Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!! ΞΕΚΙΝΑΑΑΜΕ......

                                                   ''ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ''



  ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ 
υπέροχη παρέα!
....με περισσοτερο χαμογελο,αισιοδοξια,τσαμπουκα...και πολυ πολυ ορεξη για δημιουργια!



Η Ανθουλα με το καταπληκτικο εικαστικο της εργαστηρι ξεκιναει δυναμικα απο τον Οκτωβρη σεμιναρια με διαφορες τεχνικες και τεχνοτροπιες ποικιλων υλικων.
Σε λιγες μερες θα ειναι ετοιμο και το δικο της βlog που θα ενημερωνεστε για οτιδηποτε νεο σχετικα με συναντησεις και σεμιναρια,ημερησια,διημερα κτλ.
[υπαρχει δυνατοτητα οργανωσης ξανα και του  καλοκαιρινου 2ημερου σεμιναριου εικαστικης κατασκευης με γυψογαζα κατοπιν συννενοησης]
Η Ρενα μας ηδη εκανε μια πρωτη ανακοινωση για τα δημιουργικα μας δρωμενα!


Οσο αφορα το δικο μου δημιουργικο  και διδακτικο κομματι.....
Εχω την χαρα να σας ανακοινωσω οτι οργανωσαμε ενα 3μηνο κυκλο σεμιναριων με βασικο υλικο τον ψυχρο πηλο σε συνδιασμο πολλων διαφορων υλικων!
Ξεκιναει το πρωτο τμημα την  Πεμπτη  4 Οκτωβρη

18.00 - 20.30

Επειδη ομως ζητηθηκε και μαθημα το Σαββατο θα ικανοποιησουμε και τα κοριτσια που δουλευουνε και ερχονται απο μακρια!

Ο πρωτος κυκλος 12 μαθηματων, που κατα την διαρκεια των μαθηματων θα διδαχθειτε και μαζι θα δημιουργησουμε διακοσμητικα αντικειμενα απο πηλό
σε συνδιασμο  υλικων  π.χ  οπως το ξυλο,συρμα,γυψογαζα.......
Θα μαθουμε τεχνικες και ευκολες λυσεις για δωρα..που ειναι ομως πολυ εντυπωσιακες!
Σας περιμενω με χαρα να περασουμε ''μεγαλες'' -''μικρες'' στιγμες δημιουργιας!

ΟΣΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ 
ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
μπορουν να επικοινωνησουν με μενα η  με την Ανθουλα!

κινητό Μαρίας  6944740545
κινητό Ανθούλας  6948570466

  ΑΛΛΑΤΙΝΗ 5, ΤΕΡΜΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ 10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



ΞΕΚΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΕ....ΛΕΜΕΕ!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑΑΑΑ....
ΦΙΛΑΑΑΑΑΑΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ!
ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΠΗΛΟΟΟΟΟ!
Pin It Now!

59 σχόλια:

  1. Μαρία μουυυυυ ζηλεύωωωωω,θέλω,θέλω,ΘΕΛΩΩΩΩ!
    Αχ αν ήμουν κοντά...αχ...
    Καλή αρχή στις δασκάλες αλλά και μαθήτριες που θα έχουν την τύχη να είναι μαζί σας!
    Να μας δείχνετε κι εμάς τίποτα ε?
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ...ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!ΦΙΛΙΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή και καλό μήνα να έχεις, γεμάτο όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!ΕΠΙΣΗΣ!ΚΑΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΗΝΑ!

      Διαγραφή
  3. καλη πολυυυ καλη αρχη και καλεσ δημιουργιες !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalh arxh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kalo mhna kalo xeimvna me xara kai dhmioyrgies.....makari na eimoyn uessalonikh na erxomoun kai ego...gia authina paize kati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΟΥΦΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ...ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΘΑ ΑΝΟΚΟΙΝΩΣΩ,,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ!ΦΙΛΙΑ !ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
  5. Καλή αρχή Μαράκι! Τυχερές οι 'μαθήτριες' !!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα και καλή αρχή!!! :) τι κρίμα να είμαι τόσο μακριά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή κορίτσια! Πολύ θα ήθελα να έρθω κι εγώ! Όταν καθορίσετε την ώρα των μαθημάτων του Σαββάτου, ανακοινώστε την κι εδώ, μήπως και βολέψει...
    Φιλιά κι ευχές για πολλές και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΜΑΙΛ!ΦΙΛΙΑΑΑ!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα-καλό ξεκίνημα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ.....ΚΟΛΛΑΕΙ...ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΟΟΟΟΟΧΟ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΔΩ!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΑΠΟ ΓΥΨΟΓΑΖΑ ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΑ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΤΗΡΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ!!!!ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΑΠ΄ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ!!!!ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΩ !ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙΛ Η ΠΑΡΕ ΤΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΙΔΠΟΙΗΣΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο!!!! Αχ μακάρι να μπορούσα να παρακολουθήσω κι εγώ!!! Καλή χρονιά λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!...ΕΜ...ΕΣΥ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑΡΙ ΒΡΕ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  12. Kαλή επιτυχία !!
    Και μόνο ο όμορφος χώρος του εργαστηρίου σε προδιαθέτει ότι θα γίνουν καλλιτεχνήματα !!
    ΚΑΛΟ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΗΝΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα!καλο μηνα!καλη αρχη!!!ΑΧ!εισαστε μακρια!!!τι κριμα!!!
    καλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή αρχή και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα!!!!καλό ξεκίνημα!!!!αχ ζηλεύω!!!!αλλά θα μαθαίνω από αυτά που θα βλέπω!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ !ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!!Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

      Διαγραφή
  17. Καλή αρχή Μαρία μου...με πολλές υπέροχες δημιουργίες! Εγώ θα σας έρθω από τον επόμενο μήνα καθότι 'χορεύτρια' και ζορίζομαι λίγο με τις πρόβες. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΑΘΗΤΡΙΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα!Καλή αρχή σού εύχομαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό ξεκίνημα και καλή επιτυχία!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή μας αρχή δασκαλίτσα μου!!! Περιμένω προγραμματάκι!!! Ανυπομονώ και σε φιλώωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΣΥ!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ

      Διαγραφή
  21. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!ΤΙΣ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩ!!!!ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑΥΜΑΣΑ ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΥΣΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΙΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑΑΑΑ1ΜΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  22. Καλη μηνα!
    Καλη αρχη, εγω θα ξεκινησω μολις τακτοποιησω το γιαβρι μου!!!!!!!
    Καλη επιτυχια αν και ειναι δεδομενη... μαγικος ο τροπος που μεταδιδεις τις γνωσεις σου,
    Πολλα πολλα φιλια!!!!!!!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Α ρε, και νάμενα Θεσσαλονίκη, που είν' όλα πιο εύκολα......... ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ, ΚΑΛΗ "ΣΧΟΛΙΚΗ" ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!
    Φιλιάααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΓΛΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  24. Καλή αρχή σε όλα τα κορίτσια που θα πάρουν μέρος στα μαθήματα και στην δασκάλα. Να είσαι καλά Μαράκι μας να μεταδίδεις τις γνώσεις σου και να προσφέρεις χαρά!!!! Και 'μεις εδώ που δεν μπορούμε να έρθουμε στα μαθήματα, θα περιμένουμε πως και πως τα νέα σας. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΝΕΤΑΚΙ ΜΟΥ..ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ..ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ !ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!

      Διαγραφή
  25. Καλή αρχή σε όλα Μαράκι μου καλό!!! Πολλά όμορφα βλέπω στην Θεσσαλονίκη αυτόν τον χειμώνα! Ζηλεύουμε!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλαααα!!!χαμπαρι εγω δεν την πηρα την αναρτηση!!!!Ποσο χαιρομαι Μαρακι που θα κανεις αυτο που τοσο αγαπας!!!να σαι καλα και να συνεχιζεις να μοιραζεσαι οσα ξερεις και αγαπας!
    πολλλααααααααα φιλιαααααα(ειμαι σιγουρη για την επιτυχια σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρακι γλυκό και μερακλου μου, καλημερα!!!Καλή αρχη , ειναι σιγουρο οτι θα γινουν θαυματα πάλι σε αυτο το μαγικο εργαστηρι!!Αν τα μαθηματα δεν ειναι "αλυσιδα" σιγουρα θα καταφερω να σας ερθω καποια Σαββατα, το προγραμμα με τα παιδια και τις δραστηριοτητες εχει αρκετο τρεξιμο..τα ξερεις!Φιλάκια πολλά και ότι καλύτερο ευχομαι, εναν δημιουργικό χειμωνα με κεφι και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλή αρχή να έχετε!!!!
    εχεις βραβείο!!!!!
    φιλιά!!!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαράκι μου, καλή αρχή σου εύχομαι!!! Να περάσετε super και να δημιουργήσετε απίστευτα πραγματάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή επιτυχία!Είσαι η καλύτερη δασκάλα!!!!!πολύ τυχερές οι μαθήτριες σου. με εμάς εδώ στη παλιοαθήνα τι θα γίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή αρχή!!!...Καλή επιτυχία στα σεμινάρια!!!...Μαρία μου ...είμαι πολύ τυχερή που στην πρώτη μου επαφή με τον πηλό ...είχα για δασκάλα εσένα...Πηλός και γυψογάζες...τα υλικά που μού`μαθες να χρησιμοποιώ...και εντυπωσιάστηκα τόσο!!!...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,,,,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΟΥΚΛΕΣ........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή