Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

2o δωράκι απο την Κατερίνα ΄΄Χρυσά Στάχυα΄΄

Η ιστορια εχει ως εξης....
Πριν να παραλαβω το πρωτο πακετο η Κατερινα μου ειχε στειλει ενα e-mail που ελεγε οτι ειχε γραψει λαθος την διευθυνση μου και θα μου εστελνε ενα αλλο πακετο με δωρακια και εαν με πειραζε...φυσικα εμενα δεν με πειραξε καθολου ..απεναντιας ενθουσιαστηκα κι εγω και η κορακλα μου.
 Χθες ομως φθανει ενα 2ο πακετο γεματο καλουδια απο την Κατερινα συνοδευομενο απο ενα υπεροχο γραμμα...πηρα την συγκαταθεση της να το δημοσιευσω  και ετσι το πραττω...
 
Mαιρη μου Καλημερα!
Θελω το γραμμα μου να σε βρει χαρουμενη και ευτυχισμενη!!!Το πρωτο πακετο επιστραφη..Σου το ξαναστελνω λοιπον προσθετοντας μερικα πραγματακια για την μικρη γλυκια Φαιδρα.Ασχολουμαι με την μοδα και εχω δικια μου βιοτεχνια παιδικων ενδυματων.Μπορεις να δεις την δουλεια μου και στο occhiolino-occhiolino.blogspot.com.
Περισσευουν τοσα υλικα που συχνα αναρωτιεμαι τι μπορω να τα κανω.Απο το να τα πεταω καλυτερα να χαριζω σε αγαπημενα blog.
 Oι κατασκευες σου ειναι υπεροχες!!
Σου ευχομαι να εισαι παντα τυχερη στην ζωη σου!!
      Φιλια
              Χρυσα σταχυα........

....Με συγκινησε πολυ η χειρονομια της Κατερινας...Δεν σας λεω η Φαιδρα τι εκανε...και φυσικα ειπε...δεν ρωτησε καν...αυτα μαμα μου ειναι δικα μου!!!!!
Ευχαριστω απο καρδιας!!!!!
Σ΄αυτην εδω την μεγαλη παρεα που εχουμε γινονται μαγικα πραγματα...πριν απο λιγο μιλουσα με την Αλεξανδρα[misirlou-misirlou]..που με βοηθουσε να αλλαξω το blog  και πως να κανω τις ρυθμισεις...προχθες η anthivolon μου ειπε οτι εαν ξανανεβει Θεσσαλονικη να κανονισουμε να βρεθουμε....περιμενω την porcupine...για καφε με μπισκοτακια...[οχι πηλου]χιχι......πραγματα μοναδικα...ανθρωποι υπεροχοι...χαιρομαι πολυ που ειμαι σε ολη αυτη την παρεα και πραγματικα απο καρδιας σας ευχαριστω πολυ!!!!

Γιαυτο και εγω με την σειρα μου δινω σε ολους εσας που μου ΄΄κρατατε το χερι΄΄......
                                            το Βραβειο της Φιλιας


Υ...οι επομενες χριστουγεννιατικες κατασκευες  στεγνωνουν..... Pin It Now!

22 σχόλια:

  1. Μπράβο στην Κατερίνα, πολύ όμορφη η χειρονομία της και είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις όλα με τον καλύτερο τρόπο. Πράγματι, ακόμα και το "απρόσωπο" όπως λένε μερικοί internet, μπορεί να φέρει στη ζωή μας εξαιρετικούς ανθρώπους που υπό άλλες συνθήκες δεν θα γνωρίζαμε ποτέ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Μαρία, αυτά τα ταξίδια έχουν τόση αγάπη!
    Να περνάς καλά!!!
    Πολύ ωραία η διακόσμηση από την ΑΞΙΑ Αλεξάνδρα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου είναι πανέμορφα τα δωράκια της Κατερίνας! Μπράβο στην Κατερίνα!! Μέσα σ'αυτή την μποκογειτονιά γνώρισα και εγώ εξαιρετικά κορίτσια και το πιο όμορφο...έχουμε κοινά ενδιαφέροντα,αγαπάμε την τέχνη και την δημιουργία!!
    Να βρεις ακόμα πιο πολλές φιλενάδες σου εύχομαι!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το Βραβείο και ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές στο blog μου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το στόλισες πολύ όμορφο το Blog σου,καλές γιορτές να έχουμε όλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΩΩΩΩΩΩ!!και του χρονου με υγεια φιλεναδα μου τελειο μπραβο!!!τα δωρακια ειναι υπεροχα για δημιουργιες!!!μπραβο στη φιλη Κατερινα!!
    Σε φιλω θα παρω το βραβειο μου και θα τρεξω στο σπιτι να το κρεμασω!!!..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι καλές και ευγενικές χειρονομίες πρέπει πάντοτε να εκτιμούνται! Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηρθα πριν διαβάσω το σχόλιό σου (τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!) και σ άφησα το δικό μου μήνυμα. Εξαιρετική η αλλαγή, όσο για τις φάλαινες...θα τις υποστώ για χάρη σου!
    Πάντα δώρα σου εύχομαι να παίρνεις στη ζωή σου, με όποια μορφή.
    Κρίμα να μην είμαστε κοντά,θάθελα πολύ να σε γνώριζα κι εγώ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο (εντάξει υπάρχει αλλά είναι πολύ σημαντικό..) να ξέρεις οτι κάπου υπάρχουν άνθρωποι που σε θαυμάζουν, σε εκτιμούν και σου δίνουν κουράγιο να συνεχίζεις να δημιουργείς. Σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς με την φιλία σου!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Μπόρεσα να μπω στο μπλογκ σου ρε Μαράκι! Μα τι κακό κι αυτό με τους ιούς! Έχω αφήσει παντού σχόλια για να με δεις ότι δεν σε ξέχασα!!!! Αφού και τώρα κρατώ την ανάσα μου μήπως και γίνει κάτι και με πετάξει έξω!
    Σ'ευχαριστώ και εγώ για το βραβείο φιλίας! Πραγματικά χαίρομαι πολύ που σε "γνώρισα"! Εδώ μέσα σ'αυτό το χώρο, ζούμε πραγματικά μοναδικές στιγμές!!!

    ΥΓ: ο Άγιος Βασίλης είναι...ΤΡΕΛΑ!!!

    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία,τα δωράκια από φίλους ό,τι καλύτερο!Να φτιάξεις όμορφα πράγματα μ΄αυτά!

    Η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση είναι σε πολύ όμορφους χαμηλούς τόνους-με γεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος21/11/10, 10:32 μ.μ.

    Πολύ όμορφο το γιορτινό μπλόγκ σου Μαρία μου, "ζεστό", γλυκό και χαρούμενο σαν κι εσένα! Μου αρέσει που το στολιδάκι μου βρήκε τη γωνιά του.
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις, σε φιλώ!

    Υ.Γ. Το βραβείο... με τιμά και το λιγότερο που μπορώ να πω είναι Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παντα τυχερη να εισαι και να αισθανεσαι καλα.Οι οδηγιες σου στα προηγουμενα ποστ καταπληκτικες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/11/10, 11:08 μ.μ.

    μαρακιιιιιιιιιιιι... ο χριστουγεννιατικος στολισμος πολυ ομορφος... τα δωρακια σιγουρα θα σου φανουν χρησιμα.. μπραβο στην κατερινα...
    και μια και τρελαινομαι για βραβειααααααααα... το παιρνω και τρεχω στο μπλογκ ... εμεις σε ευχαριστουμε μαρακι για την φιλια σουυυυυυυυυυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά πολύ όμορφη χειρονομία!
    Απόλαυσε τα δωράκια σου!!!
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ..ΒΡΑΒΕΙΟ...ΣΑΣ???????

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!!!!

    ΧΑΡΑ ΜΟΥ...ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πωωωω...
    Υπάρχει μια "υπέροχη παρέα" εδώ!
    Καταπληκτικό το δώρο.

    Καλημέρα κορίτσια!

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαράκι μου, με συγκίνησες πάλι είχες δεν είχες!!! Έτσι είναι σ΄αυτόν εδώ τον άψυχο κατά τα άλλα χώρο βρήκαμε όλες πολλές αδελφές ψυχές, ανταλλάξαμε άπόψεις, γνώσεις, δημιουργίες, πήραμε βραβεία, μα το σπουδαιότερο δεχθήκαμε την αγάπη που απλώχερα μας δόθηκε!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν, άργησα λίγο, αλλά το πήρα το βραβείο, και τρέχω να το αναρτήσω στο blog μου. Σε ευχαριστώ πολύ και πάντα να μας δίνεις τον υπέροχο ευατό σου!
    Όσο για το δωράκι που σου έστειλε η Κατερίνα, πολύ όμορφη και συγκινητική χειρονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με την πρώτη ευκαιρία θα σου έρθω.Τί γειτόνισσες είμαστε, αν δεν βρεθούμε από κοντά!Όλο παραπονιέμαι που γνωρίζω άτομα εδώ μέσα κι είναι μακρυά μου.Δεν θα χαθούμε λοιπόν!
    Η πρόσκληση φυσικά ισχύει και από μένα...Αν ποτέ βρεθείς στην πόλη μου!!!

    Φιλιά πολλά Μαράκι μου!
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εδω ειμαι και εγω ...
    Τελευταια και κατα ιδρωμενη ...

    Μαιρη σε ευχαριστω για την τοσο ομορφη αναρτηση σου !!!
    Πολυ ομορφος ο χριστουγεννατικος
    στολισμος του μπλοκ σου !!
    Και μιας και τρελαινομαι για βραβεια..δωρακια το παιρνω και παω να το κρεμασω στον τοιχο μου
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mαρία μου είσαι ενας εξαιρετικά σπάνιος άνθρωπος με ευγένεια και χρυσή καρδιά που σου αρέσει να μοιράζεσαι και να προσφέρεις!!! Χαίρομαι πολύ που συμβαίνουν όλα αυτά στις μπλογκογειτονιές και αν ποτέ κατέβεις Αθήνα να ξέρεις οτι θα ήθελα να βρεθούμε (γιατί είναι απίθανο να ανέβω εγώ Θεσσαλονίκη χι χι χι)

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΝΑΠΩ ..ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ...ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ,,,ΚΑΙ ΜΕΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ....ΘΑ ΜΕ ΔΕΙΤΕ ΦΑΝΤΗ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ.....

    ΦΙΛΙΑ ΑΠΕΙΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή