιο!!!Πρεπει να ειναι πολυ δυσκολο!!!Με καλουπι εγινε????Παντως χιλια μπραβο!!!!!!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά!
    Φανταστικά αυγουλάκια, μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια Πολλά!!!!!υπέροχα τα αυγά σου!!!!τέλεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαράκι μουυυυ!!!! Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!!!! Καλά τα αυγά... ευφυέστατη πασχαλινή κατασκευή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαράκι μου!!!!!Είναι τέλεια και τόσο γυαλιστερά!!!!Τα ζήλεψα!Πάντα τέτοια ,να μας τρελαίνεις με τις δημιουργίες σου!!Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΑΒΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χριστός Ανέστη! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Очень эффектные работы!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χρονια πολλα μαρια μου! να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά. Τώρα τα είδα, γιατί έλειπα. Τι να πω;;; Μόνο... ΥΠΕΡΟΧΑ!!!! Σου το έχω ξαναπεί και δεν θα κουραστώ να το λέω, το ταλέντο σου φαίνεται γιατί ακόμα και τα εποχιακά σου έργα (χριστούγεννα, πάσχα) μπορούν να σταθούν σε ένα χώρο όλο τον χρόνο, σαν έργα τέχνης, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή