Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΜΟΥ...ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ






 ....Και το συρταρι μου ειναι ετοιμο και 
ηδη απο το μεσημερι στα χερια της  Ρενας μας!
























...Το τελειωσα και ενιωσα τοση χαρα και ενθουσιασμο..δεν γραφω πολλα...απλα νομιζω οτι μπορουν να βγουν διαφορα συναισθηματα απο το καθενας σας....πως ενα συρταρι χρησιμοποιημενο μεταμορφωθηκε...σε αυτο που ειδα εγω...επικαιρο κιολας...νομιζω οτι ειναι τυχαιο..αλλα υποθετω οτι αντιπροσωπευει την γυναικα..σαν ιδεα...σαν σαρκα...σαν μανα..σαν προσωπικοτητα!
Ευχομαι να σας αρεσει..εγω περασα πολυ ομορφα σε ολα τα σταδια της κατασκευης του!

ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!
ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ
18-25 ΜΑΙΟΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑΚΑ ΜΟΥ!
ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ


Υ. ευχαριστω πολυ πολυ για τα σχολια που αφησατε
 και για τις ομορφες εντυπωσεις που σας δημιουργησε η κατασκευη μου !
Pin It Now!

49 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑ!!!
    ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ , ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!
    ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙΜΚΑΙ ΠΗΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτό και απίστευτα θηλυκό το συρτάρι σου, Μαρία! Συγχαρητήρια για την έμπνευση και την πραγματοποίησή της!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση και ένα ακόμα "μπράβο" στη Ρένα για το μεράκι της!
    Την αγάπη μου και πολλές ευχές σ' εσένα και σε όλες τις μανούλες της παρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/5/12, 9:28 μ.μ.

    καταπληκτικο!!!!!!βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι τόσο υπέροχο πραγματικά. μπράβο και καλή επιτυχία να έχει στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H ομορφιά μέσα στη λιτότητά του και στο συμβολισμό του!!! Να ΄σαι καλά βρε Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχο!!!!!!!τα πολλα λογια περιτευουν οταν το κοιταζεις.....
    φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. YΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ !!!!!ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/5/12, 10:23 μ.μ.

    Φανταστικό!!! Πίνακας ζωγραφικής!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απλα...ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!
    Χρονια πολλα σε ολες τις μαμαδες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΑΘΙΑ ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ..............απλά τέλειο!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το συρτάρι...έργο τέχνης ...υπέροχο!!! Χρόνια μας πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α ρε αστέρι!!!!Είναι τέλειο!!!Μπράβο Μαράκι μου!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άλλη μια ...εμπνευσμένη κατασκευή. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απίστευτο. Πάρα πολύ όμορφο. Σωστό έργο τέχνης. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Xρονια πολλα Μαρια.Το συρταρι σου γοητευτικοτατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαράκι έργο τέχνης...Ξεχωριστό και ιδιαίτερο!!!Μπράβο σου και χρόνια σου πολλά επίσης!!!Θα το θαυμάσω κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος14/5/12, 12:10 π.μ.

    Αριστούργημα!!! Δεν έχω λόγια!!! Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι απίστευτα όμορφο!!!!!μπράβο σου!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μοναδικό!!! Μου αρέσει πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η έμπνευση κάνει τη διαφορά!!!!ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα!Πολύ όμορφο το συρτάρι σου!Υπέροχο!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τελειο!!!!!!!!!!!!!
    Μπραβο Μαρια μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχο και εχει τόσα να πεί!Μπράβο Μαρία, χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος14/5/12, 12:29 μ.μ.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά,έστω και καθυστερημένα!

    Πάντα κάτι μοναδικό θα φτιάξεις-υπέροχο με τη λιτότητα χρώματος να τονίζεται από το κόκκινο λουλούδι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικό!!!!!μπράβο Μαρία!!!χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαρία το συρτάρι σου είναι πανέμορφο!!!
    Από κοντά ακόμα πιο πανέμορφο, πιστέψτε με
    οι φωτογραφίες τα αδικούν, από κοντά είναι
    όλα χίλιες φορές πιο όμορφα!!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΘΑΡΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ !!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΠΕΙΡΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ποιό συρτάρι???? Αυτό είναι έργο τέχνης όπως και ότι άλλο φτιάχνεις. Το κόκκινο λουλούδι είναι "φωνή" για να μην πω "κραυγή", όπως και στην έκθεση για το aids, στην Τεχνόπολη. Μπράβο Μαρία μου, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΔΙΑΣ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. A!!! Eδώ βλέπω πολλές φωτογραφίες!!!! Σούπερ ουάου κομμάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάρα πολύ όμορφο το συρτάρι σου Μαρία μου!!!! Ανυπομονώ να το δώ και από κοντά ! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ
    ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όπως το είπες "Ύμνος στη γυναίκα" Είναι καταπληκτικό!!! Μπράβο Μαρία μου χρυσοχέρα ατελείωτη! Πολλά φιλάκια κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εξαιρετική η δημιουργία σου! Υπέροχη η μικρή λεπτομέρεια με το κοκκινο λουλουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρία, εξαιρετικό!!! Δεν έχω λόγια.... Τόσο από πλευράς συμβολισμού, όσο και από αισθητικής άποψης είναι τέλειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εισαι θεα κοριτσι μ το σαββατο θα παω εγω να την δω ελπιζω να σε πετυχω. σε περιμενω στον διαγωνισμο μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πραγματικό έργο τέχνης το συρτάρι σου κοριτσάκι μου.Καλή επιτυχία στην έκθεση φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πραγματικά εξαιρετικό και καλοδουλεμένο όπως ότι φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλλιτέχνη μουυυυυυυ!!!!! Όχι ένα πολλά θα πιούμε και θα πούμε!!!! Σε φιλώ κοριτσάρα μου!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος27/5/12, 10:51 μ.μ.

    εξαιρετικο..μπραβο φιλη
    γρηγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή