Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑΣ . . .ΣΑΝ CARTOON !

Eνας μακροστενος καμβας απο τα Lidl
μεταμορφωθηκε σ' ενα ΄΄σαν cartoon΄΄ σπιτακι.
Ετσι μου το χαρακτηρισε ο αντρας μου οταν του τον εδειξα...
- Ειναι πολυ ομορφος....σαν  cartoon!!....











 
     
        Το σπιτακι εγινε απο πηλο βαρυ...
        Το γρασιδι το εφτιαξα απο ξυλοστοκο..
         [το ετριψα με γυαλοχαρτο αφου στεγνωσε]
       ....και τα συννεφακια εεεε...καταλαβατε...
       ..............με την μαγικη τεχνικη!!!!!!
         Να και μια αλλη ιδεα...συνδιασμος 2-3 τεχνοτροπιων και
          ιδου το αποτελεσμα!!!!!

 Υ. Εχω αρχισει καποιες  μικρες κατασκευες για τα χριστουγεννα ..
    ... .να σας τις δειξω να παρετε ιδεες και να αρχισετε να φτιαχνετε?
     Τι λετε?



Pin It Now!

47 σχόλια:

  1. Δεν το χωραει ο νους μου και δεν το χορταινουν τα ματια μου!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ..εισαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. So original, imaginative and beautiful, bravo:))
    Hugs, Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφη δημιουργια
    τα συνεφακια τελεια και το σπιτακι για εξοχικο μια χαρα
    την φωτ την μικτινα για δες μπορεις να την παρεις???
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!Περιττό να πω για τον πίνακα ότι μου αρέσει!Φωνάζει porcupine από χιλιόμετρα!Είναι τόσο πολύ του γούστου μου που νομίζω ότι είμαι ήδη μ´εσα στο σπίτι κι απολαμβάνω το τσαγάκι μου στο παράθυρο!!!

    Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη εβδομάδα ξεκινά!!!
    Μ ένα Χάρμα ειδέσθαι πίνακα... οσεί καρτούν!
    Η τελειότητα προσωποποιημένη.
    Εμένα πάλι το σπιτάκι μου θυμίζει την ζωγραφική ενός φίλου ζακυνθινού ζωγράφου-αγιογράφου http://www.pilarinos.gr/ar.htm
    δεν έχω λίγο δίκιο;
    Μαράκι ευχαριστούμε για αυτό το όμορφο Δευτεριάτικο καλωσόρισμα...
    ΤΕ-ΛΕΙ-Ο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mαράκι μου είναι υπέροχο..με ταξίδεψες σε μέρη μαγικά.. έχω ανάγκη το όνειρο..
    Καλημέρα και ένα φιλί στη Φαίδρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια μου ειναι υπεροχο και με καταπληκτικα χρωματα.
    Το σπιτακι ειναι λες και βγηκε απο παραμυθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα συννεφάκια, όλα τα λεφτά, αλλά και το σπιτάκι με το γρασίδι δεν πάει πίσω!!!
    Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα εργα σου ειναι άξια θαυμασμού!!!!!!Συγχαρητήρια για όλα!!!μοναδικά και τέλεια!!!!Σε ευχαριτούμε που μας δίνεις οδηγίες για να τα φτιάξουμε κι εμεις!!!!
    Καταπληκτικός ο πινακας με το σπιτάκι!!!!μπραβο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρια μου και καλώς σε βρήκα, τι όμορφη κατασκευή είναι αυτή.
    Ένα θα σου πω,καθότι είμαι και παιδί των χριστουγέννων, ανυπομονώ να δω τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές....

    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι απλά τέλειο! Τι να πρωτοσχολιάσω...για τα σύννεφα που κρέμονται μεταξύ τους με το σχοινάκι, για το υπέροχο σχήμα που έδωσες στο σπιτάκι, για το πολύ πετυχημένο μπλε χρώμα του ουρανού? Είναι όλα πάρα, πάρα πολύ ωραία!
    Καλή εβδομάδα! Και περιμένουμε τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία είναι πανέμορφα !!! Παραμυθένιες κατασκευές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρακι δεν μπορω να το πιστεψω,εκανες ενα αριστουργημα για αλλη μια φορα.Μπραβο κοριτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΛΙ ΕΓΡΑΨΕΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟ ΠΟΛΥ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία,καρτουνίστικο,αλλά ονειρικό!
    Έγινε τέλειο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε Μαρία, είναι τόσο μα τόσο όμορφο!Έχεις πετύχει ακριβώς τα χρώματα και το σπιτάκι το βλέπεις και θες ξατευθείαν ν ατο ζουλήξεις!!!Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ λέω ότι είναι καταπληκτικό το καμβαδάκι και ότι σε ζηλεύω που χειρίζεσαι και συνδυάζεις τα υλικά τόσο τέλεια!!! Και εννοείται πως θέλουμε τα φώτα σου για τα Χριστουγεννιάτικα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βiljana ....
    thanks a lot for your comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. misirlou μου....
    ευχαριστω πολυ για τα παντα γλυκα και ενθαρυντικα σχολια!!!
    ....για ξεκινα να κανεις κι εσυ????
    ειμαι σιγουρα οτι θα σκισεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειρηνη Σ μου...
    ευχαριστω γλυκια μου!!!αντε ελα στο εξοχικο μου για καφε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. porcupine μου...
    γιαυτο...βρηκα την τσαγιερα γεματη και το καλο σερβιτσιο εξω...εεεε??τουλαχιστον το εφτιαξες το τσαγακι καλο!!!!!χιχιχιχι!!!
    φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαρα Θ. μου....
    εγω ευχαριστω...με κανετε να θελω να δουλευω ασταματητα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γιαγια Αντιγονη μου.... το πηρε η Φαιδρουλα το φιλακι!!!!
    χαιρομαι παρα πολυ που μπορω να σε ταξιδεψω εστω κι λιγο σε ονειρεμενα μερη!!!υποκλινομαι!!!!
    [το δωρο το εδεσα σε ενα μουλαρι...ερχεται...εαν βγεισς στο μπαλκονι και το δεις ....σταματα το!!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. neli μου...
    χαιρομαι πολυ που σε εβαλα στο παραμυθι μου!!!!!!
    ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΥΣΠΙΣΤΕ μου...
    σ΄ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Lilioum μου...
    ετοιμαζομαι....
    σ΄ευχαριστω πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Demi μου...
    ευχαριστω!!!χαιρομαι που σου αρεσε!!!
    οτι χρειαστεις ...ξερεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Vana μου....
    ελπιζω να σας αρεσουν !!!
    τα ετοιμαζω....
    ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. nadia μου...
    χαιρομαι πολυ που σου αρεσε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. XΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ ΜΟΥ....
    ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. eleni μου...
    ευχαριστω καλη μου!!!
    να μου εισαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑrtAtHome μου...
    εισαι απιστευτη!!!
    ...δεν φανταζεσαι ποσο μ΄ανεβαζουν τα σχολια σου!!!!ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. nemecis μου...
    πολυ ζουζουνιαρικο το σχολιο σου...
    το λατρεψα!!!!
    ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΑΝΤΙΑ MOY....
    ετοιμαζομαι...ελπιζω να ανταπεξελθω στις προσδοκιες σας!!!!
    ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία, πολύ ωραίο και αυτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όζι πες μου δηλαδή!!! εγώ τι να σχολιάσω τώρα;;;;;; είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι πανέμορφο Μαρία μου και θα συμφωνήσω με τον σύζυγο ότι θυμίζει cartoon.Μου αρέσει και εμένα να συνδυάζω διάφορες τεχνοτροπίες τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!!
    Όπως και με τον καμβά που έφτιαξες!!
    Μπράβο σου εκπληκτικό έργο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι δημιουργίες σου είναι έργα τέχνης!!! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ειναι απιστευτα ομορφο!!! η ετικετα σου με τρελανε !!![για παιδια και οχι μονο... ετσι κι αλλιως ολοι παιδια δεν ειμαστε????].......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είναι πανέμορφο...Είναι τόσο...ζωντανό που νομίζεις ότι είσαι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μακάρι να μπορούσα να το κάνω κ εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!! Πολλά συγχαρητήρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. πολυ χαριτωμενο και ομορφο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. einai diko mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...........!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι απίθανος ο πίνακάς. Πραγματικά δε χορταίνω να τον κοιτάζω.
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή