Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

FOIL TECHNIQUE....ΟΜΟΡΦΕΣ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΟΓΑΚΙ

Οι βαρκούλες έγιναν με βαρύ πηλο....
Το αλογακι εγινε απο το υλικο kappa mount......




Οι βαρκούλες έγιναν με βαρύ πηλο που στεγνωνει στον αερα και μετα ντυθηκαν με αλουμινοχαρτο!Τις εβαψα και νατες ετοιμες για ΄΄ταξιδακι΄΄
[ενα ωραιο δωρο για παιδια και μη]



Το αλογακι εγινε απο το υλικο kappa mount[υλικο για μακετες] και μετα τα αναγλυφα τα εκανα με ελαφρυ πηλο που στεγνωνει στον αερα!!!Tα υπολοιπα ειναι γνωστα...οσο για την βαση θα αναρωτιεστε εαν ειναι απο ξυλο η απο πηλο!!Ειναι απο βαρυ πηλο -για να κανω την κληση αυτη στην βαση την τοποθετησα σε μια κατσαρολα[το κολπο μου το εμαθε μια υπεροχη δασκαλα..πως να δινω κλιση στο πηλο.. ετσι απλα] και αφου ψιλο στεγνωσε μετα  ειδα περιπου σε πιο ανοιγμα γινονται οι τρυπουλες για  να ισοροπει το αλογακι[τις εκανα] και αφησα να στεγνωσει τελειως..μετα το αβαψα προσπαθωντας να δωσω την οψη ξυλου και το περασα 2 φορες βερνικι!!!![το αλογακι προοριζεται για την ανιψια μου που γιορταζε και θα την δουμε το Σαβ/κο!]
Ελπιζω να σας αρεσουνε!

 Υ.εαν υπαρχει απορια σε κατι με χαρα να βοηθησω!!!!!

Pin It Now!

43 σχόλια:

  1. Ειναι πανεμορφα και τα δυο Μαρια μου!!!!
    Θα δοκιμασω σιγουρα την τεχνικη σου ειναι εκπληκτικη μου εχεις εξαψει τη φαντασια και δεν φανταζομουν ποτε οτι με λιγο αλουμινοχατο μπορει καποιος να εχει τετοιο αποτελεσμα.
    Περιμενω με ανυπομονησια την επομενη αναρτηση σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. neli μου...
    ευχαριστω πολυ για καλα σου λογια!!!η επομενη αναρτηση μου θα εχει συνδιασμο πηλου αρυλικου και λιγο αλουμινοχαρτο-νομιζω οτι κι αυτο θα ειναι πρωτοτυπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χρυσά χέρια καθοδηγούνται από ένα κοφτερό μυαλό.
    Αυτά, όλα, δίνουν ζωή στην έμπνευση και παράγουν τα αριστουργήματα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα, το αλογάκι σκέτη γλύκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά φανταστική τεχνική!!! Και με πόση μαεστρία την εφαρμόζεις!! Δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία,ρωτάς αν μας αρέσουν;
    Είναι υπέροχα!Τι όμορφη τεχνική,ζηλεύω!
    Μπορώ να ντύσω ένα κουτί μ΄αυτό τον τρόπο;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια μου ...επειδη βιαζομαι για το μαθημα μου ,θα δω σχολαστικα την αναρτηση σου το βραδυ ...και θα σχολιασω!!!!Δες σε παρακαλω το μυνημα που σου αφησα στο shout box σου...ειναι σημαντικο.
    φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν εχω λόγια...
    Ειλικρινά με εκπλήσεις και σε θαυμάζω.
    Οι βαρκούλες...με τρελλαίνουν, αλλά και το αλογάκι για την δουλειά και την ευρηματικότητά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι πολύ όμορφα και τα δύο.
    Με εκπλήσεις αφάνταστα κάθε φορά που σε επισκέφτομαι.
    να΄'σαι πάντα καλά -φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα και τα δύο!!! Θαυμάζω και τη δουλειά σου αλλά και την ευρηματικότητά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OOOOOOO!!! TO ALOGAKI (GAIDOURAKI!) SOU YPEROXOOOO!!! TYXERH H ANIPSOULA:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια περιττό να σου πω οτι μέ έχεις βάλει στη διαδικασία να φτιάξω οτι υπάρχει στο σπίτι με αυτό τον τρόπο ο οποίος είναι εκπληκτικός!!! Πραγματικά πολύ ευρημάτικο, πρωτότυπο και υπέροχο το αποτέλεσμα!! ΤΟ μόνο που λείπει βέβαια είναι το μελάνι που αναφέρεις! Θα μπορούσα λες να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο? Πάντως θα πειραματισώ σίγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο .Λοιπόν θα σου πω κάτι για αυτή τη τεχνική που μου θύμησε πολλά χρόνια πριν.Λοιπόν πάρε μπουκάλια ή βάζα γυάλινα , ρίξε κερί επάνω του σε σχέδια και παχύ να είναι ανάγλυφο ( αν έχεις τζιάντιγκ..) απλά με ένα μεταλικό κουταλάκι.Μετά βάλε κόλα , ντύσε το με αλουμινόχαρτο λεπτό έτσι ωστε να κάνει ζάρες.Άσε το να κολλήσει και με τζιλά( βαφές παλιού τύπου για παπούτσια) γέμισε όλη την επιφάνεια.Το αφήνεις λίγα λεπτά και μετά με ένα μαλακό πανί σκουπίζεις τη μπογιά.Μένει σε κάθε ζάρα το χρώμα και γίνεται σαν παλιό , αντικέ. Αν θες βάζεις πέτρες σε ορισμένα μέρη του και γίνεται σαν ..κόσμημα.Με αυτή τη τεχνική κάναμε μπιζουτιέρες. Σε ζάλισα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΥΣΠΙΣΤΕ ΜΟΥ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΗ!!!!!!!!!!......ΜΜΜ ΚΟΦΤΕΡΟ ΜΥΑΛΟ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΛΕΝΑ μου....
    ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. olivetreegirl μου...
    ευχαριστω!!!!
    δοκιμασε το, να δεις οτι μπορεις να κανεις πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. eleni μου...
    τα πρωτα πραγματα που εντυσα ηταν κουτια που τα πηρα απο το jumbo.εβαλα και μερικα καλουπακια απο αγγελακια για αναγλυφα...θα τα βγαλω φωτο και θα τα κανω αναρτηση εαν θελεις να τα δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαρα Θ μου...
    σέυχαριστω πολυ πολυ πολυ!!!!!υπαρχουν τοσα πολλα που μπορεις να κανεις μάυτο το υλικο που ειμαι σιγουρη εαν ασχοληθεις θα μας καταπληξεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. handmade by nikolletta...
    ευχαριστω γλυκια μου να σαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. vassiliki μου...
    ευχαριστω!!!!!
    το ξερεις οτι κι εγω σε θαυμαζω πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. anthivolon μου...
    ευχαριστω!!!και τα αισθηματα ειναι αμοιβαια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. donkey and carrot μου...
    εισαι γλυκα!!!!ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αχτιδουλα μου... ευχαριστω πολυ πολυ για τις ενδιαφερουσες πληροφοριες!!!θα το δοκιμασω στα σιγουρα!!!!
    τζιαντιγκ δεν εχω...θα το κανω με κουταλι..πειραζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. misirlou μου....
    μμμμμμ....περιμενω σχολιοοοο!!!χιχιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρια Ζ μου....
    να το προσπαθησεις σιγουρα!!!
    τωρα οσο αναφορα τα χρωματα .εγω χθες εκανα ενα μακροστενο πινακα καμβα και εφτιαξα μονο τα συννεφα απο αλομινοχαρτο.εβαλα κανονικα τα χρωματα με σινικη και επειδη δεν ειχα ασπρο εβαλα λιγο απο πανω με ακρυλικο.ηταν λιγο πιο θαμπο και αδιαφανες..τωρα που το σκεφτομαι κανε ενα πειραμα με αραιωμενα ακρυλικα ..να δουμε τι θα σου βγειθα το προσπαθησω κι εγω σε ενα κομματι αλουμινοχαρο σκετο...μμμ για να δουμε..θα βγαλουμε τπτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αργησα γιατι τελειωνω 10 το μαθημα....
    Εξαιρετικη η δουλεια σου για μια ακομα φορα...Αυτο που κανει την διαφορα δεν ειναι απλα η τεχνικη σου αλλα ο συνδιασμος των υλικων κ η παρουσιαση!!!
    Θελω να πω ...μετα απο τις συμβουλες σου θα μπορουσαμε....λιγο, πολυ ...να κανουμε με αλουμινοχαρτο πχ τις βαρκουλες....Η επιλογη ομως της απλης"φορμας"-σχημα της βαρκας και το θαυμασιο!!! δεσιμο μεταξυ τους ειναι που κανει το διαφορετικο και δινει την προσωπικη πινελια σου!!!!! Και αυτο δεν αντιγραφεται!!!!!!
    υποκλινομαι...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και αυτα τα εργα σου ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ειρηνη μου ....
    ευχαριστω γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αγαπημενη μου misirloy...
    παρθενογενεση δεν υπαρχει....
    παιρνεις εικονες απο καπου....περιοδικα,μαγαζια,ιντερνετ και μετα συμφωνα με το δικο σου στυλ το φανταζεσαι και το δημιουργεις...το ιδιο πραγμα να κανω κι εγω 2 φορες ποτε δεν θα βγει πανομοιοτυπο!!!!
    παντα εχω τα ματια μου ανοιχτα για προκλησεις και σχεδια ...απο την επισκεψη σε ενα οδοντιατρειο που βρηκα μεσα σένα περιοδικο ενα φοβερο δεντρο και το εκοψα..μεχρι μια βολτα σε ενα mall ,απο μια βιτρινα,απο ενα τουριστικο μαγαζι στην κεφαλλονια...και ολα αυτα εαν δεν μπορεσα να τα βγαλω καμια φωτο...μολις παω σπιτι τα ζωγραφιζω,κανω καποια sketch,εστω και γραφω καποια tips για να θυμαμαι τι μου εκανε εντυπωση!!!!!φιλιαααα πολλαααα και γλυκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα Μαρία. Τί όμορφες δημιουργίες είναι όλες αυτές! Έχω ενθουσιαστεί! Ειδικά το αλογάκι είναι πραγματικά υπέροχο!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Mπράβο και πάλι μπράβο!
    Πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς σε βρήκα Μαρία! Συναρπαστικά τα χειροέργα σου! Πραγματικά υπέροχα. Πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α! ευχαριστούμε που δείχνεις την τεχνική στην προηγούμενη ανάρτησή σου, αλλά και για τις ιδέες εφαρμογής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλε μου πιγκουινε...
    σ΄ευχαριστω πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαγδα μου...
    χαιρομαι που σου αρεσαν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μουα μου...
    καλως βρεθηκαμε!!!
    ευχαριστωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αsteri μου....
    να σαι καλα !!!!
    ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. EVAGELIA VRETTOU μου...
    ευχαριστωωωω...οτι απορια εχεις
    πες μου ...θα χαρω να βοηθησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μαρια καλημερα... πολυ ομορφες οι βαρκουλες αλλα το γαιδουρακι μου ρχεται να το παρω αγκαλια... σημερα ειδα το σχολιο σου στο μπλογκ μου... σε ευχαριστω και απο δω... καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καταπληκτικά και τα δύο!!!μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή