Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Εχουμε νικήτρια!!!!!!!!!

                 Επιτέλους!!!!!
 Εβαλα στο υπέροχο γυάλινο μπωλ μου, που ειναι δωρο απο τον γαμο μου 37 ονοματα[τα σχολια ηταν 40 αλλα ειχε καποια διπλά για κατι
που ρωτουσαν]








Η Φαίδρα μου διαλεξε ενα χαρτάκι.....

......και η νικήτρια ειναι

 Γιαγιά Αντιγόνη ...Συγχαρητηρια!!!!!
Σου στελνω e-mail παραυτα......
 Moλις πακεταρω το δωρο αρχιζω να ετοιμαζομαι
για το χριστουγιεννιατικο giveaway μου....εεεεε?τι λετε?
 μου ηρθε τωρα δα ιδεα...μιας και εχουμε μονο 54 μερες για τα Χριστουγεννα!!!!!!!!! Pin It Now!

12 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη "photosphera" και ακολουθήστε το χώρο, το ενδιαφέρον ευχαρίστως ανταποδώσει την πραγματικότητά σας ότι η ομορφιά του κατόχου.

    Μια αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνγχαρητήρια στη γιαγιά Αντιγόνη πάντα τέτοια!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο δώρο κέρδισε! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά το πόσο χάρηκα που το κέρδισε η γιαγιά Αντιγόνη, δε λέγεται!!!Μπραβό γιαγιά μας!!!

    Φιλιά σε όλους και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην Νικήτρια Γιαγιά Αντιγόνη, αλλά και στην δημιουργό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετσι μπραβο η γιαγια Αντιγόνη οχι μονο να δεινει αλλα να παρει κιόλας
    και εσυ Μαρία ελα απο το μπλογκ μου να παρεις ενα μικρο δωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο,στην Αντιγόνη,εξαιρετικό το δώρο!
    Τυχερούλα είναι,και σε άλλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΈΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!
    Φαίδρα μου, ευχαριστώ για την... συνωμοσία μας!!!
    Μαίρη μου να είσαι καλά!!
    Και στα κορίτσια όλα της παρέας στέλνω φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία πολλά συγχαρητήρια σε σένα.. και στη γιαγιά Αντιγόνη χάρηκα πάρα πολλύ που κέρδισε!!
    Καλημερα και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην γιαγιά Αντιγόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στο Αντιγονάκι μας!!! Χαίρομαι που το κέρδισε!!!
    Ας ελπίζουμε ότι σε μια επόμενη φορά θα σταθούμε κι εμείς τυχερές!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στη γιαγιά Αντιγόνη με το ωραίο όνομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή