Κυριακή 8 Απριλίου 2012

EASTER EGGS - part II


Οχι ...δεν ειμαι η MARIA VILLIOTI....

αλλα εαν το ζωγραφιζε ομως εκεινη με την υπεροχη τεχνικη της..
τι θα λεγατε?....

Ενταξει για να μην σας παιδευω ...επαιξα λιγο με το photoshop!
Ειναι η συνεχεια των πασχαλινων αυγων με γυψογαζα 
που εδειξα στην προηγουμενη μου αναρτηση/ tutorial.



Πασχαλινο αβγο απο γυψογαζα με ξυλοστοκο και σιλικονη
Ακρυλικα χρωματα ,πατινα και bronze παστα






Πασχαλινο αβγο απο γυψογαζα,παστα διαμορφωσης,πηλος air dry
ακρυλικα χρωματα,πατινα και για βαση χοντρο μαλακο πρασινο συρμα.

Το αβγο απο αλουμινοχαρτο επεσε υπερ πιστεως και πατριδος..χαχαχα..
σαν σουβλιστο αρνι  για να ειναι και λιγο επικαιρο...
Επειδη βιαστηκα και το τυλιξα με αλουμινοχαρτο 
[το αλουμινοχαρτο ειναι απιστευτη μονωση..το ξερετε]
δεν το αφησε να στεγνωσει και καποια στιγμη οταν το δουλευα με διαφορες τεχνικες,
...''εσκασε'' σαν μπαλονι..κοινως χαλασε..
αρααααα...δεν βιαζομαστε με την γυψογαζα ,
τα παθηματα γινοναι μαθηματα,
αργοτερα θα το ξαναδοκιμασω..χωρις βιασυνες!!!



Προς το παρον σας αφηνω κι εγω...
...οι πασχαλινες δουλειες με περιμενουν ανυπομονες!

   Καλό Πάσχα 
  Υγεία -Αγάπη

 Αφηστε  τον εαυτο σας να βιωσει ομορφα συναισθηματα !!!
Το εχουμε ολοι αναγκη!

Pin It Now!

40 σχόλια:

  1. Καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχεις,τα αυγα σου τελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν...έχουμε και λέμε...η Νίκη δεν είναι η Βιλλιώτη...εσύ δεν είσαι η Βιλλιώτη...δια της ατόπου απαγωγής σιγά σιγά θα την βρούμε!Χαχα...πολύ φοριέμαι τελευταία...Βρε Μαράκι πες μου πως το κάνεις(στο photoshop εννοώ)κι εγώ κάθομαι και παιδεύομαι τελεία τελεία με τον ραπιδογράφο; Ωραία τα αυγουλάκια σου αλλά εγώ θα κρατήσω το πρώτο για πολλούς λόγους αλλά περισσότερο γιατί είναι πολύ προχωρημένο!!!Ένα βήμα παραπάνω στην αυγουλοκατασκευή!!! Και δεν το θέλω με τον κόκκο ...σκέτο όπως το'φτιαξες...εξαιρετικό.Μπράβο κούκλα μου...καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oleeeeeee!!!!!!!!OYAOYYYY!!!!ζωγραφισες!!!!τελεια κα τα 2!!! δε λεω τπτ αλλο ..γιατι οτι κι αν πω ...λιγο θα ειναι!!!!!
    φιλακια και να περασεις ομορφα και ξεκουρασταααααααα(τ ακουυυς?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΑΥΓΟ...ΠΟΥ ΛΕΜΕ! ΧΑΧΑ... ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι, Καλή Ανάσταση!
    Μας αποστόμωσες πάλι με τις δημιουργίες σου! Τέτοια αυγά, δεν ξανάδα!!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα αυγά σου είναι πραγματικά έργα τέχνης!
    Καλό Πάσχα
    Χριστίνα
    http://www.fauxbilicious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ .ΚΑΛΑ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Βιλλιώτη είναι μια και μοναδικη- τέλος! Χα,χα!
    Εκαστος στο είδος του ,όμως, κι η Μαρία μας στον πηλό και το γύψο αξεπέραστη!!
    Καταπληκτικά κι αυτα τα τα αυγά!!
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου, καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα και τα δύο!!!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα τα αυγουλάκια!!!! καλη πορεία προς την Ανάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Yπέροχα τα αυγά σου!!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστική δουλειά. Υπέροχα και τα δύο.Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν είσαι η Βιλλιώτη , αλλά φτιάχνεις υπέροχα πράγματα !!
    Τα αυγουλάκια σου είναι πολύ όμορφα,
    στυλιστικά και χρωματικά λάτρεψα το αυγουλάκι νο 1 , είναι τέλειο !!
    Χάρηκα με την επίσκεψή σου,
    χαίρομαι που βρήκα την δημιουργική σου γωνιά ,
    πολύ όμορφη η σελίδα σου ,
    ευχές για δημιουργικές κι όμορφες Πασχαλινές ημέρες,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΝΙΩΘΩ ΟΜΟΡΦΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.
    ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ !!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ ΚΛΑΠ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ .
    ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ .
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαρία μου υπέροχα τα αυγουλάκια! Πολλά πολλά μπράβο! Καλό Πάσχα να περάσεις φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω πω υπέροχα τα αυγά!!! Ειδικά το πρώτο, σκέτη μαγεία!!!! Καλή Ανάσταση, Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α Ο Λ Α !!!!!!!!!!!!!
    με το καλο η Ανασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου - όχι Βιλλιώτη - όλα τα αυγά που μας έδειξες είναι φανταστικά και μοναδικά, όπως ό,τι βγαίνει απ' τα χέρια σου.... Σ' ευχαριστούμε για τις αναρτήσεις σου!
    Σου εύχομαι κι' εγώ μια καλή Μ. Εβδομάδα και ένα χαρούμενο και λαμπερό Πάσχα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τόσο όμορφα είναι!!!!! Μπράβο Μαράκι, καλή συνέχεια!!! Τα κεραμεικά μας τα έδειξες΄;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!!!ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος9/4/12, 11:18 μ.μ.

    εξαιρετικα τα πασχαλινα αυγα..μπραβοοο.γρηγορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρια μου καλως σε βρηκα! Καλα μιλαμε τα αυγα σου " ΣΠΑΝΕ"!! Τελεια κατασκευη! Υπεροχα!!!!!
    Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα!!!! Καλο Πασχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εδω Μαρια εκει Μαρια!!!Μπερδευτηκατε ματαξυ σας ε????Παντως το αποτελεσμα ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Μπραβο!!!Ειδικα το πρωτο το λατρεψα!Καλη Ανασταση με υγεια και το Αναστασιμο Φως να φεγγει τον δρομο μας!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τώρα ήρθε και "έδεσε το γλυκό".... δεν ξέρω ποιό να πρωτοθαυμάσω, από αυτά και το προηγούμενα.. πειράζει που όλα μου αρέσουν;;;; Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α!!! να είσαι καλά Μαράκι, καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ε βέβαια από τα λάθη μας μαθαίνουμε!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!
    Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μοναδικά,ξεχωριστά τα αυγουλάκια σου!
    Να περάσεις όμορφα-καλό Πάσχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα, εξαιρετικά, πανέμορφα !!! Μπράβο Μαράκι !
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πως τα κάνετε αυτά τα ωραία βρε κορίτσια? Και μόνο τα υλικά μου φαίνονται κινέζικα...!!Να μην πάω στις τεχνικές! Ασε που εχω μπερδευτει με την Βιλλιώτη και πατάω πάνω στους συνδέσμους για να ξεμπερδευτώ!!χαχαχα!
    Καλό Πάσχα σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφες κατασκευές!!Καλό Πάσχα, Καλή σου Ανάσταση!!!Να περάσεις υπέροχα!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό Πάσχα Μαρία μου!
    Να περάσεις υπέροχα με την οικογένειά σου.

    Φίλησέ μου τα Αστέρια σου.:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ , ΔΕ ΛΕΓΕΤΕ!!!!
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΤΑΓΕΤΕ!!!!
    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ [ ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ]!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΓΥΨΟΓΑΖΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΑ..............
    ΧΑΛΑΛΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΨΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΟΒΕΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χριστός Ανέστη! Με μια μικρή καθυστέρηση, ηλθα κι εγω! Τα αυγά είναι τέλεια, δεν το συζητώ! Είναι πολύ όμορφο υλικό η γυψόγαζα, αν και κάνει ατσαλιά( όπως λέει και η Ρένα) αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει .Ειδικά εσένα, πάντα!!!!!! Να περάσεις πολύ όμορφα ! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χριστός Ανέστη, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι αγαπάς. Φως λαμπερό Αναστάσιμο να λούζει πάντα τα όνειρά σου και να φωτίζει το δρόμο σου! Σε φιλώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ Ε; ΟΤΙ ΛΕΡΩΝΕΙ Η ΓΥΨΟΓΑΖΑ;
    ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΘΩΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΕΤΣΙ;
    ΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑ!!!!!!!
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΕΒΛΕΠΕΣ!!!!!!!!!
    ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ CAMPING!!!!!!
    ΑΝΤΕ, ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος17/4/12, 12:44 π.μ.

    Υπέροχα τα συγά!
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!
    Φιλάκια!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλημερα και απο εμενα εισαι θεα μπραβο σου σε θαυμαζω περνα μια βολτιτσα να τα πουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή