Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

. . . Και κάπου εδώ κλείνουν οι συμμετοχές για το πρώτο μου giveaway!

Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας και τα καλά σας λόγια στα σχόλια που αφήσατε!
Αυτό δείχνει οτι σας άρεσε η κατασκευή που έκανα ειδικά για σας.
Την δημιούργησα για να σας δείξω το πόσο χαρούμενη με κάνουν οι καλές εντυπώσεις που σας αφήνουν οι απο ψύχης κατασκευές   μου!!!!
 Πάω να φτιάξω τους ΄΄λαχνούς΄΄ και να βάλω την κοράκλα μου να τραβήξει τον-την τυχερό-ρη
 πριν πάει για ύπνο!!! 

 ΣΑΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ
            ΜΑΡΙΑ Pin It Now!

2 σχόλια:

  1. Mαρία μου, μη μας κρατάς πολύ σε αγωνία!!!! Κάνε γρήγορα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κρίμα που δεν το είδα νωρίτερα για να συμμετέχω κι εγώ!!!! Καλή επιτυχία σε όλους και οποιος το κερδίσει θα είναι πραγματικά τυχερός γιατί είναι υπέροχο!!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή