Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

MY CHRISTMAS TREE. .

Ο σκοπος ηταν να σας δειξω πως φτιαχνοναι τα ροδια...αλλα ακομη ο camera man ειναι occupied..καλα σας κουφανα με την αγγλικη...[δεν το ξεχνω ομως οτι ταζω το κανω..ελπιζω μες στο σαβ/κο να μου κατσει].Το δεντρακι αυτο για να ειμαι ειλικρινης..το ειδα σε ενα ξενο μπλοκ με διαφημισεις,ψαχνω να το βρω να σας δωσω την διευθυνση αλλα τπτ..συγχωρεστε με ...το ειχε φτιαγμενο απο ξυλο...εγω φυσικα το εκανα απο πηλο..ξερετε την τρελα που εχω......





Ειναι ενα ευκολο χριστουγεννιατικο δωρακι.
Ειναι φτιαγμενο ολο με βαρυ πηλο..ξεχωριστα σε δυο κομματια...βαση και ο κορμος..τις χαντρουλες τις εβαλα στο τελος αφου στεγνωσε και το εβαψα .Με ενα πολυ λεπτο τρυπανακι εκανα τις τρυπουλες και εδεσα τις χαντρες μ΄ενα πολυ ψηλο συρματακι ....
Το αυθεντικο ειχε κουδουνακια αντι για χαντρες ...εαν ειχα μπορει να εβαζα..ειναι ωραια ιδεα...
Ελπιζω να σας αρεσει και να το φτιαξετε κι εσεις....
Δεν θα σταματησω να λεω ποσο  σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια..και τι ωραια συναισθηματα μου δημιουργουν[ισως καταντησω γλαφυρη...αλλα εγω ετσι νιωθω]
Να ειμαστε καλα!
Pin It Now!

60 σχόλια:

  1. Και εμείς δεν θα σταματήσουμε να σου λέμε:
    "Μας αρέσεις..μας αρέσεις..."

    Καλημέρα και μη ξεχάσεις τα φιλιά μου στη Φαίδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερααααα!!! και εμεις...δεν θα κουραστουμε να λεμε ποσο σε θαυμαζουμ!!!! και ποσο γλυκια και εξαιρετικη δασκαλα εισαι!! το δεντρακι οπως παντα τελειο! και μου αρεσει πολυυυυυυυ!!!
    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρια το δεντρακι ειναι πολυ πολυ ομορφο ετσι οπως το εχει γύρει ο βορριας
    εισαι καλη δασκαλα και ειπαμε... ο,τι καλο να λεγεται
    να εισαι παντα καλα και τοσο δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο το δεντράκι σου, Μαρία, Και γεμάτο τσαχπινιά, έτσι που γέρνει στο πλάι! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μέρα όλη μέρα!!!!καλή μου!!!πράγματι είναι από τα ωραιότερα συναισθήματα αυτα που δημιουργούνται όταν βλέπεις άγνωστους ανθρώπους μέχρι τώρα μεταξύ τους να γίνονται μια ζεστή παρέα και να σε επισκέπτονται στο σπιτάκι σου για να σου πούνε μια καλή κουβέντα!!!νομίζω οτι τίποτα δεν είναι τυχαίο!!!το δενδράκι είναι πολύ όμορφη ιδέα!!!πολλα πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα το λάτρεψα!!! Μου αρέσει γιατί τα περισσότερα έργα σου έχουν κίνηση και αυτό το γεγονός τα κάνει μοναδικά!!! Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ανάρτησή σου!!! Εχω προμηθευτεί μπόλικο πηλό και φτιάχνω συνεχώς πράγματα!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ιδέα! Υπέροχο φίλη μου, πραγματικά το λάτρεψα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΟΟΟΟΟ
    ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΣΟΥΥΥ ΤΡΕΛΑΙΝΕΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΩΩ ΝΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΓΙΑ ΚΙΑ LOURDI ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ...ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
    ΓΙΑΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΖΟΥΠΗΞΑ ΤΗΝ ΦΑΙΔΡΑ..
    LOURDAKI ΜΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΣΩ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...(αφωνία)???(αναρώτηση)γκρρρρρρρρ
    (νεύρα)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(θαυμασμός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία, εξαιρετικό, δυναμικό και πρωτότυπο! Φτάνουν αυτά;
    Λέω να μαθητεύσω κοντά σου! μ' αφήνεις;
    Καλό ΣΚ και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια μου το δεντρακι σου ειναι εκπληκτικο και ζουζουνιστικα χαριτωμενο!!!!!
    Με εβαλες στο τρυπακι του πηλου και της τεχνικης σου και σημερα λεω να τυπωσω διαφορα σχεδιακια και να δοκιμασω μια και αυτες τις μερες των Χριστουγεννων τα δωρακια πανε και ερχονται.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα Μαρία μου,
    δε ξέρω πως ήταν το πρωτότυπο που λες, αλλά αυτό εδώ σκίζει. Εξάλλου ο πηλός είναι πιο εύπλαστος σαν υλικό, σου αφήνει μεγαλύτερα περιθώρια για δημιουργία (έτσι νομίζω, δεν είμαι και εξπέρ), απ'ότι το ξύλο.
    Εγώ δε μπορώ να το φτιάξω καθ'ότι ακαμάτρα (στο έχω ξαναπεί) αλλά αρέσκομαι κάθε φορά να θαυμάζω!
    Σε φιλώ, καλό ΣΚ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το δεντράκι Μαρία μου. Μου αρέσει το σχήμα του. Φαντάζομαι ότι το σπίτι σου θα το στολίσεις πολύ όμορφα για τα Χριστούγεννα με όλα αυτά τα γιορτινά πραγματάκια που φτιάχνεις!
    Καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι,υπέροχο!
    Έχει και στολιδάκια!
    Εγώ να δεις,που ψάχνω να χαρακτηρίσω τις δημιουργίες σου και οι λέξεις δεν έρχονται.....τούτο θα πω,αξίζεις κάθε έπαινο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!!!ή μάλλον Καλησπέρα^^
    το δεντράκι είναι φανταστικό!!

    τι τρυπανάκι χρησιμοποίησες?
    έψανχα πριν από καιρό γτ ήθελα να φτίαξω ενα κολιέ από ελαφρόπετρες αλλά δεν έβγαλα άκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και για πες ποιο ειναι πιο ευκολο ο αη βασιλης η το δεντρακι?? λεω να φτιαξω κατι μια που πιανουν τα χερακια μου!
    θα με πεις γιατι δε τα κανω μονη τα στεφανα, γιατι δεν εχω ιδεα απο μεταλλο!!
    ουτε κ απο πηλο εχω ιδεα αλλα μαρεσανε πολυ κ θελω να κανω δωρακια και φετος!
    φιλακια!
    θα τα ξαναπουμε εμεις ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο και φινετσάτο!!! Η λεπτομέρεια των παιχνιδιών που έχεις βάλει πολύ πρωτότυπη!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικά αυτά που κάνεις με τον πηλό τους δίνεις κίνηση και αυτό ειναι μοναδικό!!
    μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eιρηνη μου...ευχαριστω
    χαρομαι πολυ που ειμαστε ετσι μαι ομιφη παρεα...που ξυπναω το πρωι και τρεχω..να αμοιξω το pc για να κανω βολτα και να δω τι εφτιαξε ολη η παρεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΑΡΙΑ μου...ναι εχεις δικιο αυτα εγραφα πριν στη Ειρηνη!!!!
    ευχαριστωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρια μου ...
    εγω μαζι σου....
    πηλος και ξερο ψωμι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Simonmad μου...
    ναι...και μενα πολυ μου αρεσε οταν το ειδα ...ετσι η κινηση του....εγω νομιζω το εγειρα λιγο παραπανω.....εδω στη θε/νικη ο βαρβαρης ειναι δυνατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θεα του σπαγγου....
    ευχαριστωωωωωωω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχτιδα μου....
    χαιρομαι διπλα που σου αρεσε ...
    υποκλινομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαρουλιτααααα.....
    συμμαζεψου...θα φωναξω την Αλεξανδρα...
    φιλια κοροτσαρα μου...καλο μεσημεριανο υπνακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. alla logia μου...
    σε περιμενω....
    οτι χρειαστεις...εδω ειμαι...διπλα σου...στο διπλανο σπιτακι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝΕΛΛΑΚΙ μου...
    περιμενω με χαρα...παλι θα ΄΄υπογραψεις΄΄....
    φιλια ...να μου εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Lilioum μου...
    εχεις δικιο ..ειναι πολυ εξαιρετικο υλικο ο πηλος...φτιαχνεις μεγαλη γκαμα ...απο κατασκευες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αrrieta μου...
    επειδη εχω και μικρα παιδια θελω να ειναι ομορφα τα Χριστουγεννα ..αλλ γενικως μου αρεσει συνεχει να φτιαχνω πραγματα!!!!!
    καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ελενη μου...ευχαριστω...πολλες φορες δεν εχουμε λογια..αλλα ξερω οτι μονο που ερχεσαι βολτιτσα στο σπιτακι μου...για μενα σημαινει πολλα!!!!
    καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Chris μου...
    ειχε βγαλει το lidl ενα τρυπανακι με με διαφορα εργαλειακια πανω...τριφτες,γυαλοχαρτα....εγω το πηρα περσυ..ειμαι σιγουρη οτι το ειχε ξανα βγαλει τωρα κοντα...πριν κανα 3 βδομαδες...φυσικα εχει και στο practiker και sto leroy.αυτα λεγονται και trimmer..ειναι πολυεργαλεια.
    καλο σκ...οτι χρειαστεις ..εδω ειμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαρακι μου...ο αη βασιλης ειναι πιο χρονοβορος..θελει υπομονη και επιμονη...ελαφρυς πηλος

    το δεντρακι ειναι ευκολοτατο ..2-3 γραμμες κοβεις εγινε...μπορεις σε ενα απογευμα να κοψεις πολλα δντρακι και την αλλη μερα να τα βαψεις...και εαν δεν εχεις τρυπανακι..οταν ειναι ακομη νωπος ο πηλος..και θες να κανεις τρυπουλες..με την μυτη απο την οδοντογλυφιδα..αφου στεγωσει..βαζεις και το συρματακι....
    τα λεμε...καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπεττυ μου ...
    σ΄ευχαριστωωωωω!!!
    καλη επιτυχια σου ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. my craft and artcreations μου...χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν....ναι μου αρεσει πολυ η κινηση στις κατασκευες μου...
    καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πω κι εγώ η πτωχή; Τα είπανε όλααααα!!!!! Μου αρέσει, μου αρέσει, μου αρέσει, όπως μου αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις. Μπράβο σου, απορώ που βρίσκεις τον χρόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παναγιωτα μου...
    τους βαζω νωρις για υπνο ολους...
    και τοτε ηρεμω κι εγω και ΄΄χανομαι΄΄
    φιλακια..ευχαριστωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μα είναι τόσο χαριτωμένο!!!! Μια γλύκα! Μπράβο Μαρία!!!! Σε ευχαριστούμε πολύ και για τις οδηγίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανέμορφο το Δέντράκι Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. και εγω θα επαναλαμβανω... μπραβο μπραβο μαρακιιιιιιιιιι... φιλακιαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. .......................................................*&^)(&*^%$##@%$*&)(_((_*^#)&$)((*+_)+_)_)^%$#@...!!!!!!!
    αλλα δεν μπορω να αρνηθω οτι...
    ειναι το πιο ομορφο στραβο δεντρο στο κοσμο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστώ πολύ θα το κοιτάξω αν είναι^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μαρία πολύ όμορφο
    Κάτι ανάλογο ετοιμάζω και εγώ απο γυαλί,που θα το δεις σύντομα.
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν έχει μείνει κάτι να πω και εγώ με έχουν καλύψει όλα τα σχόλια. Έχω να σου πω όμως ότι έχω ξεκινήσει να κάνω και εγώ κάποια πραγματάκια με πηλό και ελπίζω να τα παρουσιάσω σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Για άλλη μια φορά μας άφησες άφωνους.Ότι κάνεις το κάνεις εκπληκτικά.Συγχαρητήρια Μαρία.Τα έργα σου είναι σα να βγαίνουν από παραμύθια.Να είσαι καλά κορίτσι μου και να κάνεις πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεία σου Μαρία από μέρες ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σου και σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία.Πολύ ωραίο το δεντράκι σου. Όλο σκέρτσο και νάζι.
    Και έτσι είναι εξ΄ίσου ωραίο. Πήρες την ιδέα μεν,του έβαλες την δική σου πινελιά δε.Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Την επόμενη φορά θα αντιγράψω απο τη Μισιρλού...χαχαχα, δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο,χαχαχααααα,μ έγραψες και
    "κοροτσάρα" (το ζητάει ο οργανισμός σου το εικονίδιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Υπέροχη κατασκευή!!! Για άλλη μια φορά έκανες εξαιρετική δουλειά και σε ευχαριστούμε για τις όμορφες δημιουργίες που μας δείχνεις!! Γεια στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παιχνίδι και δημιουργία: αυτό είναι το νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ καλέ είναι όνειρο έχει σκέρτσο έχει νάζι θα στο κλέψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καιρό τώρα έβλεπα τη γλυκειά σου φατσούλα σε αγαπημένα μπλόγκ!!Είπα ότι μάλλον κάτι σπουδαίο έχει να μας δείξει.Μπήκα λοιπόν στο σπιτάκι σου απρόσκλητη και έπαθα την πλάκα μου!Τι όμορφες ΄και πρωτότυπες δημιουργίες!!!! Τι απίθανοι συνδυασμοί χρωμάτων !!!!!!!αλλά και τι γούστο!!!!!!Εχουν δίκαιο , είπα, τα υπόλοιπα κορίτσια να κάνουν τόσες αναφορές στο όνομά σου!!! Επίσημα πλέον κάνω την επίσκεψή μου μ΄ένα κουτί γεμάτο όχι γλυκά (παχαίνουν!) αλλά θαυμασμό!!!!
    Η νέα σου γειτόνισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φιλες μου καλες....[και φιλοι]

    aneraida , flora , simone ,misirlou ,vassiliki ,nemecis , nadia ,para-kelsoscooks ,irini ,kanthare και Χρυσανθη........δεν εχω λογια για να σας εκφρασω την χαρα που μου δινετε σε καθε σχολιο σας!

    Θελω να γνωριζετε οτι διαβαζω με πολυ προσοχη τα σχολια που μου κανετε και εαν σε καποιες αναρτησεις δεν απαντω προσωπικα στο καθενα ειναι γιατι δεν προλαμβαινω...προτεραιοτητα μου ειναι να δημιουργω και μετα αμεσως να σας επισκεφτομαι εστω και για μια καλημερα για να δω τι κανετε....χθες ειχα την πολυτελεια να εχω ωρα για να σας απαντησω προσωπικα...μην νομισετε ποτε οτι δεν σας δινω σημασια...το αντιθετο θα ελεγα οτι ενθουσιαζομαι απιστευτα οταν εχω ΄΄νεα΄΄ σας.

    nemecis..περιμενω με χαρα τις πηλοδημιουργιες σου...
    para-kelsoscooks.. kαι χρυσανθη καλως ορισατε στο σπιτικο μου.....ευχομαι να περνατε καλα....χρυσανθη μου ευχαριστω για το κουτι γεματο με οχι γλυκα...χαχαχα...
    να εχουμε μια καλη εβδομαδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύ καλό φαίνεται. Ψάξε και για κανένα χριστουγεννιάτικο πλεούμενο, ως τα δικά μας έθιμα. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλά εεεεεεεεεεεεε είσαι καταπληκτική!!!! Πηλό έχω ... λες να το δοκιμάσω;;;;; χεχε
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τοκ-τοκ....χωράω κι εγώ σ' συτό το καταπληκτικό μπλογκοσπιτάκι?? Μεγάλο συνωστισμό βλέπω!!!!Μαρία οι κατασκευές σου είναι ωραιότατες και πρωτότυπες. Εσύ έχεις προτίμηση στον πηλό, εγώ στα ζυμαράκια κι αφού μας δίνεις την άδεια λέω να δοκιμάσω κι εγώ να κάνω δεντράκι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μαρακι οπως ολα απιθανο το δενδρακι σου!!!
    πω πω εγω δεν εχω κανει τιποτα ακομα δεν ξερω αν προλαβω!!!
    σας βλεπω ολες ετοιμες ... για ολα !!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Είναι πανέμορφο, σκέτη γλύκα!
    Πολύ μου αρέσει, αν βρω χρόνο το ΣΚ θα επιχειρήσω κάτι αντίστοιχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το ξεκίνησαααααααα :))) το έχω και στεγνώνει :)) χεχεχε αν βγει καλό θα στο δείξω αλλιώς θα το κρύψω χαχαχα
    Πολλά φιλιά
    Ααααα καλέ ναι ξέχασα ξεκίνησα και την νεράιδα :)))
    Σμουάτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φανταστικό δεντράκι!!! Νομίζω και με τις χαντρούλες δείχνει πραγματικά υπέροχο!!!! Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή