Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

AN ANGEL TO TAKE CARE ALL OF US. .

Το αγγελακι αυτο ειναι απο τις φετινες κατασκευες μου.Εχει γινει απο βαρυ πηλο ολο.
Μονο που προσθεσα αλουμινοχαρτο απο πανω στο αστερι..και περασα ακρυλικο στοκο στο αγγελακι και με ενα μαλακο πινελο..΄΄επαιξα΄΄ απο πανω πριν στεγωσει ο στοκος...








Η βαση για να σταθει το αγγελακι ειναι ξεχωρη..φανταστειτε ετσι οπως ειναι η θηκη για χαρτοπετσετες,με αυτη την λογικη την εφτιαξα να χωθει μεσα και να σταθει.Το κολλησα μετα αφου στεγωσε και βαφτηκε και το αγγελακι και η βαση..με ατλακολ...παστα χρυση οπως παντα....

Καποιοι φιλοι με παρακαλεσαν να τους δειξω πως γινονται τα ροδακια...δεν σας ξεχασα...αλλα επειδη σκεφτηκα να το κανω σε βιντεακι για να σας βοηθησω καλυτερα...πρεπει να ΄΄βρω΄΄ τον αντρα μου σε τρελα κεφια για να με τραβηξει..Αφου σας το υποσχεθηκα θα το κανω..

Μια καλη φιλη πλεον η Φοιβη αγαπησε τοσο πολυ τον Αη Βασιλη μου που τον εκανε αναρτηση στο υπεροχο  blog της......παλιοτερα μου ειχε ξανακανει αλλη μια παρομοια αναρτηση..ακομα τοτε ημουν πολυ καινουρια σ΄αυτην την υπεροχη γειτονια..παρεα...και δεν μπορουσα να πιστεψω τι ζεστασια μπορουν να σου προκαλεσουν ανθρωποι που δεν γνωριζεις.Εδω το διαπιστωνω καθε μερα και ειμαι σιγουρη οτι τα συναισθηματα ειναι  αληθινα γιατι εχεις τοσα προβληματα και αγχη  στην καθημερινοτητα σου και δεν υπαρχει λογος να προσποιηθεις..και να αναλωθεις για κατι που δεν εισαι..ετσι τουλαχιστον πιστευω εγω!!!!

Τι να πω για την υπεροχη γιαγια Αντιγονη  που ειχε κανει κι εκεινη μια αναρτηση για ενα αγγελο που ειχα φτιαξει ...και για τα πολυ σημαντικα μαθηματα ζωης που μας δινει απλοχερα καθε μερα...περα απο την υπεροχη ψυχη της...

Να μιλησω για τα  2 υπεροχα ζουζουνοκοριτσια..που επικοινωνω τωρα και εκτος γειτονιας...με το αστερι ..misirlou  και αγαπησιαρικη  Χαρα
Τα λογια ειναι περιττα...ξερουν πολυ καλα πως  με κανουν  να νιωθω...εαν δεν εχεις την διαθεση να επικοινωνεις  και να μιλας ...απλως δεν το κανεις...
Σας κουρασα και κλεινω την τοσο για μενα ομορφη αναρτηση που την καταχαρηκα...γραφοντας την..Σας ευχαριστω  γειτονια και blog σπιτακια ολων των κοριτσιων και αγοριων...και το εννοω..εχετε γινει κομματι της ζωης μου .... που προς θεου πριν δεν ηταν καθολου βαρετη!!!!!
Pin It Now!

25 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Μαράκι μου,
    κάθε μέρα και κάτι καινούριο, κάθε μέρα και κάτι ξεχωριστό! Η επίσκεψη στο blogoσπιτάκι σου δεν είναι ποτέ μα ποτέ βαρετή!!
    Μεγάλο φιλί για καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου,μόλις δω καινούρια ανάρτηση τρέχω,να θαυμάσω όλα τα υπέροχα που φτιάχνεις!
    Τι όμορφο,λιτό,γλυκούλι!

    Πάντα επανέρχομαι αρκετές φορές,γιατί κάτι θέλω να δω,να εμπεδώσω τις οδηγίες σου-απλά να θαυμάσω και πάλι τα έργα σου!

    Στη μπλογκοπαρέα βρίσκουμε εξαιρετικούς,ζεστους ανθρώπους-συμφωνώ απόλυτα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑ γίνω κουραστική,θα γίνω μονότονη,
    θα εξανλτήσω το λεξιλόγιο της Ελληνικής γλώσσας οχι για να παινέψω την ΦΙΛΗ,αλλά για να αποδώσω την πραγματικότητα όσο καλλίτερα μπορώ.
    Μπα, μάλλον τα λόγια αδυνατούν να περιγράψουν ΟΛΗ την ομορφιά της κάθε δημιουργίας...σηκώνω τα χέρια Ψηλά και ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Maria, τόσο όμορφο το αγγελάκι σου!
    Εκπέμπει αγάπη!
    Να'σαι καλά. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A!A!A!φιλεναδα μου και εσυ δεν πας πισω!!!!δημιουργης καθε φορα και πιο ομορφα στολιδια μπραβοοοοοο!!!και οπως λεει και η Χαρα...ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!..
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ευγένεια των λόγων σου, η καλοσύνη της ψυχής σου και τα χρυσά σου χέρια είναι οι σπουδαιότεροι λόγοι που θα μείνω πιστή σε αυτό το παρεάκι!!! Εχεις πολύ γούστο και ό,τι κάνεις το ανάγεις σε έργο τέχνης!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ (και μετά απο ένα ατύχημα με τον βαρύ πηλό θα δοκιμάσω επιτέλους και το αλουμινόχαρτο!!!!άσχετο χα χα χα)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!! είναι υπερόχο!!
    σε λίγο δεν θα έχω λέξεις με όλα αυτά τα φανταστικά πράμγατα που φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To ότι είσαι καλλιτεχνική φύση το έχουμε καταλάβει, το ότι είσαι τόσο δοτική και αυτό μας το έχεις αποδείξει με το παραπάνω, το ότι είσαι ευαίσθητο κορίτσι το νιώθουμε.......τέτοια πλάσματα λοιπόν είναι παντού ευπρόσδεκτα κι εγώ προσωπικά χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oτι φτιάχνεις είναι αριστούργημα το ένα καλύτερο από το άλλο,θα έλεγα να κάνεις μια έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ με την προλαλήσασα Rena! Κάνε μια έκθεση και θα είναι ευκαιρία να μαζευτούμε όλες (και όλοι) "to know us better"!!! Φιλιά πολλά!

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mαράκι είσαι άγγελος.Είναι αλήθεια όσα λές και ξέρω,καταλαβαίνω μάλλον ,ότι βγαίνουν από την καρδιά σου.Να είσαι πάντα καλά και να κάνουμε παρεούλα μοιράζοντας ιδέες και απόψεις γι'αυτά τα όμορφα πράγματα που μας δένουν!Θα περιμένω να δω βιντεάκι,μην το αμελήσεις εεεε?Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το αγγελάκι είναι πολύ όμορφο, λιτό και περιεκτικό! Πολύ ωραία πρόταση για δώρακι αυτές τις μέρες. Δώσε μας και άλλα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκούλι αγγελάκι, πάνω στο συννεφάκι του, παρέα μ' ένα αστέρι. Παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Μαρία!!
    Πολύ όμορφο το αγγελάκι σου!!! Αυτές τις τεχνικές που περιγράφεις δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και πολύ θα ήθελα να τις μάθω. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκύτατο!!! Μ' αρέσουν πολύ τα σχεδιάκια που έχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι θα μπαίνω να σε καμαρώνω!
    Τι να σου πω πάλι;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΑ ΛΟΓΙΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΝΩ,,,ΚΙ ΕΓΩ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΟΛΕΣ ...ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ...ΔΙΝΟΜΑΙ 100% ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΝΙΩΘΕΤΕ... ΣΕ ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ...ΕΜΠΝΕΟΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΩ.....
    Η ΓΛΥΚΙΑ ΜΑΣ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΚΘΕΣΗ ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΥΤΟ...ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΩΣ ΝΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΖΖΑΑΡ ΧΡΙΣΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΛΕΓΓΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ...ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...ΑΦΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ...ΠΩΣ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ...ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ...ΘΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ...ΕΤΣΙ ΛΙΓΟ ΠΕΣΑΝΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ... ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΩ...ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΩ!!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρια τα πραγματα που φιαχνεις ειναι φανταστικα.και περναω καθε φορα που εχεις γραψει κατι καινουριο με ανυπομονησια να το δω.μακαρι να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα κ να τα εκθεσεις.φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ! φιλεναδα μου.. σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!!και οπως λεει και η Ρεβεκκα μακαρι να κανεις μια εκθεσει!..και να ειμαι και εγω εκει να σε καμαρνω!!!
    Καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρια μου καλη οι δημιουργιες σου ολες εινα φανταστικες
    την εκθεση πρεπει να την κανεις και υπαρχουν παραθυρακια παντα για καποιες τετοιες περιπτωσεις
    π.χ. να μην βαλεις τιμες ή να βγαλεις μπλοκακι μονο για τις ημερες της εκθεσης
    το ποσον που θα σου ζητησουν στο τελος σαν φορο ειναι πολυ μικρο που αξιζει τον κοπο να το τολμησεις
    να εισαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία μου, 'δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέω'... Όμως το δικό σου είναι υπαρκτό και απίθανο! Καλό σ/κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι εξακολουθώ να μη μπορώ να μπαίνω στο blog σου - μάλλον εγώ θα έχω το πρόβλημα, αλλά έχω βρει ένα κολπάκι...τελοσπάντων! Κάνεις μοναδικά πράγματα που μοιάζουν τόσο απλά, ακόμα και για τους ανίδεους σας κι εμένα! Περιμένω με ανυπομονησία κάθε σου ανάρτηση! Και το αγγελάκι μοναδικό!Εντυπωσιάστηκα με το συννεφάκι - στήριγμα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευχομαι οι επιθυμιες σου να πραγματοποιηθουν μαρακιιιιι.. μετα να μας μοιρασεις και αυτογραφα εγω θελωωωωωωωωωωωωωω.. φιλακιαααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημερα,μαρια.δεν σε προλαβαινω βρε παιδακι μου.τοσα χριστουγεννιατικα ποτε θα τα κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή