Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΕΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΕΤΑΛΟ ΑΠΟ ΡΟΔΙΑ


 
Ενα πολυ ιδιαιτερο γουρι-πεταλο φτιαγμενο απο ροδακια μικρα.Το ειδα  περσυ στο σπιτι μια πολυ καλης φιλης ...τα ροδακια του ηταν φτιαγμενα απο πορσελανη...εγω τα εφτιαξα απο ελαφρυ πηλο..τα ενωνα δυο-δυο με λεπτο συρμα..και τα τυλιξα σε ενα πεταλο που εφτιαξα απο συρμα πολυ χοντρο!




Τα ροδακια ειναι γυρω στα 120...
Εβαψα με ακρυλικα και περασα με ασημι παστα για λιγο λαμψη...
Κορδονι σε δερματακι και ενα ωραιο μεταλλικο διακοσμητικο...
Εβαψα με ακρυλικα και περασα με ασημι παστα για λιγο λαμψη...

Κορδονι σε δερματακι και ενα ωραιο μεταλλικο διακοσμητικο...
...Ειναι το αγαπημενο μου...το εχω στο σπιτι ολο το χρονο....δεν ειναι δυσκολο..πιστεψτε με!!..χρονοβορο ειναι...ενα ενα ροδακι...σαν εκεινα, που ειχε το γουρι στην αρχη των χριστουγιεννιατικων κατασκευων σε πιο μικρο μεγεθος...εαν θελετε σας δειχνω πως γινεται το ροδακι και φτιαχνετε μετα εσεις ,ομορφα γουρια με οτι θελετε πανω...


Υ...εχω και μια μπαλιτσα ετοιμη, μολις την εβαψα,φτιαγμενη  απο φελιζολ ,ακρυλικο στοκο και πηλο...παρτε υλικα και στην επομενη αναρτηση μου...θα φτιαξουμε ευκολη μπαλα  για το δενδρο.

TIP.......Οτι κουπατ χριστουγεννιατικα εχετε γινονται πολυ ωραια καλουπακια για στολιδακια...ειτε μονα τους ειτε πανω  σε μπαλες....

   Σας ευχαριστω πολυ!
Pin It Now!

31 σχόλια:

  1. Μαρια...αυτο το γουρι ειναι απιστευτα υπεροχο!!οσο για τα μικρα ροδακια ενα εχω να πω...Εισαι τερας υπομονης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AX ZOYZOY MOY ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ...ΝΑΙ...ΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΡΕΚ .....ΧΙΧΙΧΙΧΙ!
    ΦΙΛΑΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω λεπτοδουλειά!!!! Είναι απίθανο!! Και τρελαίνομαι για τα ρόδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώς βρεθήκαμε πάλι τρίο;;;
    Θα συμφωνήσω για πρώτη φορά με τον δήμιο επάνω, πρέπει να το κάνω σαν τεστ ψυχοθεραπείας!
    Μιλάμε για γ........ή (η Μισιρλού ξέρει...) υπομονή!!!!!!!!!!!!!!
    Τα συγχαρητήρια είναι λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ!!!
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΔΟΥ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ -ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ?
    ΦΙΛΙΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΣΤΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΩ ΣΕ ΓΕΛΙΑ...ΤΑ ΠΝΙΓΩ Η ΕΡΜΗ...ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΗΣΑ ΟΛΟΥΣ ..ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΥΣ...ΟΛΟΥΣ!!!!
    ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερό στολίδι! Έχω κι εγώ μερικά στολίδια που δεν αποχωρίζομαι όλη τη χρονιά! Δύσκολο όμως φαίνεται!! Μπράβο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία,συμφωνώ κι εγώ,είναι μοναδικό!
    Η υπομονή σου να φτιάξεις τα ροδάκια...ας πω ΄μεγαλειώδης-μα 120!
    Χρώματα και σύνθεση αρμονικά συνταιριασμένα!
    Φιλιά!

    Κυρία,κυρία χιχι,να δοκιμάσω με ζυμαράκι;Έχω φτιάξει μερικά στολίδια μ΄αυτό τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. NAI...NAI...ΣΙΓΟΥΡΑ...ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΛΕΓΜΕΝΟ ΚΟΥΒΑΡΙ ΜΟΥ...ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ...ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΠΗΛΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑΚΙΑ...ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΤΙΜΑ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τόσα ρόδια είναι σίγουρη η τύχη του σπιτίκού σου! Θαυμάζω την υπομονή σου, μπράβο!
    Γιατί ενώ παρακολουθώ το μπλογκ σου, μου έρχεται ενημέρωση για νέες αναρτήσεις μόνο στον πίνακα ελέγχου κι όχι στη δεξιά στήλη μου? Το ίδιο συμβαίνει και με άλλα δύο μπλογκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μαρακι χαρα στην υπομονη σου.... μπραβο στα χερια σου...
    φιλακιααααα... καλο ξημερωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ αν πω ότι μου αρέσει πάρα πολύ το χρώμα είμαι εκτός θέματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τιχρυσοχερα εισαι? Υπεροχο ειναι!! Εγω δεν εχω ιδεα απο αυτα αλλα με αυτα που διαβαζω σε σενα και σε αλλα αγαπημενα μπλογκς εφτιαξα την πρωτη μου καρτα!!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικό!!! πολύ όμορφο!!! και βέβαια θέλουμε να μας δείξεις πως γίνονται
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλεναδα μου!!!ειναι τελειο!!και σου ευχομαι να φερουν τυχη στο σπιτικο σου!!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου, καλημέρα. Πάρα πολύ ωραίο το γούρι σου, αλλά 120 ρόδια....?
    Χμ! μάλλον τεμπέλα είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ τρελαίνομαι για ρόδια και η δημιουργία σου είναι πραγματικά εκπληκτική! Μπράβο σου Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στο τέλος θα καταντήσω γραφική μα τι να κάνω αφού μ'αρέσουν όλα όσα έχεις αναρτήσει έως ώρας...
    Καλημέρα Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημέρα από Πάτρα!!! αν μπορεις δείξε μου πως φτιάχνεις το κάθε ροδάκι!!! ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xρειάζεται άπειρη υπομονή!!! Είναι όμως ένα μικρό κομψοτέχνημα!!
    Μπράβο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι είναι πανέμορφο το γούρι....πραγματικά....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. παρα πολυ ωραιο και ωραια ιδεα αλλα πολυ λεπτοδουλεια μπραβο σου για αλλη μια φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία πάντα μας δείχνεις εκλεπτυσμένα πράγματα με πολύ γούστο και αγάπη φτιαγμένα!!! (Μα που βρίσκεις χρόνο βρε παιδί? )
    Εχω ξεκινήσει τα πειράματα με fimo (βλ. Αγιο Βασίλη σε προηγούμενη ανάρτηση) αλλά επειδή το πατρόν που διάλεξα ήταν λίγο μεγάλο δεν το έκανα 2 όψεων αλλά μιας όψης!!! Περιμένω να στεγνώσει και θα κάνω ανάρτηση!!!

    Σε φιλώ

    Υ.γ. και φυσικά κάποια απο αυτές τις μέρες θα ξεκινήσω και το πείραμα με το αλουμινόχαρτο (αντε να δω πότε!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ για μια ακόμα φορά στο ταλέντο σου και στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπομονή σου!!!
    Μαράκι, χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω, με εμπνέεις πολύ βρε παιδί μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κομψοτέχνημα! Λεπτοκαμωμένο και φινετσάτο ! Μπράβο! Το λιμπίστηκα. Ανασκουμπώνομαι για να φτιάξω κι εγώ ρόδια, όχι όμως τόσο μικρά, γιατί δεν φημίζομαι για την υπομονή μου. Και πιο μεγάλα ωραία βγαίνουν, απλώς δεν θα είναι καλή η αρμαθιά, για να κρεμαστεί.

    Καλή σου μέρα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαταπληκτικό είναι και δεδομένου οτι το ρόδι είναι γούρι από μόνο του αυτό είναι πολυγούρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κοριτσάκι μου τι να σου πω Από τα ωραιότερα γούρια που έχω δει ποτέ!!!!! Θαυμάζω την υπομονή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαρά στο κουράγιο σου...
    Αφού είσαι Θεσσαλονίκη μήπως να μου κάνεις ιδιαίτερα? που δεν σκαμπάζω ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Από τη μέρα που βρέθηκα στη μπλογκογειτονιά σας, έχω δει πολύ όμορφες και πρωτότυπες κατασκευές! Αυτό το γούρι, όμως, είναι το πιο όμορφο!!! Το ζήλεψα πολύ και ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή θα καταφέρω να το φτιάξω κι εγώ!
    Καλή και Δημιουργική Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή