Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

FOIL TECHNIQUE....CHRISTMAS BOXES

Τα κουτια αυτα ηταν τα πρωτα που εφτιαξα
με την τεχνικη που σας εδειξα!
Η eleni  απο το ΄΄ετσι- χωρις προγραμμα΄΄
με ειχε ρωτησει εαν μπορει να ντυσει καποιο κουτι.
Tα κουτια ειναι απο το Jumbo[στην συσκευασια των 3].
Κολλησα γυψινα αγγελουδια και με ελαφρυ πηλο
εκανα τα αναγλυφα και το δεντρακι.







 

Ειναι λιγο χρονοβορο  το ΄΄ντυσιμο΄΄επειδη
ειναι μεγαλη η επιφανεια..αλλα ειναι μια καλη ιδεα
για να βαλουμε μεσα καποια γλυκακια και να τα παμε δωρο!!!
Ελενη μου ελπιζω να σε βοηθησα εστω και λιγο . . .

Pin It Now!

17 σχόλια:

  1. Μαρία,ξετρελάθηκα!
    Καταπληκτικά με μοναδικά χρώματα!

    Ευχαριστώ πολύ,είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος.
    Θέλω πολύ να φτιάξω,μα πρώτα πρέπει να προμηθευτώ μελάνια,εδώ τίποτα δεν υπάρχει.Πάντως κάποια στιγμή θα το επιχειρήσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελα μαρακι μου εγραψες παλι βρε κοριτσι μου!!! ειναι super!!! μαρεσουν παρα-παρα πολυ!!! μες την εμπνευση εισαι μπραβο!!!! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα εγιναν! Και όχι μόνο χριστουγεννιάτικα! Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις όλο το χρόνο...
    Μπράβο!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ με την δροσοσταλίτσα είναι all time classic! Bravooo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα τα κουτάκια σου! Θα συμφωνήσω με τις υπόλοιπες κοπέλες! Τα χρώματα που έχεις επιλέξει μ'αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες δημιουργίες δια χειρών Μαρίας! Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Thank you for following my blog. You have a lovely blog and I am now following your blog. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι πολυ ομορφα... θα θελα να καταπιαστω ΜΙΑ μερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα καταλήξω γραφική...
    Σε θαυμάζω!
    Σε καμαρώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα!
    Τι ωραίο δώρο για τις γιορτές!
    Με γλυκάκια ή χωρίς, νομίζω θα ξετρελάνει όποιον το δεχτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα κουτάκια! Και πράγματι, το ομορφότερο δώρο, ειδικά τα Χριστούγεννα, είναι τα χειροποίητα γλυκάκια πόσο μάλλον όταν είναι σε μια τόσο ιδιαίτερη χειροποίητη συσκευασία! Super! :))

    http://stripesandscarlets.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι πολύ ωραία η ιδέα σου.Μπράβο,εκπληκτικά και τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχαχα...σκεφτομουν να δοκιμασω και εγω την τεχνικη σου σε κουτια...
    Μαρια μου ειναι υπεροχα!!!
    Να δω τι θα πρωτοπρολαβω!!!!!
    Να σε ρωτησω ...εχεις δοκιμασει χρωματα για γιαλι..που ειναι χρωματιστα αλλα διαφανα?...(αντι για σινικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλε τι πανεμορφα κουτακια ειναι αυτα;!Μπραβο σου!Τελειο δωρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρια υπεροχα τα κουτια σου
    θα το δοκιμασω σε κουτια απο μπισκοτα που εχω αρκετα στην ακρη και αν μου πετυχουν θα τα ανεβασω να μου πεις
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοριτσια μου γλυκα σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!
    ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ!!!!!!!

    Υ.MISIRLOU μου θα κανω ενα πειραμα με αυτα που μου προτεινες....

    φιλια πολλα σ΄ολους!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα τα κουτιά,να σε ρωτήσω κάτι, το ακρυλικό χρώμα πιάνει πάνω στο αλουμινόχαρτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή