Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Α LITTLE FAIRY . . .

Η νεραιδουλα μας ολη αυτην την χρονια που περασε,
   [και αυτη ειναι φτιαγμενη περσυ] εχει υποστει πολλα απο τα παιδια
   γιατι ηταν στο δωματιο τους.Εχει  σιγουρα και καποιες ατελιες.
   Φετος πιστευω οτι δουλευω καλυτερα τον πηλο...εχω βρει και
   μερικα κολπακια που θα σας τα πω εν καιρω...






   ..και αυτη φτιαγμενη απο ελαφρυ πηλο...
   ...Θα αναρωτιεστε γιατι καποιες κατασκευες τις  δουλευω με ελαφρυ
   πηλο.Ο πηλος αυτος αν και 3 φορες ακριβοτερος...
   [συσκευασια 500gr]εχει την δυνατοτητα να μην σπαει σε αντιθεση
   με το κλασσικο βαρυ πηλο.Εαν πεσει κατω δεν παθαινει
   τιποτα σας λεω...χθες το βραδυ δουλεψα λιγο...
   εβγαλα μια πολυ ωραια μπαλα για το  χριστουγεννιατικο δεντρο
   απο φελιζολ με μια υπεροχη επεξεργασια,που ειχα μαθει περσυ.
   Και εναν καταπληκτικο Αη Βασιλη παλι με ελαφρυ πηλο.
   Εαν εχετε διαθεση σας τα δειχνω και τα δυο.
   Εχω βγαλει μπολικες φωτογραφιες
   Τωρα ειναι στην φαση στεγνωματος....
    ...μετα θελουν βαψιμο..και ετοιμα!!!!!
  
   Υ. Χαιρομαι παρα πολυ που οι κατασκευες μου σας αρεσουν..
    ..αυτη η ανταποκριση με κανει να ΄΄πεταω΄΄...
  
Pin It Now!

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Ένα θα πω^^
    Λατρεύω τις νεράιδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενα θα πω...
    Λατρεύ ο,τι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου καλημέρα!
    Η νεραϊδούλα σου είναι πανέμορφη!
    Πραγματικά χαίρομαι πολύ όταν βλέπω οτι έχεις νέα ανάρτηση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mας εκπλήσεις κάθε μέρα και πιο πολύ!! Είναι πανέμορφη η νεραϊδούλα σου!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου καλημέρα,
    έχω τρελή αδυναμία στις νεράιδες, οπότε άθελά σου πέτυχες bingo!!
    Φαντάσου ότι μέχρι και πριν λιγα χρόνια διακοσμούσαν το μεγαλύτερο μέρος του δωματίου, κρεμαστές... επιτραπέζιες... μαριονέτες... απ'όλα είχε ο μπαξές..., ένεκα συζύγου όμως αποσύρθηκαν :(
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα που είδα την μορφή μιας νεράϊδας, θα ξέρω πως είναι αν την συναντήσω ποτέ!!
    Καμιά φορά είναι δίπλα μας και τις προσπερνάμε!!
    Καλό Σ/Κ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφη η νεραιδούλα σου Μαράκι!Έχουμε και αδυναμία στις νεράιδες βέβαια!!Περιμένω να δω τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου να πάρουμε κι εμείς καμιά ιδέα.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρια πανεμορφη και αυτη σου η κατασκευη!Και βεβαια εννοειται οτι εχουμε διαθεση να δουμε και τα υπολοιπα!!Αναμενωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Wow!! So cute and pretty, bravo:))
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααα!!!τωρα καταλαβα ...αυτη η ομορφη νεραιδουλα σε εχει ακουμπησει με το ραβδακι της και δημιουργεις τοσο ωραια πραγματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου,γλύκα η νεραϊδούλα σου!
    Τα παιδιά θα ξετρελάθηκαν!

    Είσαι καταπληκτική και προσωπικά σ΄ευχαριστώ για τους καινούριους ορίζοντες,που μου ανοίγεις.
    Είχα αναρωτηθεί για τα δυο είδη πηλών και να...εξηγείς.
    Θέλω να μαθαίνω,περιμένω νέες τεχνικές-όλα τα δοκιμάζω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mαράκι μου αρέσουν πάρα πολύ οι νεράϊδες.Κάνεις εκπληκτικά πράγματα μπράβοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλε οι νεράιδες είναι όμορφες κι ωραίες, αυτή δεν θα' ταν καλή; Καλό σαββατοκυρίακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη η νεραιδούλα σου, όπως και όλα όσα μας έχεις δείξει!!!
    Μπράβο σου, συνέχισε έτσι...

    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα σας! Χαίρομαι πάρα πολύ που σας ανακάλυψα! Πραγματικά σας θαυμάζω για το ταλέντο σας (αλλά και τον χρόνο που έχετε για να τα κάνετε! αχ αυτό το ζηλέυω). Εγώ πα΄λι μόλις μαθάινω τον κλασσικό πηλό στο Δήμο Ηρακλείου. Ακόμα ανακαλύπτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TI NA PW KAI GW APLA KATAPLHKTIKO TELEIO ........ 8ELW KAI GW NA ASXOLH8W ME TON PHLO KAI ALOYMINOXARTO KAI FYSIKA 8A SE XREIASWWWW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. η νεραιδούλα σου κάτι ξέχασε στο σπίτι μου για πέρασε να το πάρεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτική!! ό,τι κι αν φτιάξεις είναι καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά, μόλις είδα το μάγο σου σκέφτηκα με την τεχνική σου να φτιάξω ακριβώς κάτι τέτοιο!! Είχα πάρει για δώρο μια παρόμοια νεραϊδούλα και σκεφτόμουν ότι δε θα είναι και πολύ δύσκολο να φτιάξει κανείς κάτι τέτοιο....και ως διά μαγείας μου τη δείχνεις έτοιμη μπροστά μου! Μπράβο σου Μαρία, είναι υπέροχη και αυτή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φιλες μου καλες...ετσι σας αισθανομαι αφου μοιραζομαστε πραγματα απο την ζωη μας.... σας ευχαριστω πολυ!!!
    Χαιρομαι πολυ που η νεραιδουλα μου ηταν ΄΄μαγικη΄΄!
    Ολα τα σχολια ηταν μοναδικα και τα διαβασα με πολυ χαρα!
    ..αλλα θα κανω καποιες επισημανσεις σε καποιες φιλες...
    Λαμπρινη και Νικολεττα στεγνωνουν...θα τιs εχω ετοιμες εντος της εβδομαδος....αυριο θα κανω αναρτηση ενα πολυ ομορφο χριστουγεννιετικο κρεμαστο[last year maded]
    ΕΛΕΝΗ μου οτι χρειαστεις απλα ρωτησε...ειμαι εδω.
    Σκεφτομαι να κανω μια αναρτηση με καποια εργαλεια και υλικα που ειναι απαραιτητα και χρησιμα για την δουλεια με τον πηλο...
    ΑRT AT HOME..να ασχοληθεις ...και οι δυο τεχνικες εχουν απεριοριστες δυνατοτητες..οτι χρειαστεις ..ξερεις...
    Μarilise...περασα..το πηρα!!!!!!
    ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ..ειμαι πολυ σιγουρη οτι θα αφιερωσεις παλι ..περιμενω να δω....

    ....Και να μην ξεχασω να ευχαριστησω τους 2 αντρες της παρεας που παντα φερνουν μαζι τους τα καλυτερα λογια!!!!
    ευχαριστω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχα...με τον πονο μου παιζεις και εσυ!!!!!Οτι εφτιαξα χθες με ελαφρυ πυλο ...μου εσπασε...γιατι οταν προσπαθησα να τα βγαλω απο το καλουπι δεν αντεξαν (μαλλον λογω υγρασιας δεν ειχαν στεγνωσει καλα )

    Μαρια μου ειναι φανταστικα ...και η νεραιδουλα σου και ο μαγος....
    Με ξετρελαναν τα κοκκινα μαγουλακια...χαχαχαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία εννοείται οτι περιμένω τις αναρτήσεις πως και πως@!!! Ο,τι φτιάχνεις είναι τουλάχιστον καταπληκτικό και οι οδηγίες σου είναι πάντα το λιγότερο αξιοποιήσιμες!!!! (μα τι λέω σήμερα!!!!!!! χα χα χα) Και φυσικά περιμένω και την ανάρτηση με τα χρήσιμα υλικά για τον πηλό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλημέρα! είναι και αυτή απλά τέλεια!!! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου αρέσει να έρχομαι στο blog σου γιατί πάντα με περιμένει μια καινούρια έκπληξη. Θαυμάσια η νεραϊδούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή